Komunikaty PR

Sukces duetu KFC i Diablo IV

2023-07-04  |  11:00
Biuro prasowe

Unikatowe nagrody do gry Diablo IV, które można otrzymać kupując Hot Wings Box w KFC cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów zarówno gry, jak i najpyszniejszego kurczaka w chrupiącej panierce. Dzięki wyjątkowej współpracy, gracze już urozmaicają swoją rozgrywkę i poszerzają kolekcję itemów w wirtualnym uniwersum Diablo IV. Z niecierpliwością wyczekują też kolejnych, ponieważ co wtorek pojawiają się inne nagrody, możliwe do zdobycia tylko w KFC.

Premiera czwartej edycji Diablo jest nie lada gratką dla entuzjastów gry, a KFC stworzyło doskonałą okazję, aby uczcić ten czas w wyjątkowy sposób. Akcja restauracji ze specjalnie stworzonym dla graczy zestawem i nagrodami do nowej, wyczekiwanej odsłony Diablo cieszy się ogromną popularnością wśród jej wielbicieli. Pasjonaci emocjonujących rozgrywek już korzystają z unikatowej skórki na broń, którą dostali w prezencie do zestawu Hot Wings Box w pierwszym tygodniu trwania akcji.

Dzięki współpracy KFC z Blizzard Entertainment, Inc. polscy gracze, oprócz farmienia, uzyskali dodatkową opcję zdobywania kolejnych itemów w grze Diablo IV. Zamawiając w KFC zestaw Hot Wings Box zawierający specjalne zdrapki z kodami do gry można cieszyć się nie tylko pysznym kurczakiem, ale jeszcze ciekawszą rozgrywką w grze. Co tydzień we wtorek, w zestawie składającym się z 10 chrupiących skrzydełek Hot Wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, czeka nowa niespodzianka.

Do zdobycia pozostały jeszcze cztery rodzaje skórek do broni:

- Thrumming Axle: Staff (4.07-10.07)

- Hand of Gallus: Polearm (11.07 - 17.07)

- Vessel of the Eleven: Totem (18.07-24.07):

- Foul Reaper: Two-Handed Scythe  (25.07-1.08)

Do akcji zbierania kodów ze zdrapek w KFC można dołączyć w każdej chwili i zgarnąć kolejne z czterech pozostałych skinów. Już od dziś do odebrania jest kod na Thrumming Axle. Oferta dostępna jest od 27 czerwca i potrwa jeszcze przez kolejne 4 tygodnie, a kody będą ważne do 7 sierpnia.

O duecie KFC x Diablo IV jest tak głośno, że w miniony weekend sama Lilith opuściła swój świat, aby zamówić Hot Wings Box w restauracjach w Warszawie i we Wrocławiu. Fani Diablo IV, fantastyki i cosplay’u odważyli się spotkać z kultową postacią, porozmawiać i zrobić pamiątkowe zdjęcia.

Dodatkowo, na Facebooku KFC trwa konkurs, w którym do wygrania jest najbardziej wyczekiwana gra tego lata - Diablo IV. Trzeba się spieszyć, ponieważ konkurs trwa tylko do 4 lipca włącznie. Aby wziąć w nim udział, w komentarzu pod postem konkursowym należy odpowiedzieć na pytanie „Jakie byłoby pierwsze zdanie Lilith wchodzącej do restauracji KFC?”. Do wygrania jest aż 25 kodów na PlayStation, PC i na Xboxa. Zwycięzców poznamy już 7 lipca. To jednak nie koniec niespodzianek, warto więc obserwować KFC na social mediach, aby na bieżąco sprawdzać specjalne atrakcje i konkursy organizowane przez markę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.