Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active teraz w nowej, atrakcyjnej cenie 499 zł
Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active, inteligentne zegarki sportowe wyróżniające się wytrzymałą baterią i nowoczesnym designem, od 24 lutego można kupić w nowej rekomendowanej cenie detalicznej – 499 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Huawei Watch GT to seria smartwatchy sportowych, które zyskały uznanie konsumentów dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Na całym świecie, w ciągu roku od premiery, zostały sprzedane trzy miliony zegarków z serii Watch GT.
Smartwatche Huawei Watch GT Sport i Huawei Watch GT Active można kupić w nowej cenie w sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych partnerów akcji i na stronie internetowej.
Huawei Watch GT – innowacyjne funkcje dla aktywnych i długi czas pracy na jednym ładowaniu
Zegarki Huawei Watch GT łączą w sobie elegancję klasycznego zegarka i zalety smartwatcha z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Zegarki wyposażone są w kolorowy ekran AMOLED z dużym, czytelnym wyświetlaczem o przekątnej 1,39 cala. Huawei Watch GT wyposażone są w bogaty wybór funkcji monitorujących aktywność fizyczną i sen – technologia TruSleep™ 2.0 wykrywa typowe problemy związanych ze snem i zapewnia ponad 200 ewentualnych propozycji dotyczących poprawy jego jakości. Oba modele wspierają kilkanaście trybów sportowych, m. in. bieganie i jazdę na rowerze.
Użytkownik Watch GT Sport wyposażony jest w silikonowy pasek sportowy, który sprawdzi się podczas aktywności sportowych. Huawei Watch GT Active wyróżnia się obudową opartą na ceramicznej konstrukcji z elementami z tytanowej stali nierdzewnej, dzięki czemu zegarek jest lekki, a jednocześnie wytrzymały i niełatwy do zarysowania. Komfort użytkowania podnosi także elastyczny pasek wykonany z syntetycznego, hipoalergicznego kauczuku.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.