Huawei Sound – doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie
Urządzenie klasy premium, doskonała jakość dźwięku, kompaktowy rozmiar i design wpisujący się w minimalistyczne trendy – właśnie te cztery cechy połączył Huawei prezentując podczas globalnej premiery, obok najnowszego flagowego smartfona – Mate 40 Pro – kolejny głośnik w swoim portfolio – Huawei Sound.
Premium – czyli jakość, którą firmują światowi giganci technologii i audio
Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z firmą Devialet. O tym, że Huawei dostarcza najwyższej jakości produkty – nie tylko smartfony, ale także całą gamę urządzeń ubieralnych, a także laptopy, czy właśnie sprzęt do odtwarzania muzyki, wiadomo nie od dziś. Współpraca z światowym liderem rozwiązań i systemów audio – francuską firmą Devialet – musiała więc zaowocować sukcesem.
Doskonały dźwięk z poczwórnym wsparciem
Za głośnikiem Huawei Sound stoi jednak znacznie więcej niż prestiżowi producenci – to doskonałe możliwości techniczne.
- Za moc urządzenia odpowiada m.in. nowatorska, czterogłośnikowa konstrukcja akustyczna – Huawei Sound odtwarza muzykę za pomocą 4-calowego głośnika niskotonowego 40 W oraz trzech pełnozakresowych głośników 5 W.
- Za czystość dźwięku i brak zniekształceń nawet przy bardzo wysokim poziomie głośności (do 90 dB) odpowiada symetryczna konstrukcja Push-Push , która pozwala niwelować wibracje.
- Za jakość i głębokość odtwarzania basów odpowiada połączenie opatentowanej przez firmę Devialet technologii przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszej w historii konstrukcji „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”.
- Za rozprzestrzenianie się dźwięku (w zakresie 360°) w pomieszczeniu, w którym działa urządzenie odpowiadają trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju.
Dodatkowo, możliwości akustyczne głośnika wzbogaca możliwość jego konfiguracji w aplikacji AI Life. Za pomocą smartfona można wybrać jeden spośród czterech efektów dźwiękowych, który dodatkowo podbije wrażenia muzyczne. Urządzenie z łatwością można bezprzewodowo połączyć przez NFC ze smartfonem za pomocą funkcji Huawei Share.
Wielka moc w kompaktowej obudowie
Dotychczas wysokiej jakości, przestrzenny dźwięk w domowych warunkach kojarzył się z koniecznością rozstawiania w pokoju sporych rozmiarów zestawów kolumn. Huawei Sound to urządzenie, które całkowicie zmienia to podejście. W niewielkich rozmiarów obudowie (mniej niż 19 cm wysokości i mniej niż 15 cm średnicy) producent nie tylko zmieścił kilka głośników dających szerokie możliwości regulacji głośności, ale rozmieścił je w taki sposób, by dźwięk rozchodził się równomiernie w całym pomieszczeniu.
Wzornictwo z najwyższej półki
Niewielki głośnik, który pozwala na wysokiej jakości rozrywkę i wrażenia muzyczne to także przedmiot doskonale wpisujący się w najnowsze, minimalistyczne trendy. W czasach, gdy mniej znaczy więcej jeden, elegancki głośnik – zamknięty w eleganckiej formie czarnej „kapsuły”, rewelacyjnie dopełni wystroju wielu wnętrz – zupełnie nie obciążając aranżacji swoimi gabarytami.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.