Komunikaty PR

Idea Creative Group z transmisją online dla branży motoryzacyjnej

2020-10-22  |  16:00
Biuro prasowe

Możliwości, jakie oferują obecnie nowe technologie są nieograniczone. Dlatego też, w ramach niestandardowych i bezpiecznych rozwiązań komunikacyjnych coraz to kolejne podmioty korzystają z narzędzi, dostępnych w wirtualnej formule. Dotyczy to także tych organizacji rynkowych, dla których cykliczne spotkania jej członków stanowią priorytet w ramach ich działalności statutowej.

Tak oto agencja Idea Creative Group zrealizowała usługę streamingu dla Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji motoryzacyjnej. Wydarzenie prowadzone było w języku angielskim przez moderatora agencji, zaś całość była transmitowana live w Internecie. „Uczestnicy spotkania łączyli się zdalnie ze swoich biur z różnych miast w Polsce. Co ważne, w trakcie Zgromadzenia odbywały się nie tylko głosowania nad uchwałami, lecz omawiane były również prezentacje, których oprawą zajęła się nasza agencja” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Na koniec warto podkreślić, iż wyzwaniem spotkania było przeprowadzenie całkowicie tajnego głosowania, z uwzględnieniem faktu, iż nie wszyscy obecni mieli do niego prawo. Dlatego też głosowanie odbyło się poprzez (specjalnie zaprojektowaną przez agencję) platformę internetową wraz z wdrożonymi unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi (jak wielostopniowy proces weryfikacji czy zastosowanie tokenów).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.