Idealne zwieńczenie deseru!
Sosy Terravita doskonale sprawdzą się do różnorodnych deserów – lodów, ciast i innych słodkości. Ich dużym atutem są poręczne opakowania w postaci saszetek – to porcja „w sam raz na raz”! Są dostępne w trzech najbardziej popularnych i uniwersalnych wersjach – o smaku czekoladowym, truskawkowym i słony karmel. To niezwykle prosty i szybki sposób, by apetycznie ozdobić deser.
Jedzenie powinno być przyjemnością dla zmysłów - nie tylko zaspokajać nasze kulinarne gusta, ale też cieszyć nasze oczy. Pięknie zaserwowane, pomysłowo ozdobione dania będą smakować jeszcze lepiej. Zamawiając w kawiarniach desery – czy to lodowe, czy też inne serwowane w pucharkach bądź wypieki, często zachwycamy się efektowną formą podania. Tak apetycznie wyglądające słodkości możemy też zaserwować w domu – i nie wymaga to wiele pracy, ani wysiłku!
Podstawą do dekoracji deseru są z pewnością słodkie sosy. Te oferowane przez Terravitę mają wiele zalet. Przede wszystkim stanowią perfekcyjne dopełnienie smaku i efektowną dekorację. Dzięki wygodnemu opakowaniu w formie jednorazowej saszetki, przy każdej okazji możemy wybrać taki rodzaj, na który mamy największą ochotę. Z wykorzystaniem tych sosów, każdy członek rodziny może stworzyć własną, autorską kompozycję deseru – taką, jaką lubi najbardziej!
Sosy Terravita w saszetkach to trzy najbardziej popularne smaki: truskawkowy – dla wielbicieli soczyście owocowych smakołyków, czekoladowy – dla fanów czekoladowej przyjemności oraz słony karmel – dla tych, którzy lubią słodki smak oryginalnie przełamany słonymi nutami. Sosy są odpowiednio gęste i dobrze się rozprowadzają.
Sosy Terravita mają wiele możliwości zastosowania. Będą idealnym dodatkiem do deserów lodowych, a efektu dopełnią świeże owoce, kawałki czekolady, posiekane orzechy, pokruszone bezy lub ciasteczka. Świetnie sprawdzą się do dekoracji ciast – serników (także tych na zimno), szarlotek i wielu innych wypieków. Można ich używać również do naleśników, gofrów czy racuchów. A najprostszym, najszybszym i pysznym letnim deserem będą sezonowe owoce polane ulubionym sosem Terravita! Taka kompozycja to idealny pomysł na upalne dni.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.