IKEA obniżyła ceny połowy produktów, w tym meble i akcesoria ogrodowe
Ostatnie obniżki objęły kategorię mebli i dodatków do ogrodu i na balkon.
Raport „IKEA Życie w domu 2023” podaje, że głównym zmartwieniem Polaków dotyczącym życia w domu jest ich sytuacja finansowa. IKEA wierzy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu bez kompromisu co do ceny, jakości, wyglądu czy dbałości o środowisko. Zgodnie z misją marki, nowe niższe ceny sprawiły, że lepiej pomyślany dom jest przystępny dla jeszcze większej liczby osób.
Jesteśmy dumni, że w nieco ponad pół roku udało się nam zrealizować cel i obniżyć ceny połowy asortymentu średnio o 19%. Obserwujemy, że produkty z NNC cieszą się popularnością wśród klientów i to daje nam pewność, że to była dobra inwestycja. – mówi Andrzej Sadecki, Dyrektor ds. Sprzedaży w IKEA Retail w Polsce. – Teraz, kiedy wiosna rozgościła się na dobre, obniżyliśmy również ceny produktów na balkon i do ogrodu, by zachęcić klientów do odpoczynku na świeżym powietrzu. Według naszych badań, Polacy bardzo cenią sobie kontakt z naturą w miejscu zamieszkania i wyróżniają się tym na tle innych narodowości. W raporcie “IKEA. Życie w domu 2023” 20% badanych wskazało, że dostęp do przestrzeni na świeżym powietrzu zapewnia im dobre samopoczucie w domu – dodaje.
Płać mniej, miej więcej z wiosny!
Wraz z nadejściem cieplejszych dni możemy pomyśleć o urządzeniu miejsca do wypoczynku na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Nowe niższe ceny objęły między innymi klasyczne meble ogrodowe z serii NÄMMARÖ. W jej skład wchodzą sofy modułowe, fotele, leżaki, stoły w różnych wymiarach oraz praktyczne meble do przechowywania na zewnątrz. Wykonano je z trwałej i odnawialnej akacji z bardziej zrównoważonych źródeł. Aby zwiększyć trwałość i możliwość cieszenia się naturalną ekspresją drewna, meble z tej serii zostały wstępnie pokryte kilkoma warstwami półprzezroczystej bejcy do drewna. Dzięki temu są lepiej chronione przed słońcem, deszczem, plamami i zużyciem.
Do rozkoszowania się poranną kawą na balkonie pełnym słońca, nie potrzebujemy niczego oprócz wygodnego miejsca do siedzenia... i kawy. Fotel ogrodowy NÄMMARÖ zapewni nam taką samą wygodę na tarasie czy balkonie jak sofa w salonie, a jego nowa cena jest niższa o 80 zł.
Składany stolik i para krzeseł TÄRNÖ sprawdzą się idealnie, gdy mamy ochotę na kolację na świeżym powietrzu, ale nie dysponujemy tarasem lub dużym balkonem. Cena tego zestawu została obniżona prawie o 90 zł. Jeśli chcemy posiedzieć na balkonie w trójkę, za zaoszczędzoną kwotę możemy nabyć dodatkowe krzesło, które teraz kosztuje 69,99 zł. Klasyczny wygląd mebli TÄRNÖ, upiększy każdy balkon lub taras, a dzięki funkcji składania możemy je z łatwością schować, gdy sezon dobiegnie końca lub powiesić na ścianie, jeśli będziemy potrzebować miejsca na coś innego.
Jeśli poszukujemy większej personalizacji, wypróbujmy sekcje modułowe z serii SOLLERÖN, w cenie niższej o 65 zł. Mogą być używane indywidualnie lub łącznie, aby stworzyć sofę w dowolnym rozmiarze, która idealnie dopasuje się do przestrzeni na zewnątrz. Materiał, z którego są wykonane, nie wymaga konserwacji i łatwo utrzymać go w czystości - wystarczy przetrzeć mokrą szmatką Dodatkowo sekcje posiadają praktyczne miejsce do przechowywania pod siedziskiem, możemy schować tam poduszki dekoracyjne lub akcesoria ogrodnicze.
Odkryj wszystkie meble i akcesoria na wiosnę i lato w nowych niższych cenach. Dostępność interesującego cię przedmiotu możesz sprawdzić na stronie produktu podając swój kod pocztowy.
W piątki wszystkie dania główne w Restauracji IKEA 50% taniej
Przystępność cenowa jest jednym z kluczowych elementów strategii IKEA. Marka chcąc umilić klientom czas spędzony w sklepie i ugościć ich pysznym jedzeniem z oferty Restauracji IKEA, wprowadziła promocję na wszystkie dania główne. Do 31 sierpnia 2024 r. Klubowicze IKEA Family i IKEA Business Network w każdy piątek mogą zjeść obiad za połowę ceny. Dodatkowo, otrzymają też kupon z rabatem na wybrane produkty w sklepie. Szczegóły promocji tutaj.
![Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_614464961,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal
![KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją](/files/_uploaded/glownekonf_531130217,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
![Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI](/files/_uploaded/glownekonf_865341287,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.