Idea Creative Group Organizatorem Wykonawczym Kongresu JADE 2021
Już w dniach 11-13 czerwca br. odbędzie się Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków (JADE 2021), która w tym roku będzie miała miejsce w Radisson Blu Hotel w Sopocie. Kongres już od wielu lat stanowi doskonałą okazję do tego, aby spotkać się z krajowymi specjalistami z dziedziny dermatologii estetycznej, a także by sprawdzić, co nowego ma miejsce w powyższej dziedzinie.
Co ważne, jego tegoroczna edycja odbywać się będzie w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadać będzie agencja Idea Creative Group. „Obecna dynamika rynkowa sprawiła, iż wiele dziedzin – w tym dermatologia estetyczna - potrzebuje świeżego spojrzenia na pewne zagadnienia. Jako agencja kreatywna sięgamy po nowoczesne rozwiązania, dlatego w oparciu o zachodni model tworzenia tego typu imprez tradycyjną formę konferencji postanowiliśmy połączyć tu z transmisją online, dając tym samym możliwość udziału w konferencji nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie – czy to poprzez smartfona, laptopa bądź tablet” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Co ważne, specjalnie na tę okoliczność wybudowane zostanie Wirtualne Studio, gdzie zaprezentowane zostaną wszystkie wykłady. To właśnie tu uczestnicy Kongresu spotykać się będą z Komitetem Naukowym, oglądać przygotowane i nagrane wcześniej warsztaty, a także omawiać wspólnie ze specjalistami - wyświetlane na ekranie diodowym - zabiegi w ramach których również nie zabraknie nowatorskich rozwiązań. „Podczas całej transmisji online lekarz wykonujący zabieg będzie miał bezpośredni kontakt z uczestnikami, co pozwoli na zadawanie pytań i natychmiastową na nie odpowiedź. Oprócz tego, ze względu na wykorzystanie kilku kamer, obraz będzie miksowany w taki sposób, aby zwrócić uwagę na wszelkie szczegóły zabiegu. Dodatkowo, obok relacji kamery na żywo, widoczne będzie okno z animacją pozwalającą na prezentację modelowo wykonanego zabiegu” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Na koniec należy dodać, że realizacja odbędzie się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. To właśnie jej unikalne rozwiązania technologiczne pozwolą na zdalne dołączanie do konferencji tak ekspertów wydarzenia, jak i samych uczestników.
Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Więcej informacji odnośnie Kongresu (w tym rejestracja oraz program) znajdują się pod adresem https://jade2021.pl/.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.