Komunikaty PR

Idea Creative Group Organizatorem Wykonawczym Kongresu JADE 2021

2021-05-04  |  15:00
Biuro prasowe

Już w dniach 11-13 czerwca br. odbędzie się Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków (JADE 2021), która w tym roku będzie miała miejsce w Radisson Blu Hotel w Sopocie. Kongres już od wielu lat stanowi doskonałą okazję do tego, aby spotkać się z krajowymi specjalistami z dziedziny dermatologii estetycznej, a także by sprawdzić, co nowego ma miejsce w powyższej dziedzinie.

Co ważne, jego tegoroczna edycja odbywać się będzie w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadać będzie agencja Idea Creative Group. „Obecna dynamika rynkowa sprawiła, iż wiele dziedzin – w tym dermatologia estetyczna - potrzebuje świeżego spojrzenia na pewne zagadnienia. Jako agencja kreatywna sięgamy po nowoczesne rozwiązania, dlatego w oparciu o zachodni model tworzenia tego typu imprez tradycyjną formę konferencji postanowiliśmy połączyć tu z transmisją online, dając tym samym możliwość udziału w konferencji nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie – czy to poprzez smartfona, laptopa bądź tablet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Co ważne, specjalnie na tę okoliczność wybudowane zostanie Wirtualne Studio, gdzie zaprezentowane zostaną wszystkie wykłady. To właśnie tu uczestnicy Kongresu spotykać się będą z Komitetem Naukowym, oglądać przygotowane i nagrane wcześniej warsztaty, a także omawiać wspólnie ze specjalistami - wyświetlane na ekranie diodowym - zabiegi w ramach których również nie zabraknie nowatorskich rozwiązań. „Podczas całej transmisji online lekarz wykonujący zabieg będzie miał bezpośredni kontakt z uczestnikami, co pozwoli na zadawanie pytań i natychmiastową na nie odpowiedź. Oprócz tego, ze względu na wykorzystanie kilku kamer, obraz będzie miksowany w taki sposób, aby zwrócić uwagę na wszelkie szczegóły zabiegu. Dodatkowo, obok relacji kamery na żywo, widoczne będzie okno z animacją pozwalającą na prezentację modelowo wykonanego zabiegu” – podkreśla Aneta Radzimirska.

Na koniec należy dodać, że realizacja odbędzie się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. To właśnie jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwolą na zdalne dołączanie do konferencji tak ekspertów wydarzenia, jak i samych uczestników.

Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Więcej informacji odnośnie Kongresu (w tym rejestracja oraz program) znajdują się pod adresem https://jade2021.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.