Scyzoryki w barwach tęczy
Modna, różnorodna, przyciągająca wzrok, czyli nowa kolekcja Victorinox Classic Colors. Trzydzieści scyzoryków zainspirowanych kolorami tęczy przybrało piękną gamę barw – od „Ognistego opalu” przez „Watę cukrową” po „Miętową świeżość”. Wszystko to, aby wnieść radość i energię do naszej codzienności.
Nowa kolekcja Classic Colors przenosi najpopularniejszy scyzoryk Victorinox Classic SD na całkiem inny poziom. Jego okładki zaprojektowano w trzydziestu różnych odcieniach
i wykonano je z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego) lub aluminium Alox. Połączenie tak szerokiej gamy barw i materiałów to ukłon w kierunku klientów ceniących sobie oryginalność i możliwość wyboru.
Małe, 58-milimetrowe scyzoryki zostały wyposażone w ostrze, pilnik do paznokci, śrubokręt nożyczki i kółko do kluczy. Dodatkowo, wszystkie modele, których okładziny wykonano
z Cellidoru, posiadają również pęsetę oraz wykałaczkę. Zestawienie funkcjonalności ze stylem w tej niewielkiej formie, sprawia, że Classic Colors mogą towarzyszyć nam podczas wszystkich codziennych zadań.
Całość kolekcji dopełniają dopasowane akcesoria w postaci etui na scyzoryki: pięć klasycznych – wykonanych ze skóry, oraz pięć silikonowych – w oryginalnym kształcie.
Kolekcja Classic Colors dostępna jest w sklepach specjalistycznych, salonach firmowych Victorinox oraz online. Podobnie jak większość kultowych narzędzi Victorinox, scyzoryki z tej serii można również spersonalizować na życzenie, grawerując na nich dowolny napis lub symbol.
Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże
i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska
i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.
Scyzoryk z okładziną z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego)
7 narzędzi:
- ostrze
- pilnik do paznokci
- śrubokręt
- nożyczki
- kółko do kluczy
- pęseta
- wykałaczka
Wymiary:
- wysokość: 9 mm
- długość: 58 mm
- waga: 21 g
Cena: 95 PLN
Scyzoryk z okładziną aluminiową Alox
5 narzędzi:
- ostrze
- pilnik do paznokci
- śrubokręt
- nożyczki
- kółko do kluczy
Wymiary:
- wysokość: 6 mm
- długość: 58 mm
- waga: 17 g
Cena: 159 PLN
Dodatkowe akcesoria: skórzane etui (69 PLN) lub silikonowe etui (49 PLN)
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.