Huawei FreeBuds Pro i smartfony z serii P40 z nagrodą Good Design Awards 2020
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.
Każdego roku Good Design Awards rozpatruje zgłoszenia od wiodących firm i projektantów z całego świata. Nagrody przyznawane są urządzeniom, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w swoich kategoriach, a ich design wyróżnia się na rynku. Nagroda Good Design Awards potwierdza nie tylko zaangażowanie firmy w dostarczanie konsumentom jak najlepszych produktów, ale również informuje, że urządzenia zostały przetestowane według rygorystycznych kryteriów, które potwierdziły ich innowacyjność.
Słuchawki FreeBuds Pro wyróżniają się na rynku doskonałym dźwiękiem, nowoczesnym designem, a także komfortem użytkowania dzięki dopasowanej konstrukcji i inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Smartfony z serii P40 wyposażone są w wysokiej jakości wyświetlacz umożliwiający komfortowe korzystanie z urządzenia oraz doskonałą wydajność i długi czas pracy baterii. Zaawansowane możliwości aparatu oraz ulepszony interfejs zapewniają najlepsze wrażenia z użytkowania.
Podczas globalnej premiery, która odbyła się 22 października, Richarda Yu, dyrektor zarządzający w Huawei CBG, zaprezentował kolejne urządzenia, które potwierdzają dążenie firmy do dostarczania użytkownikom jak najbardziej zaawansowanych produktów. Wśród nich są flagowe smartfony z najnowszej serii Mate 40, które wyróżniają się zaawansowanymi możliwościami fotograficznymi i wideograficznymi, a także pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki z dynamiczną redukcją szumów – Huawei FreeBuds Studio, inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, głośnik Huawei Sound, a także ekskluzywny model zegarka Huawei Watch GT 2 Pro – Porsche Design.
Cooler Master MasterBox 600 – wszechstronna i przewiewna obudowa PC
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.