Komunikaty PR

IKEA dla Firm – nowości i inspiracje

2021-11-10  |  10:00

Małe firmy i przedsiębiorstwa są motorem gospodarki w Polsce, dlatego wyjście naprzeciw ich potrzebom jest kluczowe dla IKEA. Niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu: profesjonalne oraz domowe biuro, hostele, lokale gastronomiczne i usługowe czy najem mieszkań. IKEA dla Firm przygotowuje coraz bardziej spersonalizowane propozycje, nowe inspiracje w urządzaniu przestrzeni, a także ułatwienia w finansowaniu. Zapewnia także indywidualną opiekę doradców klienta biznesowego na każdym etapie realizacji zamówienia.

Nowe rozwiązania i inspiracje dla przestrzeni biznesowych

Udział IKEA dla Firm w całej sprzedaży IKEA w zeszłym roku finansowym 2021 to 17%, a składają się na to zakupy 560 tysięcy firm. W asortymencie IKEA znajdziemy sprawdzone produkty, chętnie kupowane przez klientów biznesowych, na przykład ergonomiczne krzesło biurowe JÄRVFJÄLLET czy seria mebli do przechowywania w biurze GALANT. Trzeba też podkreślić, że w IKEA dla Firm wykorzystywane są nie tylko dedykowane biurom produkty, ale do dyspozycji pozostaje cała oferta marki, w każdym sezonie zapełniająca się nowościami.

W październiku 2021 weszła do sprzedaży nowa seria TROTTEN pełna profesjonalnych mebli biurowych w atrakcyjnej cenie. Posiada ona 10-letnią gwarancję. Kolekcja sprawdzi się w większych i mniejszych przestrzeniach oraz w tych domowych wydzielonych do pracy. Można ją łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb biura. Dzięki wielofunkcyjnym i praktycznym modułom nowej rodziny mebli oraz akcesoriów można łatwo urządzić przestrzeń do relaksu, cichej pracy czy na zebrania lub burzę mózgów.

Usługi projektowe

Oprócz rozwiązań produktowych firmom dedykowane są również usługi projektowe dla przestrzeni firmowych, które zarezerwować można na stronie Projektowanie wnętrz dla Firm – IKEA. Projektanci specjalizujący się w sektorze B2B zaproponują rozwiązania dla wnętrz każdego typu działalności.

Wraz ze startem nowego sezonu, IKEA udostępniła klientom również planner biurowy. Pozwala on samodzielnie, w prosty sposób zaplanować przestrzeń dla pracowników w biurze lub domowe miejsce do pracy, które w ostatnim czasie stało się niezwykle potrzebne.

Projekty IKEA dla Firm to również niestandardowe działania, takie jak zaprojektowanie
i wyposażenie jednego z krakowskich akademików czy przestrzeni pierwszego sklepu socjalnego w Katowicach. Co więcej, swoją wiedzą ekspercką na temat urządzania wnętrz marka podzieliła się także jako partner strategiczny podczas tworzenia Przewodnika po PRS (Private Rented Sector) przez firmę ThinkCo i Decoroom. Raport stanowi kompendium wiedzy o projektowaniu budynków z mieszkaniami na wynajem. 

Rozwój oferty biznesowej w kanałach online

Rynek biznesowy się zmienia. Klienci chcą spotkać się z marką tak jak im wygodniej – zarówno w sklepach jak i online. Dlatego też IKEA dla Firm rozwija się wielokanałowo, tak by Klient mógł wybrać najlepszy sposób na zainspirowanie się, skontaktowanie lub zakup odpowiednich produktów.

Przebudowana strona IKEA dla Firm została podzielona na różne obszary biznesowe w tym: biura, restauracje/kawiarnie, hostele i pensjonaty, lokale usługowe oraz mieszkania na wynajem. Klienci znajdą tam inspiracje, porady oraz funkcjonalne meble i akcesoria.

Obecnie pracujemy nad odświeżeniem strony o usłudze planowania dla firm. Już teraz nasi projektanci zaplanują każdą, nawet najbardziej wymagającą przestrzeń, w której klienci i pracownicy będą czuli się dobrze. Nowe oblicze tej usługi da wybór spośród 3 typów planowania, które będą jeszcze bardziej dopasowane do potrzeb właścicieli przedsiębiorstw, a odświeżona strona pozwoli sprawnie zarezerwować odpowiednią usługę – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klienta Biznesowego w IKEA.

Finansowe ułatwienia dla biznesu

Kolejną nowością jest konto biznesowe IKEA dla Firm, dzięki któremu zakupy są łatwiejsze. W jednym miejscu zebrane są wszystkie informacje o profilu firmy oraz historia dokonywanych w firmie zakupów. Szybki dostęp do historii pozwala sprawnie dobierać kolejne produkty z serii lub dokonywać zwrotów czy reklamacji.

W celu dalszego rozwijania usług dla biznesu marka nawiązała współpracę z firmą Siemens Finance, która zaowocowała nowym produktem finansowym, jakim jest leasing IKEA. Przy jego pomocy można sfinansować zakupy o wartości od 1 000 do 50 000 zł. Aktualnie Klienci mają do wyboru dokonanie płatności: kartą płatniczą, przedpłatą na podstawie dokumentu pro forma, przelewem bankowym, poprzez serwis Przelewy24 lub właśnie leasing.

Więcej informacji

Na stronie internetowej jest także dostępna najnowsza broszura IKEA dla Firm 2022, gdzie można znaleźć przegląd asortymentu, przydatne informacje, jeszcze więcej pomysłów na urządzenie wnętrz biznesowych, porady dotyczące pomocy w planowaniu i finansowaniu.

Aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach dla klientów biznesowych można skorzystać z: formularza na stronie, kontaktu telefonicznego lub mailowego z działem obsługi klientów biznesowych (22 275 01 23), kontaktu bezpośredniego na adres mailowy działu IKEA dla Firm w wybranym sklepie lub wizyty w sklepie w godzinach pracy dedykowanego działu

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.