Znakomite przyjęcie dema Builder Simulator na Festiwalu Steam
Live Motion Games, producent gier komputerowych z Grupy PlayWay, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, udostępnił graczom demo swojej autorskiej produkcji – Builder Simulator. Podczas Święta Graczy symulator budowy domów i sklepów w niespełna dobę awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist platformy Steam, tym samym obecnie plasując się na 87 miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier. Premiera produkcji w wersji na PC zaplanowana została na 2021 rok.
- 3 lutego, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, zaprezentowaliśmy graczom demo jednego z naszych autorskich tytułów, Builder Simulator. To idealna propozycja dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnego budowania domu od podstaw, bez pomocy fachowców. Projekt podczas Święta Graczy cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W szczytowym momencie demo oglądało ponad 1600 osób, do tego prawie 500 osób jednocześnie rozgrywało nasz tytuł. Co ciekawe pozwoliło nam to odnotować drugie miejsce w historii Grupy PlayWay. W efekcie, po pokazie gry tytuł awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist Steam, tym samym znajdując się obecnie na 87 miejscu. – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games. – Chciałbym podziękować graczom, którzy obdarowują zaufaniem produkcję jeszcze w niepełnej wersji. Widoczne było także po pozytywnym przyjęciu innej gry – Sapper, projektu który również współtworzymy – dodaje.
Udostępniona przez spółkę wersja demo tytułu pozwala graczom zbudować mały ceglany domek na ogródku działkowym. Gracz jest prowadzony za rękę od zbrojenia, przez budowę zaprawy po stawianie cegieł. W finalnej wersji gry będzie możliwe stawianie znacznie bardziej imponujących budowli, w tym różnego rodzaju domów i sklepów. – Prace projektowe idą zgodnie z planem. Obecnie play testy gry wynoszą 25 tys. użytkowników. Liczymy na to, że w dniu premiery będzie to kolejna gra z wishlistą powyżej 100 tys. zapisów. – komentuje Michał Kaczmarek.
Aktualnie Live Motion Games intensyfikuje również działania nad swoim największym tytułem inspirowanym katastrofą z lat 80-tych XX wieku, Chernobyl Liquidators. Projekt typu survival simulator opiera się na pracy w czarnobylskiej elektrowni, a do głównych zadań gracza należeć będzie powstrzymanie śmiercionośnego promieniowania oraz pomoc poszkodowanym. Tytułowi likwidatorzy to specjalny zespół cywilów i wojskowych, którzy zostali powołani do uporania się ze skutkami katastrofy nuklearnej w Czarnobylu. – Chcieliśmy stworzyć tytuł, który odda prawdziwy klimat wybuchu reaktora jądrowego w Czarnobylu. Gra z elementami edukacyjnymi ma jak najdokładniej odwzorować wydarzenia tamtego czasu. Główną ideą jest wcielenie się w postacie, które były najbliżej poszkodowanych, aby móc przedstawić graczom trudność sytuacji i wyborów, z jakimi musiały się zmagać osoby pracujące na pierwszym froncie katastrofy. Projekt obecnie jest w fazie zaawansowanych testów. – wyjaśnia prezes zarządu Live Motion Games.
Premiery obu tytułów zaplanowane zostały na 2021 rok.
W połowie br. spółka planuje debiut na NewConnect. Obecnie finalizuje prace nad Dokumentem Informacyjnym, jaki wkrótce złoży do GPW w Warszawie.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.