House of PAPA: pierwsze globalne Pizza Party
W ramach najnowszej kampanii Papa John's – Fresh Soul – marka jeszcze silniej postanowiła połączyć uniwersalną moc muzyki ze światem pizzy. Już w środę 29.09. odbędzie się unikatowe pizza party pod hasłem House of Papa. Event odbywa się w centrum Londynu – w wyjątkowym miejscu Spiritland, stylistycznie dopasowanym do klimatu kampanii, jednak szanse na wzięcie w nim udziału mają wszyscy. Impreza będzie bowiem na żywo relacjonowana online na TikTok przez ekipę Bytesquad, specjalnie reaktywowaną właśnie na to wydarzenie, a także licznych gości VIP. Za dobór młodych artystów odpowiada NME, największa i najbardziej zaufana platforma muzyczna na świecie. Podczas imprezy wystąpi także BaggE, którą można usłyszeć w klipach promujących kampanię Fresh Soul.
Akcja na żywo: TikTok ByteSquad: @itzshauni @EmandLoz @jakebsweet.
Powtórka imprezy na NME.com we wtorek, 5 października.
Nowe pizze BBQ Fresh Soul: Kansas BBQ i Spicy BBQ - polecają się jako najlepsze towarzystwo na imprezę:-)

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.