Komunikaty PR

Targi rękodzieła w Fuzji 22 października

2023-10-18  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.83 MB )

W najbliższą niedzielę 22 października w Fuzji w zabytkowym wnętrzu dawnej Elektrowni Karola Scheiblera odbędzie się druga edycja artystycznego festiwalu, na którym tym razem zagości aż 30 lokalnych rękodzielników. Podczas wydarzenia zaplanowane zostały również bezpłatne warsztaty dla dzieci i dorosłych - także te w całkowicie jesiennym i halloweenowym klimacie z dynią w roli głównej! Nie zabraknie również słodkiego poczęstunku, gorących napojów i pysznych rozgrzewających dań kuchni tajskiej.

Rękodzieło artystyczne, biżuteria, ceramika, obrazy, ozdoby i dekoracje do domu, a także ubrania, torebki, słodkości i wiele innych unikatowych produktów będzie można zakupić podczas drugiej edycji akcji Fuzja Artystyczna. Wydarzenie odbędzie się w najbliższą niedzielę 22 października w godzinach 11:00 – 18:00 w wyjątkowej industrialnej przestrzeni dawnej Kotłowni Elektrowni Scheiblera, czyli secesyjnej perełce zlokalizowanej w kompleksie Fuzja przy ulicy Milionowej 6a. Będzie to niezwykła okazja by spotkać się w jednym miejscu z wieloma lokalnymi artystami i zapoznać się z ich ofertą. Dodatkowo na wszystkich gości wydarzenia czekać będzie kawa, herbata i gorąca czekolada oraz poczęstunek w postaci kosza słodkości. O kubki smakowe zadba z kolei Orient Thai-Food Truck, który zaserwuje rozgrzewające i aromatyczne potrawy.

Najbliższa edycja Fuzji Artystycznej odbędzie się w iście jesiennym i halloweenowym klimacie. To m. in. za prawą tematycznych warsztatów, które trwać będą w niedzielę równolegle z kiermaszem, w godzinach 11:00 – 18:00. W Kotłowni zlokalizowane będą cztery stanowiska, przy których wspólnie z artystkami tworzyć będziemy dynie z filcu oraz papierowe dekoracje halloweenowe, jak lampiony czy nietoperze. Podczas warsztatów nauczymy się tworzyć własną biżuterią, a także zobaczymy, jak uszyć dynie na szydełku. Warsztaty są bezpłatne i dedykowane dla wszystkich bez względu na wiek.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.