House Managerki? Zmiana roli kobiet w 2024 roku
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
House Managerki? Zmiana roli kobiet w 2024 roku
House manager to osoba odpowiedzialna za zarządzanie codziennymi operacjami w domu. Do głównych obowiązków house managera należy nadzór nad domem, zarządzanie budżetem, planowanie i koordynowanie wydarzeń oraz przyjęć, zajmowanie się logistyką związaną z podróżami domowników, a także dbanie o utrzymanie nieruchomości w doskonałym stanie. House manager musi również rozwiązywać bieżące problemy i zapewniać, że wszystkie aspekty codziennego życia są organizowane zgodnie z oczekiwaniami rodziny. To rola wymagająca doskonałych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych, a także zdolności do zarządzania czasem i priorytetami. Kto najczęściej zostaje super bohaterką łączącą karierę z zadaniami opieki nad domem i rodziną? Oczywiście kobieta!
Zgodnie z raportem Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania, choć większa część mężczyzn uważa, że w ich domach decyzje podejmowane są wspólnie przez małżonków, kobiety zdecydowanie częściej sądzą, że domowe ustalenia leżą wyłącznie po ich stronie.[1] Gdyby zarówno kobiety, jak i mężczyźni mieli napisać idealny scenariusz swojego życia, obie grupy na pierwszym miejscu postawiłyby priorytety związane z rodziną i domem. Natomiast gdyby mieli zrezygnować
z pracy, mężczyźni dokonaliby tego na rzecz rozwijania swoich pasji, natomiast kobiety poświęciłby swoją karierę, aby zajmować się domem.
-W świecie pełnym wyzwań i nieustannie zmieniających się okoliczności, każda kobieta zasługuje na poczucie bezpieczeństwa i pewności, które pozwolą jej iść przez życie, będąc w pełni sobą.
W Balcia Insurance rozumiemy, że niezależnie od tego, jaką ścieżką podążasz – czy jesteś przedsiębiorczynią, artystką, naukowczynią, czy house managerką – istnieje ubezpieczenie, które spełni Twoje oczekiwania i wesprze Cię w realizacji osobistych i zawodowych planów- zaznacza Laura Krastina, członkini zarządu w Balcia Insurance.
Badanie Polka strażniczka domowego budżetu wskazuje, że to kobiety znacznie częściej znają rynkowe ceny produktów i usług niezbędnych dla domu.[2] Jednak każdego dnia w przestrzeni internetowej spotykamy wiele komunikatów, mówiących o tym, że współczesne kobiety stawiają na rozwój kariery. Czy to prawda? Raport Siła Kobiet. Jakie są współczesne Polki? udowadnia, że Polki nie chcą wybierać między karierą a rodziną, a oba te aspekty są dla nich tak samo ważne.
W 2024 roku poza tzw. karierowiczkami, zobaczymy również rosnący trend bycia tradwife. Coraz więcej młodych kobiet rezygnuje z kariery na rzecz opieki nad domem. Za cel stawiają sobie szczęście domowników i nienaganny wygląd nieruchomości wypełnionej zapachem świeżych wypieków czy kwiatów. Właśnie to najbardziej je satysfakcjonuje!
Na co więc stawiają kobiety w 2024 roku? Na wierność sobie i swoim przekonaniom, ponieważ dobrostan i samorealizacja to droga do życia pełnego spełnienia. W kontekście zbliżającego się Dnia Kobiet, życzymy wszystkim wspaniałym kobietom odnalezienia siebie. Być kobietą spełnioną to prawdziwy powód do dumy. Dbając o siebie, swoje marzenia i bezpieczeństwo, każda z Was może świętować swoją unikalność i siłę codziennie, nie tylko w marcu.
_______
Balcia Insurance SE to renomowany łotewski insuretech z wieloletnim doświadczeniem, który sukcesywnie zdobywa pozycję lidera na rynkach krajów bałtyckich. W 2016 roku marka przeszła rebranding i odeszła od nazwy BTA, pod którą była znana w Polsce i innych kluczowych krajach Unii Europejskiej. W 2020 roku firma wprowadziła nową strategię biznesową, pozycjonując się jako ubezpieczyciel skoncentrowany na nowoczesnych rozwiązaniach. Balcia prowadzi działania w Niemczech, Polsce, Francji i Wielkiej Brytanii, dostosowując się do współczesnych trendów. Marka inwestuje w rozwój kadrowy stale dążąc do wzmocnienia różnych działów i utrzymania dynamiki wzrostu organizacyjnego.
Więcej informacji na www.balcia.pl
[1] Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania https://odpowiedzialnybiznes.pl/wp-content/uploads/2018/03/Wsp%C3%B3%C5%82cze%C5%9Bni-Polacy-i-Polki-nowe-role-nowe-wyzwania-wyniki-badania.pdf
[2] Polka strażniczka domowego budżetu polka_strazniczka domowego budzetu 02032018 (prowly-uploads.s3.amazonaws.com)

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.