Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych spotkań jej członków. Doskonałym narzędziem, odpowiadającym aktualnie na ich potrzeby biznesowe, są między innymi transmisje online.
Agencja eventowa Idea Productions Poland zrealizowała właśnie obsługę streamingu dla dwóch spotkań Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji finansowej, zrzeszającej kilkadziesiąt korporacji z tej branży. Co ważne, w spotkaniach wzięły udział zarządy tych firm, zaś całość była transmitowana na żywo w Internecie.
Co ciekawe, specyfika obu spotkań wymagała zaprojektowania oraz wdrożenia unikalnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających głosowanie online – zarówno w trybie tajnym, jak i jawnym. W przypadku pierwszego sposobu oddawania głosów, każdy z zaproszonych na spotkanie online otrzymał losowo przyznany kod. „Samo głosowanie odbyło się poprzez specjalną platformę internetową, nadającą głosowaniu rangę tajności. Dostęp do streamingu posiadała jedynie określona grupa pracowników z trzystopniowym procesem weryfikacji. W ten sposób skutecznie zablokowaliśmy dostęp do treści wszystkim niepożądanym osobom" – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.
Na koniec warto podkreślić, iż poza modułem głosowania Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę multimedialną oraz zaprezentowała szerokie możliwości prezentowana omawianych treści. Dodatkowym punktem jednego ze spotkań było specjalnie przygotowane dla uczestników wystąpienie mówcy inspirującego. „Wykład był jednym z elementów naszego szerszego projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, w którym to nacisk postanowiliśmy położyć na szeroko pojęty rozwój osobisty oraz biznesowy. Wierzymy, że w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany efektywność zarządzania sobą oraz przedsiębiorstwem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Tym bardziej cieszy fakt, iż coraz więcej korporacji z różnych branż coraz chętniej sięga po rozwiązania, jakie oferujemy w ramach wyżej wymienionego projektu” –
podkreśla Aneta Radzimirska.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.