IKEA obniżyła ceny połowy produktów, w tym meble i akcesoria ogrodowe
Ostatnie obniżki objęły kategorię mebli i dodatków do ogrodu i na balkon.
Raport „IKEA Życie w domu 2023” podaje, że głównym zmartwieniem Polaków dotyczącym życia w domu jest ich sytuacja finansowa. IKEA wierzy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu bez kompromisu co do ceny, jakości, wyglądu czy dbałości o środowisko. Zgodnie z misją marki, nowe niższe ceny sprawiły, że lepiej pomyślany dom jest przystępny dla jeszcze większej liczby osób.
Jesteśmy dumni, że w nieco ponad pół roku udało się nam zrealizować cel i obniżyć ceny połowy asortymentu średnio o 19%. Obserwujemy, że produkty z NNC cieszą się popularnością wśród klientów i to daje nam pewność, że to była dobra inwestycja. – mówi Andrzej Sadecki, Dyrektor ds. Sprzedaży w IKEA Retail w Polsce. – Teraz, kiedy wiosna rozgościła się na dobre, obniżyliśmy również ceny produktów na balkon i do ogrodu, by zachęcić klientów do odpoczynku na świeżym powietrzu. Według naszych badań, Polacy bardzo cenią sobie kontakt z naturą w miejscu zamieszkania i wyróżniają się tym na tle innych narodowości. W raporcie “IKEA. Życie w domu 2023” 20% badanych wskazało, że dostęp do przestrzeni na świeżym powietrzu zapewnia im dobre samopoczucie w domu – dodaje.
Płać mniej, miej więcej z wiosny!
Wraz z nadejściem cieplejszych dni możemy pomyśleć o urządzeniu miejsca do wypoczynku na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Nowe niższe ceny objęły między innymi klasyczne meble ogrodowe z serii NÄMMARÖ. W jej skład wchodzą sofy modułowe, fotele, leżaki, stoły w różnych wymiarach oraz praktyczne meble do przechowywania na zewnątrz. Wykonano je z trwałej i odnawialnej akacji z bardziej zrównoważonych źródeł. Aby zwiększyć trwałość i możliwość cieszenia się naturalną ekspresją drewna, meble z tej serii zostały wstępnie pokryte kilkoma warstwami półprzezroczystej bejcy do drewna. Dzięki temu są lepiej chronione przed słońcem, deszczem, plamami i zużyciem.
Do rozkoszowania się poranną kawą na balkonie pełnym słońca, nie potrzebujemy niczego oprócz wygodnego miejsca do siedzenia... i kawy. Fotel ogrodowy NÄMMARÖ zapewni nam taką samą wygodę na tarasie czy balkonie jak sofa w salonie, a jego nowa cena jest niższa o 80 zł.
Składany stolik i para krzeseł TÄRNÖ sprawdzą się idealnie, gdy mamy ochotę na kolację na świeżym powietrzu, ale nie dysponujemy tarasem lub dużym balkonem. Cena tego zestawu została obniżona prawie o 90 zł. Jeśli chcemy posiedzieć na balkonie w trójkę, za zaoszczędzoną kwotę możemy nabyć dodatkowe krzesło, które teraz kosztuje 69,99 zł. Klasyczny wygląd mebli TÄRNÖ, upiększy każdy balkon lub taras, a dzięki funkcji składania możemy je z łatwością schować, gdy sezon dobiegnie końca lub powiesić na ścianie, jeśli będziemy potrzebować miejsca na coś innego.
Jeśli poszukujemy większej personalizacji, wypróbujmy sekcje modułowe z serii SOLLERÖN, w cenie niższej o 65 zł. Mogą być używane indywidualnie lub łącznie, aby stworzyć sofę w dowolnym rozmiarze, która idealnie dopasuje się do przestrzeni na zewnątrz. Materiał, z którego są wykonane, nie wymaga konserwacji i łatwo utrzymać go w czystości - wystarczy przetrzeć mokrą szmatką Dodatkowo sekcje posiadają praktyczne miejsce do przechowywania pod siedziskiem, możemy schować tam poduszki dekoracyjne lub akcesoria ogrodnicze.
Odkryj wszystkie meble i akcesoria na wiosnę i lato w nowych niższych cenach. Dostępność interesującego cię przedmiotu możesz sprawdzić na stronie produktu podając swój kod pocztowy.
W piątki wszystkie dania główne w Restauracji IKEA 50% taniej
Przystępność cenowa jest jednym z kluczowych elementów strategii IKEA. Marka chcąc umilić klientom czas spędzony w sklepie i ugościć ich pysznym jedzeniem z oferty Restauracji IKEA, wprowadziła promocję na wszystkie dania główne. Do 31 sierpnia 2024 r. Klubowicze IKEA Family i IKEA Business Network w każdy piątek mogą zjeść obiad za połowę ceny. Dodatkowo, otrzymają też kupon z rabatem na wybrane produkty w sklepie. Szczegóły promocji tutaj.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.