Komunikaty PR

Świętuj 100 lat ochrony Puszczy Białowieskiej w Galerii Bronowice

2022-02-02  |  10:33
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Od poniedziałku, 31 stycznia, w Galerii Bronowice czynne jest stanowisko Greenpeace. Wszystko to w związku z jubileuszem 100-lecia wprowadzenia pierwszej formalnej ochrony Puszczy Białowieskiej. Do 5 lutego będzie można tu dowiedzieć się, w jaki sposób chronić dzikie pszczoły, lasy naturalne, a nawet… jak ocalić Arktykę. Ponadto wszyscy miłośnicy przyrody będą mogli zrobić zdjęcie w wyjątkowej scenerii i opublikować je w mediach społecznościowych z #100latochronypuszczy. Punkt odwiedzić można w godz. 10.00-19.00.

29 grudnia minęło 100 lat od wprowadzenia pierwszej formalnej ochrony Puszczy Białowieskiej, ostatniego lasu nizinnego o charakterze pierwotnym na naszym kontynencie. Z okazji tego wyjątkowego jubileuszu 31 stycznia na terenie Galerii Bronowice pojawiło się stanowisko Fundacji Greenpeace, która wspólnie z klientami centrum handlowego będzie świętowała okrągłą rocznicę wydarzenia. W specjalnie przygotowanym na tę okazję punkcie przedstawiciele organizacji proekologicznej opowiedzą wszystkim zgromadzonym, dlaczego Puszcza Białowieska jest miejscem wyjątkowym i z jakich powodów była i nadal powinna być chroniona. Inicjatywę będzie można wesprzeć poprzez zrobienie zdjęcia i opublikowanie go w mediach społecznościowych z #100latochronypuszczy.

Ponadto uczestnicy wydarzenia dowiedzą się także, w jaki sposób można przyczynić się do ochrony dzikich pszczół, lasów naturalnych oraz ocalenia Arktyki. Przedstawiciele Greenpeace opowiedzą także, jak wykonać hotel dla dzikich zapylaczy. Nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych – na miejscu dostępne będą kolorowanki i puzzle przyrodnicze, na maluchy czekać będzie również quiz z nagrodami.

Stoisko Greenpeace czynne będzie w dniach 31 stycznia-5 lutego, w godz. 10.00-19.00, w Sferze Super Bohatera na poziomie 0 Galerii Bronowice.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.