Komunikaty PR

Huawei prezentuje router Huawei WiFi AX3–naturalne dopełnienie ekosystemu marki

2020-02-27  |  15:00

Huawei zaprezentował  w pełni zintegrowany z ekosystemem marki Huawei router Huawei WiFi AX3, oparty o system operacyjny Harmony OS. Zaprezentowane urządzenie obsługuje standard sieci Wi-Fi 6, zapewniając najwyższą jakość połączenia oraz płynne korzystanie z internetu.

 

Huawei wprowadził na rynek najnowszą serię routerów Huawei WiFi AX3, która została wzmocniona o obsługę standardu Wi-Fi 6. Wykorzystując doświadczenie w dziedzinie rozwoju i obsługi sieci 5G, Huawei opracował pionierską technologię, która ułatwia płynną współpracę między routerem a wieloma innymi urządzeniami. Dzięki temu użytkownicy urządzeń Huawei oraz routera WiFi AX3 mogą korzystać z niespotykanej dotąd jakości połączenia Wi-Fi 6+.

 

Huawei WiFi AX3, będący kluczowym elementem w  ramach  ekosystemu Huawei 1+8+N, działa w oparciu o system operacyjny Harmony OS i został wyposażony w zabezpieczenia Huawei HomeSec™, zapewniając użytkownikom intuicyjne, szybkie, stabilne i bezpieczne połączenie w standardzie Wi-Fi 6.

 

Urządzenie Huawei WiFi AX3 zostało wyposażone w procesor Huawei Gigahome oraz układ Gigahome Wi-Fi 6. Wysoka efektywność routera wynika z obsługi poprawionego pasma częstotliwości – do 160 MHz oraz z implementacji fragmentacji pakietów za pomocą dynamicznej technologii wąskopasmowej. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie stabilnego połączenia przy częstotliwości 2 MHz, także dla sygnału ograniczonego naturalnymi barierami. Użytkownicy mogą korzystać z szybkiego połączenia w pobliżu urządzenia i cieszyć się stabilnymi połączeniami w większych odległościach.

 

Oprócz dynamicznej wąskopasmowej technologii, czterordzeniowa wersja procesora zawiera cztery niezależne wzmacniacze sygnału (dwa dla wersji dwurdzeniowej), umożliwiając tworzenie sieci Mesh dla wielu routerów Huawei oraz obsługę bezprzewodowych, przewodowych i hybrydowych trybów połączeń sieciowych, które rozszerzają dostęp do sieci o każdy zakątek w domu lub firmie.

 

Czterordzeniowa wersja routera z serii Huawei WiFi AX3 zapewnia również obsługę aplikacji Huawei Share. Użytkownicy telefonu z Androidem z włączoną funkcją NFC, znajdujący się w polu działania NFC routera, mogą łączyć się bezpośrednio z siecią Wi-Fi bez konieczności podawania hasła. To szczególnie praktyczne m.in. w restauracjach lub hotelach, gdzie goście nie muszą już pytać i wprowadzać samodzielnie skomplikowanego hasła dostępu.

 

Huawei WiFi AX3 Pro to pierwszy domowy router wyposażony w Harmony OS. Urządzenie optymalizuje system przesyłu danych z warstwy aplikacji, warstwy sterowników i warstwy jądra. Dodatkowo producent zastosował w urządzeniu testowy, dwuletni model starzenia, aby zagwarantować użytkownikom długoterminową stabilność pracy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.