Huawei Watch GT 2e – już w sprzedaży z inteligentną wagą i nową aktualizacją
Huawei Watch GT 2e – najnowszy sportowy smartwatch marki zaprezentowany podczas oficjalnej premiery pod koniec marca – właśnie trafił do regularnej sprzedaży w rekomendowanej cenie 699 zł.
Do 26 kwietnia będzie można go kupić w zestawie z inteligentną wagą Huawei AH100. Huawei Watch GT 2e otrzymał też nową aktualizację – możliwość pomiaru saturacji Sp02, czyli poziomu nasycenia krwi tlenem, która pozwala monitorować i zapobiegać niedotlenieniu organizmu.
Pełnię możliwości Huawei Watch GT 2e daje połączenie go z aplikacją Huawei Zdrowie, która umożliwia zbieranie informacji z zegarka, analizowanie ich oraz przeglądanie. Inteligentna waga AH100, która dostępna jest w zestawie ze smartwatchem do 26 kwietnia, może zostać połączona z urządzeniem w aplikacji Zdrowie, dzięki czemu użytkownik otrzymuje pogłębione informacje o swojej kondycji i aktywności fizycznej.
Huawei Watch GT 2e został również zaktualizowany o nową funkcję pomiaru saturacji krwi Sp02, czyli nasycenia krwi tlenem. Jest to jeden z ważniejszych pomiarów wydajności organizmu i pozwala kontrolować poziom zmęczenia, którego nie można dostrzec gołym okiem, a dzięki temu zoptymalizować trening. Poziom nasycenia krwi tlenem powinien utrzymywać się na poziomie 90-100% - wynik poniżej tej normy grozi hipoksemią, czyli niedotlenieniem organizmu. Na ryzyko niedotlenienia najbardziej narażone są osoby prowadzące intensywny tryb życia, osoby uprawiające wspinaczkę wysokogórską, osoby starsze, a nawet ludzie, którzy mają problem z chrapaniem w nocy.
Huawei Watch GT 2e jest dostępny w sklepach: ABFoto, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom, Play, Orange, T-Mobile, Plus oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji. Sprzedaż premierowa z inteligentną wagą w zestawie potrwa do 26 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
Osoby, które kupią Huawei Watch GT 2e w sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, mogą rozłożyć płatność na 20 dogodnych rat 0%. Aby to zrobić, po wybraniu sposobu płatności, wystarczy wypełnić wniosek, poczekać na weryfikację przez pożyczkodawcę oraz potwierdzenie umowy, a następnie sfinalizować transakcję. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://shop.huawei.com/pl/zostanwdomu.html.
Uniwersalny design i 100 trybów sportowych
Huawei Watch GT 2e to zegarek stworzony z myślą o osobach aktywnych i pragnących zadbać o swoje zdrowie. Wytrzymały pasek wykonany z fluoroelasteru i duży, czytelny ekran AMOLED o średnicy 46 mm zapewniają komfort użytkowania w każdych warunkach.
Huawei Watch GT 2e obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, między innymi bieganie, bieżnia, rower, pływanie, triathlon, spacer czy trening wolny. 15 trybów jest wgranych, a pozostałe 85 można dodać z poziomu zegarka (po aktualizacji oprogramowania). Wybrany przez użytkownika dodatkowy tryb treningu zostaje automatycznie dodany do ulubionych trybów sportowych w urządzeniu. Smartwatch śledzi również ćwiczenia wykonywane w domu, takie jak na przykład stepper, joga, crossfit, taniec, trening tułowia czy ćwiczenia na drążku. Huawei Watch GT 2e monitoruje też tętno, spalane kalorie, dystans czy tempo. Zegarek jest wodoodporny i spełnia standard 5 ATM, dzięki czemu można korzystać z niego podczas pływania.
Wydajność i innowacyjność
Huawei Watch GT 2e na jednym ładowaniu pracuje około 2 tygodni, a przy włączonym GPS – do 30 godzin. Inteligentny zegarek pozwala na przechowywanie do 500 utworów muzycznych, dzięki czemu podczas treningów nie trzeba zabierać ze sobą telefonu. Umożliwia też wykonywanie zdjęć, na przykład w trybie samowyzwalacza, z użyciem smartwatcha i smartfona.
Zdrowie pod kontrolą
Huawei Watch GT 2e wyposażony jest w technologię TruSeen™ 3.5, która umożliwia całodobowe monitorowanie tętna. Zegarek powiadomi użytkownika, gdy jego tętno w ciągu 10 minut będzie nieregularne lub na nieodpowiednim poziomie. Funkcja TruSleep™ 2.0 monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby jak sobie z nimi radzić. Technologia TruRelax™ pomaga kontrolować poziom stresu w ciągu dnia oraz proponuje ćwiczenia oddechowe pozwalające się zrelaksować. W Huawei Watch GT 2e – poprzez aplikację Huawei Zdrowie – można również uruchomić funkcję pozwalającą na kontrolowanie cyklu menstruacyjnego u kobiet.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.