Idealny prezent nie tylko dla tenisistki
Okres przedświąteczny to nie lada zagwozdka dla każdego kto wciela się w rolę Mikołaja. Co sprawić najbliższym, by przy choince zobaczyć uśmiech na ich twarzach? Twórczynie GOCOKU, marki z damską odzieżą do tenisa i golfa, podpowiadają, że każda kobieta ucieszy się z ekskluzywnej spódniczki tenisowej.
Spódniczka tenisowa przestała być tylko i wyłącznie elementem tenisowej stylizacji. Wiosną i latem świetnie sprawdza się jako główna gwiazda casualowych outfitów. Jest idealna do biegania, na spacer, randkę na łonie natury, czy niezobowiązujące spotkanie z przyjaciółmi. Jej długość efektownie eksponuje i wydłuża nogi nadając sylwetce dziewczęcego wdzięku. Dzięki wbudowanym wewnętrznym spodenkom gwarantuje pełną swobodę ruchu i pewność siebie w trakcie intensywnego treningu, czy spontanicznej zabawy. W tej kwestii zdecydowanie przewyższa tradycyjną letnią spódnicę, która chociażby podwiewana przez wiatr, może sprawić właścicielce niemiłą niespodziankę.
Oryginalne spódniczki tenisowe znaleźć można w najnowszej kolekcji GOCOKU, marki specjalizującej się w szyciu ekskluzywnej odzieży do tenisa i golfa. Tu do wyboru jest kilka efektownych modeli w elektryzujących kolorach, które dodadzą radości, energii i sprawią, że niezależnie od okoliczności każda kobieta poczuje się swobodnie i atrakcyjnie w swojej stylizacji. W komplecie do spódniczki GOCOKU proponuje idealnie dopasowane kolorystycznie sportowe topy, t-shirty i bluzy z niebanalnymi wykończeniami. Wszystko odszyte z luksusowych, doskonałych jakościowo, oddychających, nie przyjmujących zapachów, szybkoschnących i antybakteryjnych sportowych dzianin, które sprawdzą się w trakcie nawet najbardziej dynamicznej aktywności.
Zatem jeśli jeszcze nie masz prezentu dla kobiety, która lubi aktywność, a jednocześnie ceni sobie swobodę w stylizacjach wejdź na www.gocoku.com. Robiąc tutaj świąteczne zakupy będziesz mieć 100 proc. pewność, że prezenty od Ciebie okażą się strzałem w dziesiątkę.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.