Sukces duetu KFC i Diablo IV
Unikatowe nagrody do gry Diablo IV, które można otrzymać kupując Hot Wings Box w KFC cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów zarówno gry, jak i najpyszniejszego kurczaka w chrupiącej panierce. Dzięki wyjątkowej współpracy, gracze już urozmaicają swoją rozgrywkę i poszerzają kolekcję itemów w wirtualnym uniwersum Diablo IV. Z niecierpliwością wyczekują też kolejnych, ponieważ co wtorek pojawiają się inne nagrody, możliwe do zdobycia tylko w KFC.
Premiera czwartej edycji Diablo jest nie lada gratką dla entuzjastów gry, a KFC stworzyło doskonałą okazję, aby uczcić ten czas w wyjątkowy sposób. Akcja restauracji ze specjalnie stworzonym dla graczy zestawem i nagrodami do nowej, wyczekiwanej odsłony Diablo cieszy się ogromną popularnością wśród jej wielbicieli. Pasjonaci emocjonujących rozgrywek już korzystają z unikatowej skórki na broń, którą dostali w prezencie do zestawu Hot Wings Box w pierwszym tygodniu trwania akcji.
Dzięki współpracy KFC z Blizzard Entertainment, Inc. polscy gracze, oprócz farmienia, uzyskali dodatkową opcję zdobywania kolejnych itemów w grze Diablo IV. Zamawiając w KFC zestaw Hot Wings Box zawierający specjalne zdrapki z kodami do gry można cieszyć się nie tylko pysznym kurczakiem, ale jeszcze ciekawszą rozgrywką w grze. Co tydzień we wtorek, w zestawie składającym się z 10 chrupiących skrzydełek Hot Wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, czeka nowa niespodzianka.
Do zdobycia pozostały jeszcze cztery rodzaje skórek do broni:
- Thrumming Axle: Staff (4.07-10.07)
- Hand of Gallus: Polearm (11.07 - 17.07)
- Vessel of the Eleven: Totem (18.07-24.07):
- Foul Reaper: Two-Handed Scythe (25.07-1.08)
Do akcji zbierania kodów ze zdrapek w KFC można dołączyć w każdej chwili i zgarnąć kolejne z czterech pozostałych skinów. Już od dziś do odebrania jest kod na Thrumming Axle. Oferta dostępna jest od 27 czerwca i potrwa jeszcze przez kolejne 4 tygodnie, a kody będą ważne do 7 sierpnia.
O duecie KFC x Diablo IV jest tak głośno, że w miniony weekend sama Lilith opuściła swój świat, aby zamówić Hot Wings Box w restauracjach w Warszawie i we Wrocławiu. Fani Diablo IV, fantastyki i cosplay’u odważyli się spotkać z kultową postacią, porozmawiać i zrobić pamiątkowe zdjęcia.
Dodatkowo, na Facebooku KFC trwa konkurs, w którym do wygrania jest najbardziej wyczekiwana gra tego lata - Diablo IV. Trzeba się spieszyć, ponieważ konkurs trwa tylko do 4 lipca włącznie. Aby wziąć w nim udział, w komentarzu pod postem konkursowym należy odpowiedzieć na pytanie „Jakie byłoby pierwsze zdanie Lilith wchodzącej do restauracji KFC?”. Do wygrania jest aż 25 kodów na PlayStation, PC i na Xboxa. Zwycięzców poznamy już 7 lipca. To jednak nie koniec niespodzianek, warto więc obserwować KFC na social mediach, aby na bieżąco sprawdzać specjalne atrakcje i konkursy organizowane przez markę.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.