Komunikaty PR

Huawei FreeBuds Pro i smartfony z serii P40 z nagrodą Good Design Awards 2020

2020-10-26  |  16:00
Biuro prasowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.

 

Każdego roku Good Design Awards rozpatruje zgłoszenia od wiodących firm i projektantów z całego świata. Nagrody przyznawane są urządzeniom, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w swoich kategoriach, a ich design wyróżnia się na rynku. Nagroda Good Design Awards potwierdza nie tylko zaangażowanie firmy w dostarczanie konsumentom jak najlepszych produktów, ale również informuje, że urządzenia zostały przetestowane według rygorystycznych kryteriów, które potwierdziły ich innowacyjność.

 

Słuchawki FreeBuds Pro wyróżniają się na rynku doskonałym dźwiękiem, nowoczesnym designem, a także komfortem użytkowania dzięki dopasowanej konstrukcji i inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Smartfony z serii P40 wyposażone są w wysokiej jakości wyświetlacz umożliwiający komfortowe korzystanie z urządzenia oraz doskonałą wydajność i długi czas pracy baterii. Zaawansowane możliwości aparatu oraz ulepszony interfejs zapewniają najlepsze wrażenia z użytkowania.

 

Podczas globalnej premiery, która odbyła się 22 października, Richarda Yu, dyrektor zarządzający w Huawei CBG, zaprezentował kolejne urządzenia, które potwierdzają dążenie firmy do dostarczania użytkownikom jak najbardziej zaawansowanych produktów. Wśród nich są flagowe smartfony z najnowszej serii Mate 40, które wyróżniają się zaawansowanymi możliwościami fotograficznymi i wideograficznymi, a także pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki z dynamiczną redukcją szumów – Huawei FreeBuds Studio, inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, głośnik Huawei Sound, a także ekskluzywny model zegarka Huawei Watch GT 2 Pro – Porsche Design.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.