Komunikaty PR

Huawei nova 9 – wszechstronny smartfon w popularnej serii dla młodych

2021-11-12  |  12:08
Biuro prasowe

Od momentu wprowadzenia serii Huawei nova w 2016 roku, firma stale dba o to, by w jej portfolio znajdowały się urządzenia zaprojektowane z myślą o młodych użytkownikach – dopasowane do ich oczekiwań i panujących trendów.

Najnowszy fotograficzny smartfon Huawei – Huawei nova 9, podobnie, jak poprzednie odsłony serii, wyraża tę samą ideę – łączy w sobie innowacyjną technologię, modny design, potężne aparaty – w tym bardzo mocny aparat selfie, doskonałą wydajność i oferuje inteligentne funkcjonalności współpracy z wieloma urządzeniami marki. To właśnie dobre rozumienie potrzeb swoich najmłodszych klientów i ich dynamicznego stylu życia, pozwoliło firmie stworzyć mocną i wszechstronną linię smartfonów, która ma w sobie wszystko, co potrzebne, by dostarczać ekscytujących doświadczeń użytkownikom na całym świecie.

Jak powstała seria Huawei nova

Huawei wprowadził serię nova w Chinach i za granicą z myślą o młodych użytkownikach marki. Jej nazwa nawiązuje do łacińskiego słowa "novus", które było łączone z odkryciem przez astronomów nowej gwiazdy. Seria powstała z inspiracji tajemniczą i romantyczną wizją, mającą swoje źródła w nurcie science-fiction. Słowo „nova” nawiązuje jednocześnie do „innowacji”, jak i charakteru serii smartfonów.

Huawei dba o to, by kolejne modele popularnych serii smartfonów marki wpisywały się w spójną wizję linii. Flagowa seria Mate jest synonimem siły napędowej innowacji technologicznych i reprezentuje szczyt możliwości badawczo-rozwojowych firmy Huawei. Druga linia flagowców – seria P – zdecydowanie podkreśla przywiązanie marki do wysokiej klasy designu i łączy z nim najnowocześniejsze osiągnięcia technologii, nie tylko w zakresie fotografii mobilnej. Seria Huawei nova, pozycjonowana jako flagowy smartfon dla młodych użytkowników, od początku miała symbolizować młodość, bycie na czasie i kojarzyć się z piękną estetyką.

Seria Huawei nova została wprowadzona na rynek w Chinach w 2016 roku i od tego momentu jej dostępność była rozszerzana na kolejne regiony na świecie – dziś jest dostępna w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej. W ciągu ostatnich pięciu lat w serii znalazło się ponad 10 popularnych na całym świecie produktów, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów – do 22 września 2021 roku, seria zgromadziła globalnie ponad 190 milionów użytkowników. Ostatnia premiera modelu nova 9, który wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją, to droga, by poszerzyć grono fanów tej linii smartfonów Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty

  Składający się z 3093 elementów, kreatywny projekt konstrukcyjny daje dorosłym szansę na relaks i zatracenie się w budowaniu modelu kluczowej i powracającej
Hobby Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów
2024-10-28 | 11:50

Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów

Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi
Hobby Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!
2024-10-24 | 13:00

Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!

To najbardziej przerażająca atrakcja halloweenowa w Warszawie, która przenosi do świata kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.