Idea Creative Group dla Maspex BU Food
Nieustanne rozszerzanie oferty stanowi klucz do rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Niemniej aby wiedza o nowym produkcie dotarła do jak największego grona odbiorców, niezwykle istotne są tu narzędzia, pozwalające na niekonwencjonalną z nimi komunikację. Po takie właśnie sięgnął Maspex przy okazji wdrożenia na rynek nowości w postaci Owsianki Lubella i Antybaton by Łowicz.
Event skierowany był do partnerów biznesowych, przedstawicieli dystrybucji, agencji merchandisingowych, pracowników centrali, a także do całego działu handlowego – w tym, pracowników biurowych oraz struktur terenowych Maspex BU Food, które są odpowiedzialne za skuteczne wdrożenie i prowadzenie produktów.
Za techniczną realizację wydarzenia, jego scenariusz oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. „Dobrze przygotowana oferta to część skutecznego wprowadzenia produktu na rynek. Aby podjąć właściwy dialog z odbiorcami, niezwykle ważny jest odpowiedni dobór narzędzi komunikacyjnych. Jako agencja kreatywna zawsze stawiamy na nowatorstwo, dlatego w ramach wydarzenia dla Maspex BU Food sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Nie zabrakło tu nowoczesnego contentu animacyjnego z elementami 3D, który pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej przestrzeni. Dodatkowo, na okoliczność produkcji, powstała seria animacji oraz rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.
Na koniec warto podkreślić, iż realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Event obejrzało ponad 800 uczestników.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.