Komunikaty PR

Weź udział w wirtualnej wystawie i konkursie Fujifilm printlife@home

2020-10-08  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania Printlife ( 0.07 MB )

Pandemia koronawirusa nadal wpływa na życie codzienne ludzi w całej Europie. Większość korzysta z różnych sposobów, by pozostawać ze sobą w kontakcie i uwiecznić swoje doświadczenia w tych nietypowych i pełnych wyzwań czasach. Wystawa FUJIFILM printlife@home ma na celu prezentację różnych doświadczeń z roku 2020 w postaci zdjęć. Co tydzień będzie okazja aby wyróżnić autorów tych najlepszych i najbardziej kreatywnych a zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody.

 

Od dziś do końca grudnia br. mieszkańcy całej Europy mogą zgłaszać swoje fotografie, umieszczając je na stronie www.fujifilm-printlife.eu. Fujifilm pragnie udostępnić przestrzeń do tworzenia wystawy, dzielenia się, swoim zdjęciami ale również zdjęciami galerii ściennych lub dekoracji, tworzonych w domu ze zdjęć, aby być bliżej naszych bliskich, aby powrócić wspomnieniami do atmosfery tamtych dni. Zdjęcia można przypisać do określonego tematu/ kategorii – co ułatwi ich tematyczne przeglądanie. Od kategorii: abstrakcji, podróży do galerii zdjęć w pokoju nastolatka, kuchni czy w biurze. Ma to na celu stworzenie wrażenia osobistych historii, które poznajemy w domach autorów zdjęć, ich otoczeniu, miejscu pracy. Na platformie cyfrowej printlife@home (https://www.fujifilm-printlife.eu/?lang=7) – polska wersja językowa) wystawione zostanie każde nadesłane zdjęcie – niezależnie od tego, czy zostało zrobione smartfonem czy aparatem fotograficznym.

 

Zdaniem Pana Hiromoto Matsushima, Senior Vice President of Photo Imaging Fujifilm Europe:Niezależnie, czy mieszkasz w Manchesterze, Madrycie czy w Moguncji - to, przez co wszyscy dzisiaj przechodzimy, jest jednym z najważniejszych, wspólnych ludzkich doświadczeń. Dzięki potędze fotografii możemy nie tylko zobaczyć, ale także zrozumieć, jak miliony z nas sobie z tym radzą. Biorąc pod uwagę, jak wygląda świat, w którym dzisiaj żyjemy, głęboko wierzymy, że radość fotografowania i pokazywania, czy dokumentowania codziennego życia, jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Fotografia to sposób na  celebrowanie życia z rodziną, przyjaciółmi i bliskimi. Jest także sposobem, by pokazać, kim jesteś, za czym się opowiadasz i w jaki sposób żyjesz niezależnie od tego gdzie mieszkasz i jakie masz umiejętności fotograficzne. Mamy nadzieję, że printlife@home pozwoli Ci poczuć się częścią większej całości i będzie dla Ciebie źródłem inspiracji”.

 

Platforma printlife@home jest dostępna dla wszystkich. Fujifilm pragnie docenić autorów, wybierając spośród najbardziej kreatywnych prac, pięć zdjęć tygodnia. Zwycięzcy nie tylko zobaczą swoje zdjęcia na stronie Fujifilm, ale także otrzymają również kupon o wartości 200, 150 lub 100 euro (lub równowartość w lokalnej walucie) na zakup zdjęć i produktów fotograficznych ze swoich zdjęć lub aparaty instax SQUARE SQ1 lub instax Mini 11. Są to analogowe aparaty do fotografii natychmiastowej, z łatwymi w użyciu trybami kreatywnymi, idealnymi do bawienia się fotografią, upamiętnienia chwil i tworzenia wydruków zdjęć od ręki.

 

Jak powiedział David Honey General Manager Sales & Marketing, European Photo Imaging Division, Fujifilm Europe „ Dzięki miliardom zdjęć robionych i udostępnianych codziennie, wszyscy mamy więcej obrazów z naszego życia niż jakiekolwiek poprzednie pokolenia. Niemniej, większość z nich pozostaje w  smartfonie lub jest udostępniana w obrębie sieci własnych znajomych. Mamy nadzieję, że stworzona  przez nas otwarta platforma cyfrowa pomoże przybliżyć doświadczenia z różnych zakątków Europy w tych niezwykłych i trudnych czasach.

Projekt ważny jest również ze względu na kreatywność i inspirowanie innych, zarówno w robieniu, jak i prezentacji wydrukowanych zdjęć. Cieszę się już dziś na regularne przeglądanie tysięcy zgłaszanych fotografii, które mamy nadzieję otrzymywać, które będą mieszanką scen i doświadczeń z życia codziennego, realizowanych zadań i ról, wielu kultur i tożsamości.  Te najbardziej intersujące i kreatywne nagrodzimy, co tydzień wybierzemy zdjęcia tygodnia, których autorzy otrzymają prezenty od Fujifilm.”

 

W roku 2006 w Japonii Fujifilm zapoczątkowało swoje wystawy fotograficzne z czynnym udziałem szerokiej publiczności. Od samego początku ideą przewodnią było zwiększenie świadomości wartości zdjęcia i zachęcenie ludzi, by brali drukowane fotografie w swoje ręce. Dziś wystawy fotograficzne Fujifilm należą do największych w Japonii. Są one również z powodzeniem organizowane na całym świecie: w 2018 r.  zaprezentowano na nich ponad 100 000 zdjęć. Natomiast w 2019 r. na wystawach Fujifilm w Europie obejrzano ponad 30 000 fotografii: w Londynie, Paryżu i Stambule.

 

 

O Fujifilm Europe

FUJIFILM Europe GmbH w Düsseldorfie jest siedzibą główną firmy Fujifilm w Europie, wspierającą europejskie spółki grupy poprzez formułowanie strategii biznesowych i marketingowych. Spółki Fujifilm skupione są w ponad 55 firmach i oddziałach w Europie, zatrudniają ok. 4500 osób zajmujących się badaniami i rozwojem, produkcją, marketingiem i sprzedażą oraz wsparciem serwisowym. Personel Fujifilm w całej Europie świadczy usługi dla firm z różnych dziedzin gospodarki, takich jak medycyna i ochrona zdrowia, poligrafia, elektronika, chemia, optyka, nośniki do zapisu danych i archiwizacja oraz technologie fotograficzne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Ogród bajkowy, preriowy czy angielski? Poznaj trendy 2024 Biuro prasowe
2024-06-27 | 19:20

Ogród bajkowy, preriowy czy angielski? Poznaj trendy 2024

Moda zmienia się nie tylko w naszej garderobie. Nowe trendy dotyczą także projektowania ogrodów, które z każdym sezonem przynoszą inne pomysły i dają
Hobby W Galerii Północnej można oglądać 42 ogrody wróżek
2024-06-24 | 12:00

W Galerii Północnej można oglądać 42 ogrody wróżek

W Galerii Północnej można przenieść się do świata rodem z baśni. Wszystko za sprawą ogrodów wróżek, czyli nietypowych doniczkowych aranżacji z roślin,
Hobby Platige Image producentem zwiastuna do gry StormgateⓇ
2024-06-20 | 19:53

Platige Image producentem zwiastuna do gry StormgateⓇ

  Cenione studio produkcji i animacji Platige Image wyprodukowało zwiastun Stormgate, wyczekiwanej gry strategicznej czasu rzeczywistego (RTS) od niezależnego dewelopera Frost Giant

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.