ZETPETY #5: KREATYWNY HAFT - EMPIK MANUFAKTURA ŁÓDŹ
Empik S.A.
ul. Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
iwona.kazmierczak|empik.com| |iwona.kazmierczak|empik.com
+48 603 117 072
www.empik.com
ZETPETY #5: KREATYWNY HAFT
8 lutego, godz. 13:00 – 15:00
Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5
Empik oraz Łódź Design Festival zapraszają na kolejną odsłonę comiesięcznego cyklu zajęć praktyczno-technicznych o nazwie ZETPETY. Najbliższe warsztaty zostaną przygotowane przez Wiktorię Podolec i Jadzię Lenart z Tartarugi. To łódzka pracownia tkacka, która powstała ze wspólnej pasji tych dwóch przyjaciółek, miłośniczek rzemiosła i wyjątkowego wzornictwa. Uczestnicy zajęć nauczą się podstaw haftu i sposobów jego kreatywnego wykorzystania, m.in. do reperowania zniszczonej odzieży. Zapoznają się z różnymi ściegami i ozdobią haftem przyniesione przez siebie ubrania i akcesoria. Pomogą w tym igły i muliny, które zapewnią prowadzące. Na koniec uczestnicy zyskają odświeżony element garderoby oraz umiejętności pozwalające na samodzielne kontynuowanie pracy.
Liczba miejsc jest ograniczona, na wydarzenie obowiązują zapisy przez Goingapp.pl.
Wiek: 15+

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.