Huawei przedłuża ofertę cenową na wybrane urządzenia i dodaje nowe promocje
Huawei przedłuża ofertę cenową na swoje produkty – teraz wybrane smartfony, laptopy i tablety można kupić w nowej cenie do 29 marca. W ofercie klienci mogą znaleźć na przykład smartfony Huawei P30 Pro 128 GB lub Huawei P30 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 w prezencie. W ofercie promocyjnej można nabyć teraz również słuchawki, opaski sportowe i smartwatche Huawei.
Do oferty dołączył również smartfon Huawei Y6 2019 w rekomendowanej cenie 499 zł, a także Huawei P smart Z z wysuwanym aparatem do selfie w rekomendowanej cenie 849 zł. Nowością w stosunku do poprzedniej oferty jest również tablet Huawei T3 10 32 GB WiFi w rekomendowanej cenie 479 zł.
Urządzenia Huawei w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.
Wszystkie urządzenia objęte promocją znajdują się poniżej:
Smartfony:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena lub zestaw: |
Huawei P30 Pro 128 GB | z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 |
Huawei Y6 2019 | 499 zł |
Huawei nova 5T | 1499 zł |
Huawei P30 | z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3 |
Huawei P30 lite | 1099 zł |
Huawei P smart Z | 849 zł |
Laptopy:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei MateBook D 15 | 2399 zł |
Huawei MateBook D 14 | 2799 zł |
Huawei MateBook 13 | 3599 zł |
Tablety:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei T3 10 16 GB WiFi | 444 zł |
Huawei T3 10 32 GB WiFi | 479 zł |
Huawei T3 10 32 GB LTE | 579 zł |
Huawei T5 10 16 GB LTE | 599 zł |
Huawei T5 10 32 GB LTE | 699 zł |
Huawei M5 lite 10 32 GB LTE | 899 zł |
Słuchawki:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei FreeBuds 3 | 549 zł |
Huawei FreeBuds lite | 279 zł |
Smartwatche i opaski sportowe:
Nazwa urządzenia: | Rekomendowana cena: |
Huawei Watch GT 2 (42 mm) | 799 zł (do 5 kwietnia) |
Huawei Watch GT (Sport, Active, Classic) | 499 zł (do 26 kwietnia) |
Huawei Band 3 Pro | 199 zł |
Huawei Band 3e | 65 zł |
Huawei Band 4 | 149 zł |

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.