Komunikaty PR

Huawei Sound – nowy głośnik premium w portfolio marki

2020-10-22  |  15:20
Biuro prasowe

Huawei Sound to kolejny, obok Sound X, model głośnika premium w portfolio marki, stworzony we współpracy z firmą Devialet. Głośnik łączy kompaktową obudowę z doskonałymi wrażeniami dźwiękowymi i eleganckim designem. Huawei Sound został zaprezentowany dziś podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.

 

Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z jednym z najbardziej cenionych producentów sprzętu audio na świecie, firmą Devialet. Głośnik wykorzystuje nowatorską, czterogłośnikową konstrukcję akustyczną – wyposażony jest 4-calowy głośnik niskotonowy 40 W oraz trzy pełnozakresowe głośniki 5 W. Symetryczna konstrukcja Push-Push pozwala niwelować powstałe wibracje, dzięki czemu wydobywający się z głośnika dźwięk jest czysty i bez zniekształceń, nawet przy ustawieniach głośności do 90 dB.

 

Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszą w historii konstrukcję „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”. Ten skomplikowany model akustyczny kontroluje przemieszczanie się głośnika niskotonowego i jednostek pasywnych, aby wydobyć jak najgłębsze basy bez zniekształceń.

 

Trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™ zapewniają doskonałej jakości dźwięk przestrzenny 360°, wypełniający całe pomieszczenie. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju. Dodatkowo, użytkownik może wybrać spośród czterech efektów dźwiękowych, które wzbogacą wrażenia muzyczne. Efekty można wybrać i skonfigurować w aplikacji Huawei AI Life.

 

Design pasujący do każdego pomieszczenia

Huawei Sound, podobnie jak jego poprzednik, większy w rozmiarze Sound X, wyróżnia się eleganckim, minimalistycznym designem. Górna, owalna część wykonana jest z błyszczącego tworzywa, a dolna część korpusu pokryta jest siateczką z włókien, która umożliwia łatwe przenoszenie dźwięku oraz ochronę przed wnikaniem kurzu czy wody.

 

Łatwe łączenie za pomocą Huawei Share

Smartfon można połączyć z głośnikiem za pomocą funkcji Huawei Share, która umożliwia bezprzewodowe łączenie NFC jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia. Połączenie z głośnikiem możliwe jest również za pomocą Bluetooth (prędkość przesyłania do 990 kbps) czy AUX.

 

Informacje o dostępności Huawei Sound na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.