Zatańcz z nami pod gwiazdami – roztańczone Centrum Riviera
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Riviera i Gdyńskie Centrum Kultury zapraszają na otwartą potańcówkę „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Wydarzenie, organizowane z okazji pożegnania wakacji, odbędzie się 5 września.
Dancingi pod gwiazdami to jedna z popularniejszych atrakcji międzywojennej, modernistycznej Gdyni. W latach 20 i 30 XX w. Gdynia była niezwykle popularnym letniskiem, które rozbrzmiewało muzyką. Liczne potańcówki na świeżym powietrzu odbywały się na plaży czy na tarasach ówczesnych lokali.
Nawiązując do tej tradycji, centrum handlowo-rozrywkowe Riviera wraz z Gdyńskim Centrum Kultury, organizują w czwartek 5 września wydarzenie w rytmie swingu „Zatańcz z nami pod gwiazdami”. Bezpłatny wieczorek taneczny pod gołym niebem pierwszy raz zagości w Rivierze i będzie miał miejsce na parkingu „Mewa”.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17.00 pokazową lekcją Szkoły Tańca Harlem Beats. Ta trójmiejska szkoła swingu i bluesa zrzesza ponad setkę kursantów. Celem działalności szkoły jest pokazanie mieszkańcom Trójmiasta, że potańcówki i sam taniec to ciekawa forma spędzania wolnego czasu.
Następnie w świat swingu przeniesie uczestników zespół Riverboat Ramblers Swing Orchestra. Ich repertuar czerpie również z innych gatunków muzycznych – muzycy chętnie sięgają po odmiany jazzu nowoorleańskiego, dixieland, odrobinę muzyki latynoskiej oraz światowe przeboje w specjalnej, charakterystycznej stylizacji.
Poza pokazami będzie można potańczyć przy muzyce. Wydarzenie jest bezpłatne, nie trzeba się zapisywać, jednak obowiązuje limit 100 uczestników. Zapraszamy wszystkich pasjonatów tańca, także amatorów i osoby początkujące.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.