Komunikaty PR

House of PAPA: pierwsze globalne Pizza Party

2021-09-28  |  01:00
Biuro prasowe

W ramach najnowszej kampanii Papa John's – Fresh Soul – marka jeszcze silniej postanowiła połączyć uniwersalną moc muzyki ze światem pizzy. Już w środę 29.09. odbędzie się unikatowe pizza party pod hasłem House of Papa. Event odbywa się w centrum Londynu – w wyjątkowym miejscu Spiritland, stylistycznie dopasowanym do klimatu kampanii, jednak szanse na wzięcie w nim udziału mają wszyscy. Impreza będzie bowiem na żywo relacjonowana online na TikTok przez ekipę Bytesquad, specjalnie reaktywowaną właśnie na to wydarzenie, a także licznych gości VIP. Za dobór młodych artystów odpowiada NME, największa i najbardziej zaufana platforma muzyczna na świecie. Podczas imprezy wystąpi także BaggE, którą można usłyszeć w klipach promujących kampanię Fresh Soul.
Akcja na żywo: TikTok ByteSquad: @itzshauni @EmandLoz @jakebsweet. 
Powtórka imprezy na NME.com we wtorek, 5 października.

Nowe pizze BBQ Fresh Soul: Kansas BBQ i Spicy BBQ - polecają się jako najlepsze towarzystwo na imprezę:-)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka BETFAN: Polak w finale Konkursu Chopinowskiego, ale wygra Rosjanka Biuro prasowe
2021-10-14 | 16:00

BETFAN: Polak w finale Konkursu Chopinowskiego, ale wygra Rosjanka

Według analiz BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, do finału XVIII Konkursu Chopinowskiego wejdzie co najmniej jeden nasz rodak. Mimo że Polska ma najwięcej reprezentantów w
Muzyka Elektryczny Lexus LC, na którym możesz zagrać. Poznaj wyjątkową gitarę
2021-10-12 | 16:00

Elektryczny Lexus LC, na którym możesz zagrać. Poznaj wyjątkową gitarę

Czy Lexus z gitarą są dobraną parą? Lexus LC Stratocaster pokazuje, że tak, łącząc świat muzyki z motoryzacją. Duch japońskiego coupe został przeniesiony na nowy grunt, a efektem
Muzyka Targi Winyli w CH Focus
2021-10-12 | 15:46

Targi Winyli w CH Focus

Tysiące czarnych krążków z najrozmaitszymi gatunkami muzycznymi w jednym miejscu! Po raz kolejny w CH Focus kolekcjonerzy i wystawcy płyt analogowych z całej Polski zaprezentują

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.