Wakacyjne oblicze Wyjątkowego Prezentu
Tego lata zdecydowanie warto spełniać marzenia! Wakacje to świetna okazja do skorzystania z niezapomnianych atrakcji. Ekscytujące przeżycia oferuje Wyjątkowy Prezent, który od początku istnienia firmy niezmiennie przekonuje, że spełnianie marzeń jest proste.
Realizacja skrytych pragnień nie jest wcale trudna. Ekscytacja, adrenalina, endorfiny – coraz częściej poszukujemy wrażeń, które wywołują pozytywne emocje i stanowią źródło wspomnień na lata. Liderem na rynku prezentów w formie przeżyć jest Wyjątkowy Prezent, który zachęca, by podczas wakacji skorzystać z dostępnych latem atrakcji. Spragnieni nowych doznań mogą spróbować swoich sił na flyboardzie, czyli urządzeniu do wodnych szaleństw lub udać się na przejażdżkę autami sportowymi. Ci, którzy poszukują relaksu, mogą udać się na romantyczną kolację w ciemności, a wcześniej umówić się na odprężający masaż czy specjalistyczny zabieg. Dla ciekawych świata przygotowana została oferta z wyjątkowymi pobytami w polskich górach oraz atrakcje jak lot balonem czy rejs katamaranem na Mazurach.
Wyjątkowy Prezent nie zwalnia tempa nawet w okresie urlopowym. W związku
z rozwojem marka postanowiła odświeżyć logo, zmieniła się także cała oprawa graficzna: z jednolitej czerwonej kokardy na czerwono-różowe wstążki prezentowe, nawiązujące do zwiewności i lekkości obdarowywania. Dopełnieniem rebrandingu jest wygląd sklepów – w galeriach handlowych należy spodziewać się eleganckich wysp. Marka Wyjątkowy Prezent nadal podkreśla, że niezmienna pozostaje jej główna wartość, czyli spełnianie marzeń w prosty, przystępny dla każdego sposób.
By dotrzeć do jak największej liczby odbiorców wciąż otwierane są sklepy w nowych lokalizacjach. Zespół specjalistów Wyjątkowego Prezentu pracuje nad powiększeniem zakresu i liczby atrakcji, w której na ten moment znajduje się już 6000 wersji prezentów, w ponad 100 miastach w Polsce. Vouchery zakupione stacjonarnie lub online ważne są przez trzy lata. Rozwój marki potwierdza, że niespodzianki w formie przeżyć cieszą się ogromnym zainteresowaniem.
Wyjątkowy Prezent przygotował wakacyjną akcję, w której wyścigowe auto Ferrari i olbrzymi Monster Truck ruszą ulicami Warszawy i z całą pewnością zwrócą na siebie uwagę na stołecznych drogach. Może kolejnym razem warto do pracy dotrzeć właśnie sportowym samochodem? To marzenie jest bardzo proste do spełnienia! W jego realizacji pomoże oczywiście Wyjątkowy Prezent. Pozostaje dokonanie wyboru między sportowym, ekskluzywnym autem, a maszyną z niebywale wysokim zawieszeniem. Przejazd modelem Ferrari F360 Modena czy Monster Truckiem jest doskonałym prezentem na zakończenie wakacji!
Kontakt dla mediów:
Agencja Face it! Inga Ryfka, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl, tel. 790 393 471

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.