Uwaga, ślisko! Rusza lodowisko w Manufakturze
Lodowisko w Manufakturze już wkrótce przyjmie pierwszych łyżwiarzy. Na lodowej tafli o powierzchni ponad 600 mkw będzie można ślizgać się przez cały tydzień. Lubiana atrakcja otworzy swoje bramy w sobotę, 25 listopada i zostanie na rynku Manufaktury przez cały zimowy sezon.
Lodowisko w Manufakturze
25.11- do końca zimowego sezonu, rynek Manufaktury
Lodowisko na rynku Manufaktury to jedna z ulubionych zimowych rozrywek łodzian. To tam pierwsze niepewne kroki stawiają najmłodsi, oczywiście z pomocą niezawodnego pingwinka, a zapaleni łyżwiarze prześcigają się w wirażach na tafli.
Lodowisko jest otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22, a w niedzielę godzinę krócej, do 21. Na miejscu można wypożyczyć łyżwy, a koszt jazdy na tym sprzęcie to 25 zł za godzinę – rozmiarówka jest bardzo szeroka (od numeru 25 do 48) i każdy fan tego zimowego sportu na pewno znajdzie właściwy rozmiar. Godzina jazdy na własnych łyżwach to koszt 20 zł, a wypożyczenie pingwinka ułatwiającego stawianie pierwszych kroków na tafli wyniesie 15 zł.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.