Komunikaty PR

Westfield Arkadia zaprasza na warsztaty wielkanocne dla dzieci i dorosłych

2023-03-29  |  10:30
Biuro prasowe

Najbliższa sobota, 1 kwietnia będzie okazją do odkrycia i rozwijania talentów artystycznych. Westfield Arkadia, wraz z partnerem, galerią sztuki Ado-art, zaprasza na warsztaty artystyczne, podczas których uczestnicy własnoręcznie stworzą ozdoby wielkanocne z ekologicznych materiałów. Udział w zajęciach jest bezpłatny.

Wielkanocne stroiki z żywych i suszonych kwiatów oraz gałązek, dekoracyjne baranki i kolorowe pisanki – wszystko to będą mogli własnoręcznie wykonać odwiedzający warszawskie centrum handlowe Westfield Arkadia w sobotę, 1 kwietnia. Do pobudzenia swojej wyobraźni, odkrycia manualnych talentów i spędzenia kreatywnie czasu zachęcać będzie prowadząca Karina Reclik, ceniona rzeźbiarka oraz artystka sztuk wizualnych, absolwentka Edukacji Artystycznej w Zakresie Sztuk Plastycznych, na specjalizacji rzeźbiarskiej Uniwersytetu Śląskiego oraz Rzeźby w Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Z jej pomocą kursanci będą mieli szansę stworzyć ciekawe artystyczne projekty. Co ważne, wszystkie użyte podczas zajęć materiały będą ekologiczne. Warsztaty kierowane są do wszystkich chętnych, zarówno do dzieci i ich opiekunów, jak i osób dorosłych.

Wiemy, że wiele osób lubi samemu tworzyć wszelkie ozdoby i dekoracje. Zauważyliśmy to szczególnie po wysokiej frekwencji na warsztatach artystycznych, które odbywały się w naszym centrum od września 2022 r. do lutego br. Wzięło w nich udział ponad 700 osób. Dlatego też, z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, ponownie chcieliśmy zainspirować naszych klientów do obudzenia w sobie kreatywności. Rzeczy wykonane podczas tych warsztatów z pewnością przystroją ich domy czy koszyczki wielkanocne, a mogą okazać się też świetnym pomysłem na prezent dla kogoś bliskiego.mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

W warsztatach będzie mogło wziąć udział nawet do 200 osób. Zajęcia odbędą się w lokalu na pierwszym piętrze obok sklepu charytatywnego Sue Ryder. Można będzie do nich dołączyć w dowolnym momencie w godz. 11.00-16.00. Na warsztaty nie obowiązują zapisy, a udział jest bezpłatny.

Partnerem warsztatów jest galeria sztuki Ado-art, jeden z najemców Westfield Arkadia. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.