Targi dla poszukiwaczy nowych smaków i pozytywnych wrażeń
Znane i lubiane przez Łodzian Targi Piw i Browarnictwa Piwowary świętują w tym roku swoje dziesięciolecie. Z tej okazji w jubileuszowym roku odbędzie się druga, tym razem październikowa edycja. Takiej imprezy nie możecie ominąć. W Hali Expo będzie można posłuchać zespołów, grających na żywo taką muzykę jak: pop, blues, country, szanty i rock.
To będą dwa dni prawdziwego święta dla wszystkich miłośników doskonałych napitków, wyśmienitego jedzenia, świetnej muzyki oraz niesamowitej atmosfery. Nie zabraknie też konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.
Dzielenie się dobrem
Partnerem Targów jest znana łódzka Fundacja Dobrodzieje Się, która podczas Piwowarów będzie edukować o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu, a także o wpływie picia napojów procentowych przez przyszłe matki na ich nienarodzone dzieci. Planowana jest także zbiórka na rzecz tej Fundacji, której misją jest dzielenie się dobrem.
- Wiemy, że dzielenie się dobrem ma wyjątkową moc, bo im więcej dajesz tym więcej otrzymujesz. Tym razem jednak chcemy dzielić się DOBREM z dziećmi, które doświadczyły w swoim życiu wiele zła, zbyt wiele jak na małego człowieka. Dając im odrobinę siebie, stajemy się dla nich bazą, kotwicą, która przywróci im wiarę w drugiego człowieka - tłumaczą swoją misję przedstawiciele tej Fundacji.
Sprawdź czy masz w sobie “pikantnego ducha”
W programie Piwowarów ważne miejsce zajmuje wyjątkowe i ogniste wydarzenie, które rozgrzeje podniebienia uczestników - Gryfusowe Wyzwania Ostrości. Lubicie ostrą kuchnię i emocje na najwyższym poziomie? Jeśli tak, to przygotujcie się na wyjątkowe doświadczenie!
- Już w piątek (25 października) podczas Piwowarów zapraszamy wszystkich śmiałków, którzy mają odwagę zmierzyć się z najbardziej piekielnymi paprykami na świecie i legendarnym Paprykarzem Szczecińskim! To nie jest zwykły konkurs, to prawdziwa próba odwagi! Uczestnicy staną oko w oko z ostrością, której nie powstydziłby się sam smok ziejący ogniem! Zasady są proste: kto pokona ogniste specjały Gryfusa, ten zasłuży na specjalne nagrody i wieczną chwałę. Ale uwaga – w tym wyzwaniu nie ma miejsca na łzy (no, może trochę…) - uśmiecha się Krzysztof Pronobis z Gryfusa.
Jeśli uważasz, że potrafisz ujarzmić smakowy ogień i przy tym zachować pokerową twarz – Gryfusowe Wyzwanie czeka właśnie na Ciebie! Czy odważysz się sprawdzić, gdzie leżą Twoje granice?
- Pamiętaj, że tu nie chodzi tylko o smak, ale o honor i możliwość pochwalenia się, że zjadłeś najostrzejsze papryki świata… i przeżyłeś! Dołącz do nas i podkręć atmosferę razem z nami! Kto wie, może po tym wyzwaniu Twoje kubki smakowe będą potrzebowały tygodniowej przerwy? Przyjdź, spróbuj, poczuj – i nie zapomnij poprosić o szklankę mleka! - podsumowuje z uśmiechem Krzysztof Pronobis.
Gdzie, kiedy, za ile?
Piwowary zaplanowano na 25-26 października w Hali Expo-Łódź przy Al. Politechniki 4.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.