Komunikaty PR

TikTok wspiera kultowe warszawskie kino Amondo

2022-12-05  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Amondo ( 0.44 MB )

W ramach wspierania lokalnej kultury, TikTok, globalna platforma rozrywkowa nawiązuje współpracę z unikatowym miejscem na mapie Warszawy – niezależnym kinem Amondo. Ta niesztampowa kolaboracja ma na celu odświeżenie przestrzeni oraz wsparcie kolejnych kulturalnych i ważnych inicjatyw, które mają tam miejsce.

Ukryte w podwórku przy ulicy Żurawiej i oddalone od gwaru centrum Warszawy studyjne kino Amondo to prawdziwa perełka na mapie stolicy, która od lat przyciąga pasjonatów filmu. Przestrzeń otwarta dla wszystkich, której główną misją jest dzielenie się miłością do kinematografii, od momentu pandemii mierzy się z problemami. Dlatego marka TikTok wyszła z inicjatywą pomocy Amondo, by przywrócić miejscu dawny blask. Wsparcie ze strony TikToka pozwoli, m.in., na remont i zwiększenie powierzchni lokalu, gdzie będą mogły odbywać się wydarzenia kulturalne, warsztaty oraz pokazy filmowe. Przede wszystkim jednak pozwoli utrzymać bieżące funkcjonowanie.

Jedno z najmniejszych kin w Polsce otworzyło swoje podwoje w 2018 roku po trzech latach nieoficjalnej działalności zakładającej spotkania i dyskusje fanów kinematografii. Dysponuje w tej chwili dwoma salami mogącymi pomieścić dwadzieścia i dwadzieścia pięć osób. Stylowa przestrzeń wspólna wypełniona neonami czy kasetami VHS to z kolei idealne miejsce na niespieszne spotkania w gronie znajomych, czy pracę poza domem.

Brak tłumów, cisza, interesujący dobór filmów i otwarte dyskusje po seansach sprawiają, że wizyta w Amondo na długo zostaje w pamięci. Kino oferuje zróżnicowany repertuar – w weekend 25-27 listopada odbędzie się druga edycja queerowego przeglądu filmów „Born this way”, podczas którego będą wyświetlane głośne obrazy m.in. „Boylesque” czy „Pięć diabłów”. Poza tym – repertuar obejmuje sporo niezależnych i artystycznych tytułów, a także pokazy filmów na kasetach VHS.

Amondo to jednak nie tylko filmy – to też zaangażowana społeczność entuzjastów kina, miłośników tej klimatycznej przestrzeni i okolicznych mieszkańców. Grupa ludzi, którzy bliską im sercom inicjatywę wspierali nie tylko finansowo w ciągu ostatnich miesięcy. Teraz do tego grona dołącza TikTok, by pomóc Amondo w wyjściu z finansowych tarapatów.

TikTok to platforma rozrywkowa, oferująca swojej różnorodnej społeczności bezpieczną przestrzeń wymiany poglądów i kreatywności, która angażuje się także w wartościowe lokalne projekty. Poza dużymi partnerstwami stawiamy też na nieoczywiste organizacje czy inicjatywy, które są warte uwagi i przede wszystkim – ważne dla rodzimej kultury. Cieszymy się na planowane wspólne działania i już teraz zapraszamy do odwiedzenia tego wyjątkowego miejsca. – mówi Paula Kornaszewska, dyrektor zarządzająca TikTok na Europę Wschodnią i Centralną.

Odświeżenie i powiększenie przestrzeni Amondo pozwoli na poszerzenie działalności kina o kolejne warsztaty, festiwale i wydarzenia kulturalne.          

Bardzo cieszy nas perspektywa współpracy z TikTokiem. Od początku istnienia naszego kina zależało nam, aby Amondo było miejscem dla każdej formy filmowego przekazu. Nasza współpraca to nie tylko okazja do dotarcia do większej liczby widzów, ale również możliwość eksperymentowania z filmową materią. Nasza kolaboracja z TikTokiem jest w tym sensie wyjątkowa. Otwierając się na nowe media chcemy ratować – niezwykle ważną dla nas – kulturę chodzenia do kina. – dodaje Jan Lubaczewski z Amondo.

Synergia dwóch różnych na pierwszy rzut oka organizacji zaowocuje pierwszymi wspólnymi wydarzeniami już w 2023 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Rodzinny piknik rowerowy w Atrium Targówek! Rozpocznij sezon w dobrym stylu! Biuro prasowe
2024-05-13 | 17:00

Rodzinny piknik rowerowy w Atrium Targówek! Rozpocznij sezon w dobrym stylu!

Już w ten weekend w warszawskim centrum handlowym Atrium Targówek rozpocznie się prawdziwe święto dla miłośników dwóch kółek! 17 i 18 maja na terenie galerii
Hobby Rusza turniej Counter Strike 2 i FC24 w CH Focus!
2024-05-07 | 14:05

Rusza turniej Counter Strike 2 i FC24 w CH Focus!

Jesteś gotów na e-sportowe rozgrywki w CH Focus?! Dołącz do emocjonującej rywalizacji w najnowszej odsłonie turnieju Counter Strike oraz FC 24 w ramach Play Game Zone! 17 i 18 maja
Hobby Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel
2024-04-10 | 11:07

Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel

Platige Image, polskie studio animacji, mające w swoim portfolio projekty realizowane dla tak kultowych gamingowych tytułów, jak Call of Duty, Resident Evil, Total War, czy God of War

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.