Huawei x Douglas. Kup słuchawki FreeBuds Lipstick i otrzymaj voucher do Douglas
Huawei, we współpracy z siecią perfumerii Douglas, przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy zdecydują się na zakup w przedsprzedaży słuchawek FreeBuds Lipstick w wyjątkowym etui w kształcie szminki.
Voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas otrzyma ten, kto od 3 do 21 listopada kupi najnowsze słuchawki Huawei i pomyślnie zarejestruje udział w promocji na dedykowanej stronie. Słuchawki FreeBuds Lipstick są dostępne w Polsce od 3 listopada w cenie 999 zł. Z oferty Huawei i Douglas mogą skorzystać ci, którzy zdecydują się na zakup urządzenia w okresie przedsprzedaży – od 3 do 21 listopada – na stronie huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia lub u partnerów: Allegro – Oficjalny sklep Huawei, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD i x-kom.
Aby otrzymać voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas, należy kupić słuchawki, zachować dowód zakupu i zarejestrować udział w promocji na dedykowanej stronie www.huaweifreebudspromo.pl. W ciągu 40 dni od rejestracji organizator mailowo potwierdzi otrzymanie vouchera. Każdy dowód zakupu można zarejestrować tylko raz. Liczba voucherów w promocji jest ograniczona.
W ramach współpracy Huawei i Douglas, słuchawki Freebuds Lipstick, nawiązujące designem do luksusowych kosmetyków, będą prezentowane w eleganckich gablotach w 9 sklepach stacjonarnych Douglas w największych miastach w Polsce.
FreeBuds Lipstick, zaprezentowane po raz pierwszy 21 października podczas premiery najnowszych smartfonów Huawei nova 9 w Wiedniu, wyróżniają się na rynku niezwykłym designem. Czerwone słuchawki zapakowane są w przypominające szminkę etui, które wykonane jest ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami, do tego posiada funkcję ładowania słuchawek. Magnetyczne zamknięcie etui, wydające charakterystyczne dla szminek „kliknięcie” przy zamykaniu, a także specjalne pudełko upominkowe, gwarantują unikalne doświadczenia z użytkowania.
- Unikalny design słuchawek FreeBuds Lipstick, które przypominają luksusową szminkę, to wdzięczny temat do wyjątkowej współpracy z siecią perfumerii Douglas. To produkt dla osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, cenią niepowtarzalny design, a przy tym są wymagające, jeśli chodzi o jakość dźwięku i wygodę użytkowania tego typu urządzenia. Wierzymy, że konsumenci spojrzą na FreeBuds Lipstick jak na atrakcyjny prezent świąteczny, którym mogą obdarować kogoś bliskiego lub… samego siebie – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei FreeBuds Lipstick są wyposażone w technologię aktywnej redukcji szumów (ANC), która pozwala odciąć się od dźwięków zewnętrznych, w tym na przykład ruchliwej ulicy, gwaru w kawiarni czy biurze. Jako pierwsze douszne słuchawki w branży, wykorzystują technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego oraz warunki użytkowania i automatycznie dostosowuje konfigurację redukcji szumów do indywidualnych cech użytkowania. Słuchawki można połączyć jednocześnie z dwoma urządzeniami – na przykład słuchając muzyki na komputerze, bez rozłączania urządzenia można odbierać rozmowy na smartfonie.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.