Komunikaty PR

Hollywoodzkie gwiazdy na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni!

2022-09-12  |  16:20

Ruszyła 47. edycja Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. W tym roku w Gdyni, poza plejadą polskich utalentowanych artystek i artystów, zobaczymy też wyjątkowych gości z Hollywood. Swoją obecność potwierdziły właśnie Tamara Lawrance oraz Letitia Wright, znana m.in. z filmów „Avengers: Koniec gry”, „Czarna pantera” czy serialu „Czarne lustro”. Aktorki wcieliły się w role tytułowych bliźniaczek w anglojęzycznym debiucie Agnieszki Smoczyńskiej pt. „The Silent Twins”. W produkcję filmu, który powalczy w Gdyni o Złote Lwy, zaangażowana była marka Dr Irena Eris.

Odbywający się od 1974 roku Festiwal Polskich Filmów Fabularnych to jedno z najstarszych wydarzeń filmowych w Europie. Każdego roku najciekawsze polskie produkcje rywalizują w nim o Złote i Srebrne Lwy, jak również o szereg nagród indywidualnych, a na czas trwania Festiwalu Gdynia staje się prawdziwą stolicą polskiego kina. W tym roku w Konkursie Głównym 47. edycji FPFF znalazło się aż 20 filmów, a wśród nich aż 6 pełnometrażowych debiutów reżyserskich. O najważniejszą statuetkę powalczy m.in. zaprezentowany na Festiwalu w Cannes „The Silent Twins” w reżyserii Agnieszki Smoczyńskiej, z Letitią Wright i Tamarą Lawrance w rolach głównych. Obie aktorki będziemy mogli zobaczyć w Gdyni już 16 września, podczas uroczystego pokazu filmu na Dużej Scenie Teatru Muzycznego. O ich olśniewający wygląd zadbają wizażystki marki Dr Irena Eris.

Dr Irena Eris była zaangażowana w produkcję „The Silent Twins” m.in. poprzez dostarczenie na plan kosmetyków wykorzystanych do charakteryzacji aktorek i aktorów, jak również zapewniając polskiej ekipie opiekę wizażystek na Festiwalu w Cannes. Podczas 47. edycji FPFF w Gdyni marka również towarzyszyć będzie gwiazdom i twórcom polskiego kina. W Strefach Piękna Dr Irena Eris wizażystki będą pomagać gościom w przygotowaniu profesjonalnego makijażu na codzienne premiery i debaty oraz zadbają o ich piękny wygląd podczas Gali Finałowej.

Marka Dr Irena Eris jest partnerem Festiwalu w Gdyni od 2017 roku, gdzie z uwagą śledzi twórczość polskich artystów i artystek oraz rozwój nowych talentów. W tym roku już po raz kolejny wręczy też nagrodę dla Twórczyni lub Twórcy za najodważniejszą, najwrażliwszą i najpiękniej opowiedzianą filmową historię. W poprzednich latach nagrodę za „Najodważniejsze Spojrzenie" zdobyły już m.in. Aleksandra Terpińska za  „Najpiękniejsze fajerwerki ever", Olga Chajdas za „Ninę" czy Olga Bołądź za film „Alicja i żabka”. – Festiwal w Gdyni to wyjątkowe święto kina, które w jednym miejscu każdego roku gromadzi wybitne nazwiska polskiej branży filmowej. A w tym roku, dzięki nominacji dla dzieła Agnieszki Smoczyńskiej, imprezę uświetnią też wspaniałe artystki z Hollywood. To dla nas zaszczyt, że uczestniczymy w organizacji tego wydarzenia już po raz szósty, a także, że mogliśmy wesprzeć produkcję świetnego filmu polskiej reżyserki, jakim bez wątpienia jest „The Silent Twins” – mówi Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji firmy Dr Irena Eris. – Jak co roku, ze szczególną uwagą obserwujemy polskie artystki – zarówno te już doświadczone, doceniane na arenie międzynarodowej, które bez kompromisów realizują swoje cele, jak i debiutantki, wyróżniające się świeżością, ambicją i determinacją w spełnianiu swoich marzeń. Jako marka kibicujemy wszystkim kobietom, których twórczość charakteryzuje prawdziwa pasja, ponieważ wierzymy, że właśnie tam znaleźć można prawdziwe piękno – dodaje Joanna Łodygowska.

Produkty marki Dr Irena Eris obecne były również na planie filmu „Iluzja” – reżyserskiego debiutu Marty Minorowicz, który również walczyć będzie w Gdyni o Złote Lwy. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris. Wcześniej marka zaangażowana była również w produkcję dokumentu o kobietach w Bośni „Jeden dom”, autorstwa reżyserek Karoliny Anny Kuty i Patrycji Skorupskiej.

O Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

FPFF w Gdyni posiada status narodowego festiwalu filmowego i jest najważniejszą polską imprezą filmową. Pełni kluczową rolę w upowszechnianiu kultury, promocji polskiego dorobku filmowego oraz ugruntowania pozycji i odbioru rodzimej kinematografii. 47. edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 12-17 września 2022 roku. Więcej informacji dostępne jest na stronie festiwalgdynia.pl

O marce Dr Irena Eris

Kosmetyki Dr Irena Eris zostały stworzone z pasji do pielęgnacji piękna. Przełomowe receptury projektowane są w oparciu o własne zgłoszenia patentowe, nowatorskie technologie czy najlepsze, często trudno dostępne składniki, a dzięki synergii działań grupy ekspertów z różnych dziedzin, kosmetyki od lat wyróżniają się na rynku.


Kontakt dla mediów:

Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Dr Irena Eris S.A.

tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Tubądzin Biuro prasowe
2022-11-28 | 10:50

Pokaz mody Macieja Zienia w oprawie kolekcji Tubądzin

Najnowszy pokaz Macieja Zienia o wdzięcznej nazwie Bloom, wyróżniał się nie tylko fenomenalnymi kreacjami, ale również niezwykle dopracowaną scenografią. Event udekorowały
Gwiazdy Belvedere z nową globalną kampanią z udziałem Daniela Craiga
2022-11-14 | 10:00

Belvedere z nową globalną kampanią z udziałem Daniela Craiga

Belvedere Vodka skupia wokół siebie grono wybitnych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię, inspirowaną czystymi emocjami, które zostały uchwycone
Gwiazdy Klinika La Perla SPA w Hotelu Żubrówka w Białowieży oficjalnie otwarta!
2022-10-12 | 01:00

Klinika La Perla SPA w Hotelu Żubrówka w Białowieży oficjalnie otwarta!

Od 1 lipca 2022 roku prestiżowa Klinika La Perla SPA działa w 4-gwiazdkowym Hotelu Żubrówka w Białowieży. W otoczeniu dzikiej przyrody, z dala od zgiełku i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Roche

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Natalia Jakuła: Uwielbiam połączenie stylu sportowego i eleganckiego. Jest to bardzo kobiece, wygodne i nareszcie modne

Trenerka cieszy się, że zakładając teraz adidasy do sukienki czy też szpilki do legginsów, nie jest postrzegana jako ktoś, kto nie zna trendów i nie potrafi się dobrze ubrać. Wręcz przeciwnie – styl sportowy ma coraz więcej zwolenniczek i zwolenników. Ona czuje się w nim doskonale, ale to nie oznacza, że stroni od eleganckich, dopasowanych sukienek, które podkreślają jej sylwetkę. Natalia Jakuła przekonuje, że nienaganną figurę zawdzięcza regularnym ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu, choć jak przekonuje, nie potrafi też odmówić sobie bezy czy brownie.

Konsument

Ostatnie lata przyniosły wysyp start-upów sektora foodtech. Rozwój rynku napędza rosnąca świadomość konsumentów

Rynek foodtech może zanotować w najbliższych kilku latach ponad 50-proc. wzrost przychodów – przewidują analitycy. Innowacje w sektorze żywności kreują dziś przede wszystkim start-upy, których nie ma może na rynku dużo, ale w szybkim tempie ich przybywa. Zajmują się dziś m.in. wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, po które konsumenci sięgają coraz chętniej, ale też upcyklingiem żywności i ograniczaniem marnotrawstwa. Są też obszary bardziej zaawansowane, takie jak mięso hodowane w laboratoriach czy druk 3D jedzenia. – Wiele osób myśli, że to może jakaś przemijająca moda, ja myślę, że to już zmiana, której nie da się zatrzymać – mówi Piotr Grabowski z foodtech.ac. Co istotne, podobnie podchodzą do tego inwestorzy, którzy chcą wspierać ten biznes.

IT i technologie

Znani muzycy stworzyli utwór oparty na dźwiękach natury. Specjalne urządzenia zebrały „muzykę” z Puszczy Białowieskiej

Fale elektromagnetyczne wytwarzane przez rośliny mogą stanowić akompaniament muzyczny. Dzięki specjalnemu urządzeniu impulsy zarejestrowane w Puszczy Białowieskiej zostały zamienione na dźwięki i dostarczone do studia produkcyjnego. Tam z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz i znanego producenta muzycznego Baascha powstała piosenka, stanowiąca efekt czwartej edycji projektu Czarna Polana. – Sporym wyzwaniem było zbieranie autentycznych dźwięków, bo dużo łatwiej jednak jest te dźwięki wyprodukować w zaciszu studia czy kupić, ale dzięki temu w „Pulsie” natura faktycznie wybrzmiewa – podkreślają realizatorzy kampanii.