IKEA obniżyła ceny połowy produktów, w tym meble i akcesoria ogrodowe
Ostatnie obniżki objęły kategorię mebli i dodatków do ogrodu i na balkon.
Raport „IKEA Życie w domu 2023” podaje, że głównym zmartwieniem Polaków dotyczącym życia w domu jest ich sytuacja finansowa. IKEA wierzy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu bez kompromisu co do ceny, jakości, wyglądu czy dbałości o środowisko. Zgodnie z misją marki, nowe niższe ceny sprawiły, że lepiej pomyślany dom jest przystępny dla jeszcze większej liczby osób.
Jesteśmy dumni, że w nieco ponad pół roku udało się nam zrealizować cel i obniżyć ceny połowy asortymentu średnio o 19%. Obserwujemy, że produkty z NNC cieszą się popularnością wśród klientów i to daje nam pewność, że to była dobra inwestycja. – mówi Andrzej Sadecki, Dyrektor ds. Sprzedaży w IKEA Retail w Polsce. – Teraz, kiedy wiosna rozgościła się na dobre, obniżyliśmy również ceny produktów na balkon i do ogrodu, by zachęcić klientów do odpoczynku na świeżym powietrzu. Według naszych badań, Polacy bardzo cenią sobie kontakt z naturą w miejscu zamieszkania i wyróżniają się tym na tle innych narodowości. W raporcie “IKEA. Życie w domu 2023” 20% badanych wskazało, że dostęp do przestrzeni na świeżym powietrzu zapewnia im dobre samopoczucie w domu – dodaje.
Płać mniej, miej więcej z wiosny!
Wraz z nadejściem cieplejszych dni możemy pomyśleć o urządzeniu miejsca do wypoczynku na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Nowe niższe ceny objęły między innymi klasyczne meble ogrodowe z serii NÄMMARÖ. W jej skład wchodzą sofy modułowe, fotele, leżaki, stoły w różnych wymiarach oraz praktyczne meble do przechowywania na zewnątrz. Wykonano je z trwałej i odnawialnej akacji z bardziej zrównoważonych źródeł. Aby zwiększyć trwałość i możliwość cieszenia się naturalną ekspresją drewna, meble z tej serii zostały wstępnie pokryte kilkoma warstwami półprzezroczystej bejcy do drewna. Dzięki temu są lepiej chronione przed słońcem, deszczem, plamami i zużyciem.
Do rozkoszowania się poranną kawą na balkonie pełnym słońca, nie potrzebujemy niczego oprócz wygodnego miejsca do siedzenia... i kawy. Fotel ogrodowy NÄMMARÖ zapewni nam taką samą wygodę na tarasie czy balkonie jak sofa w salonie, a jego nowa cena jest niższa o 80 zł.
Składany stolik i para krzeseł TÄRNÖ sprawdzą się idealnie, gdy mamy ochotę na kolację na świeżym powietrzu, ale nie dysponujemy tarasem lub dużym balkonem. Cena tego zestawu została obniżona prawie o 90 zł. Jeśli chcemy posiedzieć na balkonie w trójkę, za zaoszczędzoną kwotę możemy nabyć dodatkowe krzesło, które teraz kosztuje 69,99 zł. Klasyczny wygląd mebli TÄRNÖ, upiększy każdy balkon lub taras, a dzięki funkcji składania możemy je z łatwością schować, gdy sezon dobiegnie końca lub powiesić na ścianie, jeśli będziemy potrzebować miejsca na coś innego.
Jeśli poszukujemy większej personalizacji, wypróbujmy sekcje modułowe z serii SOLLERÖN, w cenie niższej o 65 zł. Mogą być używane indywidualnie lub łącznie, aby stworzyć sofę w dowolnym rozmiarze, która idealnie dopasuje się do przestrzeni na zewnątrz. Materiał, z którego są wykonane, nie wymaga konserwacji i łatwo utrzymać go w czystości - wystarczy przetrzeć mokrą szmatką Dodatkowo sekcje posiadają praktyczne miejsce do przechowywania pod siedziskiem, możemy schować tam poduszki dekoracyjne lub akcesoria ogrodnicze.
Odkryj wszystkie meble i akcesoria na wiosnę i lato w nowych niższych cenach. Dostępność interesującego cię przedmiotu możesz sprawdzić na stronie produktu podając swój kod pocztowy.
W piątki wszystkie dania główne w Restauracji IKEA 50% taniej
Przystępność cenowa jest jednym z kluczowych elementów strategii IKEA. Marka chcąc umilić klientom czas spędzony w sklepie i ugościć ich pysznym jedzeniem z oferty Restauracji IKEA, wprowadziła promocję na wszystkie dania główne. Do 31 sierpnia 2024 r. Klubowicze IKEA Family i IKEA Business Network w każdy piątek mogą zjeść obiad za połowę ceny. Dodatkowo, otrzymają też kupon z rabatem na wybrane produkty w sklepie. Szczegóły promocji tutaj.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel
Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.