Komunikaty PR

Huawei FreeBuds 4i, nowe, bezprzewodowe słuchawki z aktywną redukcją szumów

2021-03-22  |  14:35
Biuro prasowe

Huawei FreeBuds 4i, najnowsze bezprzewodowe słuchawki w portfolio Huawei, dostępne są od dziś w atrakcyjnej ofercie, która potrwa do 2 kwietnia. Nowe słuchawki będzie można kupić w tym czasie za 249 zł wybierając między dwoma kolorami, białym i czarnym. Huawei FreeBuds 4i wyróżniają się 10-godzinnym czasem pracy na jednym ładowaniu, krystalicznie czystym dźwiękiem dzięki aktywnej redukcji szumów oraz nowoczesnym designem.

 

Huawei FreeBuds 4i w atrakcyjnej ofercie dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z pandemią, sklep jest tymczasowo zamknięty), w sklepach Decathlon, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów – Play i Orange. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.

 

Sprzedaż Huawei FreeBuds 4i będzie wsparta kampanią marketingową w kanałach digitalowych i w social mediach marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczne wideo promujące najważniejsze cechy produktu, czyli 10-godzinny czas pracy na jednym ładowaniu, aktywną redukcję szumów zapewniającą krystalicznie czysty dźwięk oraz funkcjonalny design. Wideo można obejrzeć pod podanym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=_crWUZKYAWQ.

 

Jeszcze więcej muzyki i rozmów

Najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4i stworzone zostały przede wszystkim z myślą o młodych, energicznych osobach poszukujących niezawodnych i przystępnych cenowo urządzeń. Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w wytrzymałą baterię o pojemności 55 mAh, która pozwala nawet na 10 godzin nieprzerwanego słuchania muzyki oraz na 6,5 godziny prowadzenia rozmów z wyłączoną funkcją aktywnej redukcji szumów. W połączeniu z etui ładującym, słuchawki odtwarzają muzykę nawet przez 22 godziny i pozwalają na 14 godzin prowadzenia rozmów.

 

Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w funkcję szybkiego ładowania – już 10 minut ładowania umożliwia 4-godzinne korzystanie ze słuchawek, a pełne ich naładowanie zajmuje jedynie 60 minut. Słuchawki zamknięte w etui i będące w stanie spoczynku pozostaną naładowane aż do 200 dni, a wyjęte z etui – do 2 dni.

 

Krystaliczny dźwięk dzięki aktywnej redukcji szumów

Układ dwóch mikrofonów w Huawei FreeBuds 4i pozwala na wykrycie hałasów otoczenia i – za pomocą odwróconej fali dźwiękowej – zredukowanie hałasu do 22 dB. Redukcja szumów zapewnia wysoką jakość rozmów głosowych nawet w trudnych warunkach otoczenia, takich jak jazda na rowerze przy silnym wietrze, przebywanie w transporcie publicznym czy przy ruchliwej ulicy.

 

Tryb „świadomość” umożliwia natomiast przenikanie głosów i dźwięków ze środowiska do osoby słuchającej, bez konieczności zdejmowania słuchawek, co jest szczególnie przydatne, gdy słuchamy muzyki i jednocześnie z kimś rozmawiamy.

 

Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w 10-milimetrowe przetworniki dynamiczne, które zapewniają zwiększoną amplitudę i jeszcze mocniejsze basy. W słuchawkach zastosowano również elastyczną membranę z kompozytu polimerowego, która zapewnia wysoką czułość i bogatą dynamikę pozwalającą użytkownikowi usłyszeć więcej szczegółów. Konstrukcja redukująca szum wiatru zapewnia dobrą słyszalność wszystkich efektów dźwiękowych, na przykład podczas jazdy na rowerze.

 

Funkcjonalny design

Etui ładujące wyróżnia się owalnym, kompaktowym i bardzo nowoczesnym designem, który idealnie mieści się w dłoni. Komfort noszenia jest zapewniony dzięki wygodnemu kształtowi słuchawek oraz możliwości dopasowania ich do kształtu swojego ucha, dzięki silikonowym nakładkom dostępnym w 3 rozmiarach.

 

Intuicyjna nawigacja

Słuchawki wyposażone są w specjalne czujniki, które umożliwiają łatwe sterowanie odtwarzaniem muzyki, połączeniami głosowymi oraz pozwalają aktywować tryb redukcji szumów lub tryb „świadomość”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.