Huawei P30 Pro w wersji 256 GB, P30 i Y6s w nowych cenach na Dzień Kobiet
Huawei przygotował atrakcyjną ofertę z okazji Dnia Kobiet. Smartfon Huawei P30 Pro w wersji 256 GB można teraz kupić w cenie 2 999 zł, Huawei P30 za 2 099 zł, a Huawei Y6s – 649 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Smartfony Huawei P30 Pro w wersji 256 GB, Huawei P30 i Y6s w nowych cenach dostępne są w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty u partnerów dostępne są w poszczególnych sklepach.
Huawei P30 Pro i P30
Flagowe smartfony z serii P30 wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami fotograficznymi, takimi jak pierwszy na rynku peryskopowy zoom czy sensor SuperSpectrum. Dzięki tym technologiom, użytkownik smartfonów może wykonywać zdjęcia nawet w 50-krotnym zbliżeniu cyfrowym. Aparaty zapewniają również wysoką jakość zdjęć i filmów nawet w najsłabszych warunkach oświetleniowych oraz w nocy.
Huawei Y6s
Huawei Y6s został opracowany z myślą o osobach, które poszukują przystępnego cenowo smartfona z panoramicznym ekranem o rozdzielczości HD+, wyróżniającego się wydajnością pracy i wygodną obsługą. Smartfon wyposażony jest również w wysoki poziom zabezpieczeń – można go odblokować za pomocą twarzy lub linii papilarnych. Rozdzielczość tylnego aparatu wynosi 13 Mpix, a przedni aparat zapewnia wysokiej jakości zdjęcia selfie nawet przy słabym oświetleniu. Huawei Y6s trafił do sprzedaży 7 stycznia tego roku.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.