Idea Creative Group z nowym projektem w formie wirtualnego studia
Coraz więcej firm dostrzega, iż rozwiązania online pozwalają – zwłaszcza w dobie pandemii - nie tylko na utrzymanie, lecz również i budowanie więzi między pracownikami. Dlatego tym razem jedna z największych firm FMCG - na podsumowanie minionego roku oraz jubileusze pracownicze - wybrała wirtualną formułę spotkania. Za powodzenie całego projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group.
Udział w wydarzeniu wzięło blisko 500 osób. „Realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Nie zabrakłu tu naszych unikalnych rozwiązań technologicznych, dzięki którym dostęp do platformy miały jedynie dedykowane osoby” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Agencja zadbała także o bezpieczną (tak dla uczestników, jak i ekipy przygotowującej) oraz wizualną stronę wydarzenia. Stąd też event transmitowany był z wirtualnego studia, gdzie content wyprodukowany został w niezwykle innowacyjny i multimedialny sposób. W ramach jubileuszy pracowniczych przygotowane zostały również materiały wizji, które uwypuklały zasługi jubilatów w nietuzinkowy sposób.
Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji i smaczków animacyjnych, które Agencja lubi przemycać w swoich projektach – w tym intro, jingle, wirtualne przenoszenie się pomiędzy studiami i przestrzeniami w taki sposób, że widz ma wrażenie, iż uczestniczy w wirtualnej rozgrywce.
„Nasza agencja wielokrotnie już pokazała, że zastosowanie rozwiązań online pozwala nie tylko w pełni zachować atrakcyjną oprawę dango eventu, lecz również i poszerzyć spektrum środków wizualnych. Dlatego tym razem, w ramach rozbudowy oprawy, sięgnęliśmy po teleportowanie jednego z prezesów marki pomiędzy studiami naszego wydarzenia” – zaznacza Aneta Radzimirska.
Wszystkie materiały na wizję były dziełem ekspertów - zarówo oprawa całości wizji, filmiki, nagrania, wszelkie dodatkowe materiały dodatkowe, jak i prezentacje oraz efekty tych prezentacji. „To jedno z największych wyzwań przygotować prezentacje na wizję wspólnie z Prelegentami tak, aby były one spójne ze strategią całego wydarzenia, odpowiadały samemu autorowi prezentacji oraz charakteryzowały się wyjątkowością - zarówno od strony merytorycznej, graficznej, jak i efektów podczas wyświetlania. Cieszymy się, że również i w tym projekcie wszystko ze sobą współgrało i stanowiło integralną całość” – podkreśla Aneta Radzimirska.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.