Zatańcz z nami pod gwiazdami – roztańczone Centrum Riviera
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Riviera i Gdyńskie Centrum Kultury zapraszają na otwartą potańcówkę „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Wydarzenie, organizowane z okazji pożegnania wakacji, odbędzie się 5 września.
Dancingi pod gwiazdami to jedna z popularniejszych atrakcji międzywojennej, modernistycznej Gdyni. W latach 20 i 30 XX w. Gdynia była niezwykle popularnym letniskiem, które rozbrzmiewało muzyką. Liczne potańcówki na świeżym powietrzu odbywały się na plaży czy na tarasach ówczesnych lokali.
Nawiązując do tej tradycji, centrum handlowo-rozrywkowe Riviera wraz z Gdyńskim Centrum Kultury, organizują w czwartek 5 września wydarzenie w rytmie swingu „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Bezpłatny wieczorek taneczny pod gołym niebem pierwszy raz zagości w Rivierze i będzie miał miejsce na parkingu „Mewa”.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17.00 pokazową lekcją Szkoły Tańca Harlem Beats. Ta trójmiejska szkoła swingu i bluesa zrzesza ponad setkę kursantów. Celem działalności szkoły jest pokazanie mieszkańcom Trójmiasta, że potańcówki i sam taniec to ciekawa forma spędzania wolnego czasu.
Następnie w świat swingu przeniesie uczestników zespół Riverboat Ramblers Swing Orchestra. Ich repertuar czerpie również z innych gatunków muzycznych – muzycy chętnie sięgają po odmiany jazzu nowoorleańskiego, dixieland, odrobinę muzyki latynoskiej oraz światowe przeboje w specjalnej, charakterystycznej stylizacji.
Poza pokazami będzie można potańczyć przy muzyce. Wydarzenie jest bezpłatne, nie trzeba się zapisywać, jednak obowiązuje limit 100 uczestników. Zapraszamy wszystkich pasjonatów tańca, także amatorów i osoby początkujące.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.