Idea Creative Group dla Maspex BU Food
Nieustanne rozszerzanie oferty stanowi klucz do rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Niemniej aby wiedza o nowym produkcie dotarła do jak największego grona odbiorców, niezwykle istotne są tu narzędzia, pozwalające na niekonwencjonalną z nimi komunikację. Po takie właśnie sięgnął Maspex przy okazji wdrożenia na rynek nowości w postaci Owsianki Lubella i Antybaton by Łowicz.
Event skierowany był do partnerów biznesowych, przedstawicieli dystrybucji, agencji merchandisingowych, pracowników centrali, a także do całego działu handlowego – w tym, pracowników biurowych oraz struktur terenowych Maspex BU Food, które są odpowiedzialne za skuteczne wdrożenie i prowadzenie produktów.
Za techniczną realizację wydarzenia, jego scenariusz oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. „Dobrze przygotowana oferta to część skutecznego wprowadzenia produktu na rynek. Aby podjąć właściwy dialog z odbiorcami, niezwykle ważny jest odpowiedni dobór narzędzi komunikacyjnych. Jako agencja kreatywna zawsze stawiamy na nowatorstwo, dlatego w ramach wydarzenia dla Maspex BU Food sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Nie zabrakło tu nowoczesnego contentu animacyjnego z elementami 3D, który pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej przestrzeni. Dodatkowo, na okoliczność produkcji, powstała seria animacji oraz rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.
Na koniec warto podkreślić, iż realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Event obejrzało ponad 800 uczestników.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.