Idea Creative Group z transmisją online dla branży motoryzacyjnej
Możliwości, jakie oferują obecnie nowe technologie są nieograniczone. Dlatego też, w ramach niestandardowych i bezpiecznych rozwiązań komunikacyjnych coraz to kolejne podmioty korzystają z narzędzi, dostępnych w wirtualnej formule. Dotyczy to także tych organizacji rynkowych, dla których cykliczne spotkania jej członków stanowią priorytet w ramach ich działalności statutowej.
Tak oto agencja Idea Creative Group zrealizowała usługę streamingu dla Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji motoryzacyjnej. Wydarzenie prowadzone było w języku angielskim przez moderatora agencji, zaś całość była transmitowana live w Internecie. „Uczestnicy spotkania łączyli się zdalnie ze swoich biur z różnych miast w Polsce. Co ważne, w trakcie Zgromadzenia odbywały się nie tylko głosowania nad uchwałami, lecz omawiane były również prezentacje, których oprawą zajęła się nasza agencja” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Na koniec warto podkreślić, iż wyzwaniem spotkania było przeprowadzenie całkowicie tajnego głosowania, z uwzględnieniem faktu, iż nie wszyscy obecni mieli do niego prawo. Dlatego też głosowanie odbyło się poprzez (specjalnie zaprojektowaną przez agencję) platformę internetową wraz z wdrożonymi unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi (jak wielostopniowy proces weryfikacji czy zastosowanie tokenów).

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.