Weź udział w wyjątkowym konkursie Panasonic z Filmujemy i wygraj aparat
Sztuka, sport czy może coś zupełnie innego? Panasonic we współpracy z Szymonem Chałupką z kanału Filmujemy zachęca konsumentów do tego, aby za pomocą filmu, zdjęcia lub prostego opisu pokazali w czym są najlepsi. W ramach konkursu realizowanego przez markę i popularnego operatora, można zyskać szansę na wygranie LUMIX GH5, aparatu wielokrotnie nagradzanego w prestiżowych konkursach.
Każdy z nas ma talent, którym może się pochwalić. Niektórzy są mistrzami w gotowaniu, podczas kiedy inni do perfekcji opanowali śpiewanie, obrabianie zdjęć czy montowanie filmów. Niezależnie od tego w czym jesteśmy najlepsi, warto pochwalić się swoimi zdolnościami, w szczególności wtedy, kiedy można przy okazji wygrać atrakcyjną nagrodę. W tym celu Panasonic wspólnie z Szymonem Chałupką z kanału Filmujemy przygotował konkurs, w którym można wygrać wielokrotnie nagradzany aparat Lumix GH5 wraz z torbą DMW-PS10 w zestawie, by bezpiecznie i wygodnie przechowywać sprzęt podczas podróży.
Zasady konkursu, który trwa do 28 marca 2021 roku są proste. Wystarczy, że uczestnik pokaże w czym jest najlepszy. Może to zrobić w formie prostego opisu lub publikując zdjęcie bądź film z odpowiedzią na zadanie konkursowe, w swoich mediach społecznościowych. Aby wziąć udział wystarczy przejść do wypełnienia formularza konkursowego znajdującego się na stronie https://campaigns.panasonic.eu/pl-konkurs-filmujemy, gdzie dostępny jest również regulamin aktywacji.
LUMIX GH5 to bezlusterkowy aparat cyfrowy stworzony nie tylko do zdjęć, ale również do filmów. Wykorzystywany między innymi przez profesjonalnych fotografów oraz vlogerów, charakteryzuje się niezwykle stylowym wyglądem, który został stworzony przez firmę Panasonic na podstawie sugestii przekazywanych przez użytkowników. Wyposażony w matrycę o rozdzielczości 20,3 megapikseli oraz procesor Venus Engine 10, zapewnia najwyższą jakość obrazu spośród aparatów cyfrowych LUMIX G, odwzorowując jednocześnie wyjątkowe bogactwo kolorów. Dodatkowe udogodnienia w postaci m.in. stabilizacji obrazu, rejestrowania obrazów wideo w jakości 4k 60p/50p oraz funkcji nagrywania w 10-bitowej jakości 4K, czynią go aparatem idealnym do opowiedzenia historii, które warto zapamiętać.
Link do materiału video, promującego konkurs na kanale Filmujemy: https://www.youtube.com/watch?v=GKLon5hnaDY

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.