Komunikaty PR

Zimowe warsztaty w centrum handlowym Plejada! Wpadnij i poczuj magię Świąt!

2024-11-06  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.07 MB )

Rozpocznij świąteczne przygotowania z centrum handlowym Plejada! W każdą listopadową i grudniową sobotę czekają na was wyjątkowe atrakcje, podczas których zarówno dzieci, jak i dorośli będą mogli stworzyć niepowtarzalne dekoracje świąteczne. W przyjaznej atmosferze i pod okiem animatorów, Plejada zapewni idealne miejsce na twórcze spędzenie czasu z całą rodziną.


W przedświątecznym okresie, bytomskie centrum handlowe Plejada zaprasza całe rodziny na serię zimowych warsztatów, które odbędą się w wybrane soboty listopada i grudnia. W przyjaznej atmosferze, pod okiem doświadczonych animatorów, uczestnicy będą mogli stworzyć wyjątkowe, ręcznie robione dekoracje świąteczne.

9 listopada Plejada rozświetli się świątecznymi dekoracjami, a odwiedzający zostaną poczęstowani watą cukrową. Warsztaty rozpoczną się 16 listopada od tworzenia kalendarzy adwentowych. Kolejne spotkania to okazja, by samodzielnie przygotować papierowe gwiazdy dekoracyjne, skarpety na prezenty, świąteczne skrzaty, a także przestrzenne obrazy 3D. Sprawdźcie dokładny harmonogram poniżej!

  • 16 listopada – warsztaty robienia kalendarzy adwentowych
  • 23 listopada – warsztaty robienia gwiazd dekoracyjnych
  • 30 listopada – warsztaty robienia skarpet na prezenty
  • 14 grudnia – warsztaty tworzenia świątecznych skrzatów
  • 15 grudnia – warsztaty robienia świątecznych obrazów 3D

Strefa kreatywna zlokalizowana będzie między salonami Sinsay a Reserved. Warsztaty są bezpłatne, odbywają się w godzinach 12:00 – 18:00 i są otwarte zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Zapraszamy do spędzenia zimowego czasu w twórczej i świątecznej atmosferze – bez pośpiechu, z uśmiechem i w gronie bliskich!

Do zobaczenia w centrum handlowym Plejada! Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu FB https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok Biuro prasowe
2024-11-21 | 15:45

W Fuzji przygotujesz się na Święta i na stok

Za oknami zaczęło robić się chłodno i wszyscy miłośnicy Świąt zaczęli już odliczanie do pierwszej gwiazdki, natomiast amatorzy sportów zimowych wypatrują białego puchu. Dla
Hobby Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy
2024-11-14 | 15:10

Odkryj świat gier Scrabble, Pictionary, UNO i Blokus na festiwalu ALEgramy

Gry planszowe i karciane to doskonała rozrywka dla każdego, bez względu na wiek, a także świetny sposób na wspólne spędzanie czasu. Będzie się można o tym przekonać,
Hobby Odkrywaj odległą galaktykę z nowym zestawem LEGO Star Wars™ Barka Jabby™
2024-11-06 | 13:00

Odkrywaj odległą galaktykę z nowym zestawem LEGO Star Wars™ Barka Jabby™

Grupa LEGO ogłasza premierę zestawu LEGO® Star Wars™ Barka Jabby™. Kultowy model z serii Ultimate Collector Series, pełen wyszukanych detali i minifigurek jest idealny dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.