Komunikaty PR

Zatańcz z nami pod gwiazdami – roztańczone Centrum Riviera

2024-08-27  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Centrum Riviera i Gdyńskie Centrum Kultury zapraszają na otwartą potańcówkę „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Wydarzenie, organizowane z okazji pożegnania wakacji, odbędzie się 5 września. 

Dancingi pod gwiazdami to jedna z popularniejszych atrakcji międzywojennej, modernistycznej Gdyni. W latach 20 i 30 XX w. Gdynia była niezwykle popularnym letniskiem, które rozbrzmiewało muzyką. Liczne potańcówki na świeżym powietrzu odbywały się na plaży czy na tarasach ówczesnych lokali. 

Nawiązując do tej tradycji, centrum handlowo-rozrywkowe Riviera wraz z Gdyńskim Centrum Kultury, organizują w czwartek 5 września wydarzenie w rytmie swingu „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Bezpłatny wieczorek taneczny pod gołym niebem pierwszy raz zagości w Rivierze i będzie miał miejsce na parkingu „Mewa”.  

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17.00 pokazową lekcją Szkoły Tańca Harlem Beats. Ta trójmiejska szkoła swingu i bluesa zrzesza ponad setkę kursantów. Celem działalności szkoły jest pokazanie mieszkańcom Trójmiasta, że potańcówki i sam taniec to ciekawa forma spędzania wolnego czasu.  

Następnie w świat swingu przeniesie uczestników zespół Riverboat Ramblers Swing Orchestra. Ich repertuar czerpie również z innych gatunków muzycznych – muzycy chętnie sięgają po odmiany jazzu nowoorleańskiego, dixieland, odrobinę muzyki latynoskiej oraz światowe przeboje w specjalnej, charakterystycznej stylizacji.  

Poza pokazami będzie można potańczyć przy muzyce. Wydarzenie jest bezpłatne, nie trzeba się zapisywać, jednak obowiązuje limit 100 uczestników. Zapraszamy wszystkich pasjonatów tańca, także amatorów i osoby początkujące. 

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.