Komunikaty PR

Targi rękodzieła i warsztaty w Fuzji Łódź - czyli spotkanie pasji z kreatywności

2024-08-05  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.83 MB )

To będzie nie lada gratka dla wszystkich miłośników rękodzieła i mody – Fuzja Łódź zaprasza na wyjątkowe sobotnie wydarzenie. 10 sierpnia odbędą się tutaj Targi Rękodzieła oraz warsztaty przerabiania i personalizacji ubrań. To idealna okazja, aby połączyć pasję do sztuki z kreatywnym podejściem do mody, dając drugie życie swoim ulubionym elementom garderoby.

10 sierpnia, między 12:00 a 18:00 Fuzja stanie się miejscem, w którym pasja spotka się z talentem lokalnych artystów i rzemieślników. Na stoiskach znajdą się unikalne produkty, takie jak biżuteria, ceramika, tekstylia i wiele innych wyjątkowych przedmiotów. Wśród wystawców będą między innymi: CUNTKUBINAT, KORARINGS, STHORM, STUDIO MAGDALENA STECKA, Snisarenko i Hello Kostek, Słodkiego Miłego Szycia.

To niepowtarzalna okazja, aby nabyć piękne, ręcznie robione produkty i porozmawiać bezpośrednio z ich twórcami. Wejście na Targi dostępne będzie zarówno od ulicy Milionowej 6a, jak i od ulicy Tymienieckiego.

Rękodziełu będzie można też oddać się samemu. W ramach sobotniego wydarzenia odbędą się kreatywne warsztaty prowadzone przez Mimado Studio. W duchu zasady ZERO WASTE, uczestnicy będą mogli przerobić swoje ubrania i nadać im drugie życie, ozdabiając kurtki jeansowe, jeansy, bluzy i koszulki za pomocą farb tekstylnych, naszywek z zespołami oraz markerów do tkanin. Prowadząca warsztaty przygotowała mnóstwo kreatywnych materiałów, farb, naszywek i wzorników, które pomogą uczestnikom w tworzeniu unikalnych projektów. Wystarczy przynieść ze sobą ubrania, które chce się spersonalizować i nadać im drugie życie. Warsztaty są bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona do 15 osób. Jeśli ktoś skończy wcześniej, może dołączyć kolejny uczestnik.

Sobotnie atrakcje to doskonała okazja, aby połączyć miłość do rękodzieła z kreatywnym podejściem do mody, wspierając jednocześnie ideę zrównoważonego rozwoju.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.