Komunikaty PR

Scyzoryki w barwach tęczy

2021-05-26  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.16 MB )

Modna, różnorodna, przyciągająca wzrok, czyli nowa kolekcja Victorinox Classic Colors. Trzydzieści scyzoryków zainspirowanych kolorami tęczy przybrało piękną gamę barw – od „Ognistego opalu” przez „Watę cukrową” po „Miętową świeżość”. Wszystko to, aby wnieść radość i energię do naszej codzienności.

Nowa kolekcja Classic Colors przenosi najpopularniejszy scyzoryk Victorinox Classic SD na całkiem inny poziom. Jego okładki zaprojektowano w trzydziestu różnych odcieniach
i wykonano je z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego) lub aluminium Alox. Połączenie tak szerokiej gamy barw i materiałów to ukłon w kierunku klientów ceniących sobie oryginalność i możliwość wyboru.

Małe, 58-milimetrowe scyzoryki zostały wyposażone w ostrze, pilnik do paznokci, śrubokręt nożyczki i kółko do kluczy. Dodatkowo, wszystkie modele, których okładziny wykonano
z Cellidoru, posiadają również pęsetę oraz wykałaczkę. Zestawienie funkcjonalności ze stylem w tej niewielkiej formie, sprawia, że Classic Colors mogą towarzyszyć nam podczas wszystkich codziennych zadań.

Całość kolekcji dopełniają dopasowane akcesoria w postaci etui na scyzoryki: pięć klasycznych wykonanych ze skóry,  oraz pięć silikonowych w oryginalnym kształcie.

Kolekcja Classic Colors dostępna jest w sklepach specjalistycznych, salonach firmowych Victorinox oraz online. Podobnie jak większość kultowych narzędzi Victorinox, scyzoryki z tej serii można również spersonalizować na życzenie, grawerując na nich dowolny napis lub symbol.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże
i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska
i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Scyzoryk z okładziną z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego)

7 narzędzi:

  • ostrze
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt
  • nożyczki
  • kółko do kluczy
  • pęseta
  • wykałaczka

 

Wymiary:

  • wysokość: 9 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 21 g

 

Cena: 95 PLN

 

Scyzoryk z okładziną aluminiową Alox 

5 narzędzi:

  • ostrze
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt
  • nożyczki
  • kółko do kluczy

 

Wymiary:

  • wysokość: 6 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 17 g

 

Cena: 159 PLN

Dodatkowe akcesoria: skórzane etui (69 PLN) lub silikonowe etui (49 PLN)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.