Huawei Watch GT 2 Pro wkracza na polski rynek
Huawei poszerza portfolio smartwatchy o nowy model – Huawei Watch GT 2 Pro, którego tarczę zabezpiecza szafirowe szkło, jeden z najbardziej wytrzymałych materiałów na świecie, a całość dopełnia tytanowa koperta i ceramiczny tył. To również pierwszy model marki, który oferuje funkcję bezprzewodowego ładowania zwrotnego. Rekomendowana cena detaliczna urządzenia to 1399 zł.
W przedsprzedaży, która rozpocznie się 15 września i potrwa do 30 września, Huawei Watch GT 2 Pro można kupić wraz z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3i. Najnowszy smartwatch dostępny jest w dwóch wersjach – klasycznej i sportowej.
Huawei Watch GT 2 Pro można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: Aetka24, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów Play, Plus i Orange. Oferta oraz data rozpoczęcia sprzedaży może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.
Elegancki i wytrzymały
Huawei Watch GT 2 Pro reprezentuje najwyższej jakości design – ekran pokryty jest szafirowym szkłem, jednym z najbardziej wytrzymałych materiałów na świecie. Wykonana z tytanu koperta zabezpiecza zegarek przed wstrząsami, a tylna część obudowy, gdzie zlokalizowano czujniki monitorujące między innymi tętno czy poziom stresu, zawiera ceramiczne elementy. Pasek, zarówno w wersji sportowej, jak i klasycznej, nie podrażnia skóry.
Huawei Watch GT 2 Pro został wyposażony w wyświetlacz AMOLED o rozdzielczości 454x454, a dzięki rozwiązaniu ALS, ekran automatycznie dostosowuje jasność do warunków i pory dnia. Smartwatch oferuje ponad 200 tarcz, które można dowolnie zmieniać w zależności od nastroju czy potrzeby.
2 tygodnie na jednym ładowaniu
Najnowszy model wyposażony jest w procesor Kirin A1 – zaprojektowany z myślą o urządzeniach wearables – dzięki któremu smartwatch może pracować nawet 2 tygodnie na jednym ładowaniu. Watch GT 2 Pro wykrywa moment zdejmowania go z nadgarstka i samodzielnie przechodzi w tryb oszczędzania energii. Zegarek obsługuje również funkcję bezprzewodowego ładowania zwrotnego – już 5 minut ładowania przy użyciu smartfona pozwala na jego działanie przez kolejnych 10 godzin.
Inteligentny asystent na nadgarstku
Huawei Watch GT 2 Pro wyposażono w wiele innowacyjnych funkcji – 4 GB wbudowanej pamięci pozwalają na przechowywanie setek plików muzycznych, a po połączeniu smartwatcha ze słuchawkami, muzyka może być odtwarzana bez konieczności zabierania ze sobą smartfona. Możliwe jest również odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych – lista kontaktów przenoszona jest do zegarka po sparowaniu go ze smartfonem. Watch GT 2 Pro został wyposażony w rozbudowaną funkcję mierzącą ciśnienie atmosferyczne – zmiany pogodowe są na bieżąco monitorowane, a użytkownik dowiaduje się o zmianach pogody dzięki wysyłanym ostrzeżeniom. Zegarek umożliwia również robienie zdjęć, dzięki funkcji „zdalnej migawki”.
Zdrowie i sen pod kontrolą
Huawei Watch GT 2 Pro wyposażony jest w technologię TruSeen™ 4.0, która umożliwia całodobowe monitorowanie tętna, nie tylko podczas treningu, ale również sytuacji stresowych czy snu. Funkcja TruSleep™ monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby jak sobie z nimi radzić. Zegarek pomaga kontrolować poziom stresu w ciągu dnia oraz proponuje ćwiczenia oddechowe pozwalające się zrelaksować. Monitoruje również poziom saturacji, czyli natlenienia krwi oraz maksymalny pułap tlenowy, czyli maksymalną ilość tlenu, którą organizm może pobrać podczas treningu.
Niezawodny asystent treningowy
Huawei Watch GT 2 Pro obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych – 17 z nich jest wgranych, a pozostałe 85 można dodać z poziomu zegarka. Do wyboru jest między innymi bieganie, triathlon, joga, czy fitness, a także nowe dyscypliny takie jak golf, narciarstwo czy snowboard. Smartwatch rejestruje też dystans, spalane kalorie, tętno, tempo, a także zmieniający się poziom wysiłku aerobowego i anaerobowego. Początkujący biegacze mogą skorzystać z aż dziesięciu kursów, które krok po kroku, na bazie przygotowanych planów, poprowadzą przez treningi. Watch GT 2 Pro automatycznie wykrywa też aktywności, w tym bieganie, szybki chód czy ćwiczenia na orbitreku.
Zegarek jest wodoodporny i spełnia standard 5 ATM, dzięki czemu można korzystać z niego podczas pływania. Po zakończonych ćwiczeniach smartwatch wyświetli szereg praktycznych sugestii jak bardzo trening był intensywny oraz ile czasu potrzeba na regenerację. Dane zbierane przez zegarek, po sparowaniu ze smartfonem, są wysyłane do aplikacji Huawei Zdrowie.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.