Komunikaty PR

Idea Creative Group z nowym projektem w formie wirtualnego studia

2021-02-04  |  11:00
Biuro prasowe

Coraz więcej firm dostrzega, iż rozwiązania online pozwalają – zwłaszcza w dobie pandemii - nie tylko na utrzymanie, lecz również i budowanie więzi między pracownikami. Dlatego tym razem jedna z największych firm FMCG - na podsumowanie minionego roku oraz jubileusze pracownicze - wybrała wirtualną formułę spotkania. Za powodzenie całego projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Udział w wydarzeniu wzięło blisko 500 osób. „Realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Nie zabrakłu tu naszych unikalnych rozwiązań technologicznych, dzięki którym dostęp do platformy miały jedynie dedykowane osoby” – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Agencja zadbała także o bezpieczną (tak dla uczestników, jak i ekipy przygotowującej) oraz wizualną stronę wydarzenia. Stąd też event transmitowany był z wirtualnego studia, gdzie content wyprodukowany został w niezwykle innowacyjny i multimedialny sposób. W ramach jubileuszy pracowniczych przygotowane zostały również materiały wizji, które uwypuklały zasługi jubilatów w nietuzinkowy sposób.

Nie zabrakło tu specjalnej, rozbudowanej oprawy wizji i smaczków animacyjnych, które Agencja lubi przemycać w swoich projektach – w tym intro, jingle, wirtualne przenoszenie się pomiędzy studiami i przestrzeniami w taki sposób, że widz ma wrażenie, iż uczestniczy w wirtualnej rozgrywce.

Nasza agencja wielokrotnie już pokazała, że zastosowanie rozwiązań online pozwala nie tylko w pełni zachować atrakcyjną oprawę dango eventu, lecz również i poszerzyć spektrum środków wizualnych. Dlatego tym razem, w ramach rozbudowy oprawy, sięgnęliśmy po teleportowanie jednego z prezesów marki pomiędzy studiami naszego wydarzenia” – zaznacza Aneta Radzimirska.

Wszystkie materiały na wizję były dziełem ekspertów - zarówo oprawa całości wizji, filmiki, nagrania, wszelkie dodatkowe materiały dodatkowe, jak i prezentacje oraz efekty tych prezentacji. „To jedno z największych wyzwań przygotować prezentacje na wizję wspólnie z Prelegentami tak, aby były one spójne ze strategią całego wydarzenia, odpowiadały samemu autorowi prezentacji oraz charakteryzowały się wyjątkowością - zarówno od strony merytorycznej, graficznej, jak i efektów podczas wyświetlania. Cieszymy się, że również i w tym projekcie wszystko ze sobą współgrało i stanowiło integralną całość” – podkreśla Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.