Komunikaty PR

Scyzoryki w barwach tęczy

2021-05-26  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.16 MB )

Modna, różnorodna, przyciągająca wzrok, czyli nowa kolekcja Victorinox Classic Colors. Trzydzieści scyzoryków zainspirowanych kolorami tęczy przybrało piękną gamę barw – od „Ognistego opalu” przez „Watę cukrową” po „Miętową świeżość”. Wszystko to, aby wnieść radość i energię do naszej codzienności.

Nowa kolekcja Classic Colors przenosi najpopularniejszy scyzoryk Victorinox Classic SD na całkiem inny poziom. Jego okładki zaprojektowano w trzydziestu różnych odcieniach
i wykonano je z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego) lub aluminium Alox. Połączenie tak szerokiej gamy barw i materiałów to ukłon w kierunku klientów ceniących sobie oryginalność i możliwość wyboru.

Małe, 58-milimetrowe scyzoryki zostały wyposażone w ostrze, pilnik do paznokci, śrubokręt nożyczki i kółko do kluczy. Dodatkowo, wszystkie modele, których okładziny wykonano
z Cellidoru, posiadają również pęsetę oraz wykałaczkę. Zestawienie funkcjonalności ze stylem w tej niewielkiej formie, sprawia, że Classic Colors mogą towarzyszyć nam podczas wszystkich codziennych zadań.

Całość kolekcji dopełniają dopasowane akcesoria w postaci etui na scyzoryki: pięć klasycznych wykonanych ze skóry,  oraz pięć silikonowych w oryginalnym kształcie.

Kolekcja Classic Colors dostępna jest w sklepach specjalistycznych, salonach firmowych Victorinox oraz online. Podobnie jak większość kultowych narzędzi Victorinox, scyzoryki z tej serii można również spersonalizować na życzenie, grawerując na nich dowolny napis lub symbol.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże
i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska
i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Scyzoryk z okładziną z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego)

7 narzędzi:

  • ostrze
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt
  • nożyczki
  • kółko do kluczy
  • pęseta
  • wykałaczka

 

Wymiary:

  • wysokość: 9 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 21 g

 

Cena: 95 PLN

 

Scyzoryk z okładziną aluminiową Alox 

5 narzędzi:

  • ostrze
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt
  • nożyczki
  • kółko do kluczy

 

Wymiary:

  • wysokość: 6 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 17 g

 

Cena: 159 PLN

Dodatkowe akcesoria: skórzane etui (69 PLN) lub silikonowe etui (49 PLN)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.