Komunikaty PR

Wakacyjne oblicze Wyjątkowego Prezentu

2021-08-09  |  13:00
Biuro prasowe

Tego lata zdecydowanie warto spełniać marzenia! Wakacje to świetna okazja do skorzystania z niezapomnianych atrakcji. Ekscytujące przeżycia oferuje Wyjątkowy Prezent, który od początku istnienia firmy niezmiennie przekonuje, że spełnianie marzeń jest proste.

Realizacja skrytych pragnień nie jest wcale trudna. Ekscytacja, adrenalina, endorfiny – coraz częściej poszukujemy wrażeń, które wywołują pozytywne emocje i stanowią źródło wspomnień na lata. Liderem na rynku prezentów w formie przeżyć jest Wyjątkowy Prezent, który zachęca, by podczas wakacji skorzystać z dostępnych latem atrakcji. Spragnieni nowych doznań mogą spróbować swoich sił na flyboardzie, czyli urządzeniu do wodnych szaleństw lub udać się na przejażdżkę autami sportowymi. Ci, którzy poszukują relaksu, mogą udać się na romantyczną kolację w ciemności, a wcześniej umówić się na odprężający masaż czy specjalistyczny zabieg. Dla ciekawych świata przygotowana została oferta z wyjątkowymi pobytami w polskich górach oraz atrakcje jak lot balonem czy rejs katamaranem na Mazurach.

Wyjątkowy Prezent nie zwalnia tempa nawet w okresie urlopowym. W związku
z rozwojem marka postanowiła odświeżyć logo, zmieniła się także cała oprawa graficzna: z jednolitej czerwonej kokardy na czerwono-różowe wstążki prezentowe, nawiązujące do zwiewności i lekkości obdarowywania. Dopełnieniem rebrandingu jest wygląd sklepów – w galeriach handlowych należy spodziewać się eleganckich wysp. Marka Wyjątkowy Prezent nadal podkreśla, że niezmienna pozostaje jej główna wartość, czyli spełnianie marzeń w prosty, przystępny dla każdego sposób.

By dotrzeć do jak największej liczby odbiorców wciąż otwierane są sklepy w nowych lokalizacjach. Zespół specjalistów Wyjątkowego Prezentu pracuje nad powiększeniem zakresu i liczby atrakcji, w której na ten moment znajduje się już 6000 wersji prezentów, w ponad 100 miastach w Polsce. Vouchery zakupione stacjonarnie lub online ważne są przez trzy lata. Rozwój marki potwierdza, że niespodzianki w formie przeżyć cieszą się ogromnym zainteresowaniem.

Wyjątkowy Prezent przygotował wakacyjną akcję, w której wyścigowe auto Ferrari i olbrzymi Monster Truck ruszą ulicami Warszawy i z całą pewnością zwrócą na siebie uwagę na stołecznych drogach. Może kolejnym razem warto do pracy dotrzeć właśnie sportowym samochodem? To marzenie jest bardzo proste do spełnienia! W jego realizacji pomoże oczywiście Wyjątkowy Prezent. Pozostaje dokonanie wyboru między sportowym, ekskluzywnym autem, a maszyną z niebywale wysokim zawieszeniem. Przejazd modelem Ferrari F360 Modena czy Monster Truckiem jest doskonałym prezentem na zakończenie wakacji!

 

Kontakt dla mediów:

Agencja Face it! Inga Ryfka, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl, tel. 790 393 471

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel Biuro prasowe
2024-04-10 | 11:07

Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel

Platige Image, polskie studio animacji, mające w swoim portfolio projekty realizowane dla tak kultowych gamingowych tytułów, jak Call of Duty, Resident Evil, Total War, czy God of War
Hobby Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
2024-03-21 | 17:30

Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław

Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park.
Hobby Warsztaty fotograficzne
2024-03-07 | 23:00

Warsztaty fotograficzne

Humanosh House zaprasza na warsztaty fotograficzne. jeśli chcesz zyskać nową pasję i nowych znajomych, przyjdź do nas!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.