Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!
Rozpocznij świąteczne przygotowania z centrum handlowym Plejada! W każdą listopadową i grudniową sobotę czekają na was wyjątkowe atrakcje, podczas których zarówno dzieci, jak i dorośli będą mogli stworzyć niepowtarzalne dekoracje świąteczne. W przyjaznej atmosferze i pod okiem animatorów, Plejada zapewni idealne miejsce na twórcze spędzenie czasu z całą rodziną.
W przedświątecznym okresie, bytomskie centrum handlowe Plejada zaprasza całe rodziny na serię zimowych warsztatów, które odbędą się w wybrane soboty listopada i grudnia. W przyjaznej atmosferze, pod okiem doświadczonych animatorów, uczestnicy będą mogli stworzyć wyjątkowe, ręcznie robione dekoracje świąteczne.
9 listopada Plejada rozświetli się świątecznymi dekoracjami, a odwiedzający zostaną poczęstowani watą cukrową. Warsztaty rozpoczną się 16 listopada od tworzenia kalendarzy adwentowych. Kolejne spotkania to okazja, by samodzielnie przygotować papierowe gwiazdy dekoracyjne, skarpety na prezenty, świąteczne skrzaty, a także przestrzenne obrazy 3D. Sprawdźcie dokładny harmonogram poniżej!
- 16 listopada – warsztaty robienia kalendarzy adwentowych
- 23 listopada – warsztaty robienia gwiazd dekoracyjnych
- 30 listopada – warsztaty robienia skarpet na prezenty
- 14 grudnia – warsztaty tworzenia świątecznych skrzatów
- 15 grudnia – warsztaty robienia świątecznych obrazów 3D
Strefa kreatywna zlokalizowana będzie między salonami Sinsay a Reserved. Warsztaty są bezpłatne, odbywają się w godzinach 12:00 – 18:00 i są otwarte zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Zapraszamy do spędzenia zimowego czasu w twórczej i świątecznej atmosferze – bez pośpiechu, z uśmiechem i w gronie bliskich!
Do zobaczenia w centrum handlowym Plejada! Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu FB https://www.facebook.com/AtriumPlejada.
W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok
Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy
Odkrywaj odległą galaktykę z nowym zestawem LEGO Star Wars™ Barka Jabby™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.