Huawei w 2019 roku zwiększył przychody o 19,1%
Huawei zaprezentował swój raport finansowy za rok 2019. Przychód firmy wyniósł 858,8 mld juanów, co oznacza wzrost o 19,1% w porównaniu do 2018 roku. Zysk netto wyniósł 62,7 miliarda juanów, co w porównaniu do 2018 roku jest wynikiem lepszym o 5,6%. Co więcej, w 2019 roku Huawei zainwestował 15,3% swoich przychodów – czyli 131,7 mld juanów – w badania i rozwój, a łączne wydatki firmy w tej sferze w ciągu ostatniej dekady przekraczają obecnie 600 miliardów juanów.
Dział konsumencki Huawei, czyli Huawei Consumer Business Group, wciąż dynamicznie się rozwija – w 2019 roku firma dostarczyła 240 milionów smartfonów na całym świecie. Przychody ze sprzedaży urządzeń elektroniki użytkowej wyniosły 467,3 mld juanów, co stanowi wzrost o 34% rok do roku.
W 2019 roku działalność Huawei w zakresie carrier business, czyli w dziale firmy zajmującym się infrastrukturą dla operatorów telekomunikacyjnych, doprowadziła do komercyjnego wdrożenia sieci 5G. Rozwiązania technologiczne firmy są stosowane w ponad 50 krajach, zapewniając mobilny internet ponad 40 milionom osób na całym świecie. Przychody Huawei z działalności carrier business osiągnęły poziom 296,7 mld juanów, co oznacza wzrost rok do roku o 3,8%.
Przychody Huawei z działu enterprise business, zajmującego się rozwiązaniami z obszaru centrów danych oraz sieci informatycznych (przewodowych i bezprzewodowych), osiągnęły 89,7 mld juanów, co stanowi wzrost o 8,6% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Wszystkie sprawozdania finansowe zawarte w raporcie rocznym 2019 były kontrolowane przez międzynarodową firmę księgową KPMG. Chcąc zapoznać się z raportem rocznym Huawei za rok 2019, należy odwiedzić stronę: www.huawei.com/en/press-events/annual-report/2019

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.