Komunikaty PR

IKEA obniżyła ceny połowy produktów, w tym meble i akcesoria ogrodowe

2024-04-16  |  12:00
Biuro prasowe

Ostatnie obniżki objęły kategorię mebli i dodatków do ogrodu i na balkon.

Raport „IKEA Życie w domu 2023” podaje, że głównym zmartwieniem Polaków dotyczącym życia w domu jest ich sytuacja finansowa. IKEA wierzy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu bez kompromisu co do ceny, jakości, wyglądu czy dbałości o środowisko. Zgodnie z misją marki, nowe niższe ceny sprawiły, że lepiej pomyślany dom jest przystępny dla jeszcze większej liczby osób. 

Jesteśmy dumni, że w nieco ponad pół roku udało się nam zrealizować cel i obniżyć ceny połowy asortymentu średnio o 19%. Obserwujemy, że produkty z NNC cieszą się popularnością wśród klientów i to daje nam pewność, że to była dobra inwestycja. – mówi Andrzej Sadecki, Dyrektor ds. Sprzedaży w IKEA Retail w Polsce. Teraz, kiedy wiosna rozgościła się na dobre, obniżyliśmy również ceny produktów na balkon i do ogrodu, by zachęcić klientów do odpoczynku na świeżym powietrzu. Według naszych badań, Polacy bardzo cenią sobie kontakt z naturą w miejscu zamieszkania i wyróżniają się tym na tle innych narodowości. W raporcie “IKEA. Życie w domu 2023” 20% badanych wskazało, że dostęp do przestrzeni na świeżym powietrzu zapewnia im dobre samopoczucie w domu – dodaje.

Płać mniej, miej więcej z wiosny!

Wraz z nadejściem cieplejszych dni możemy pomyśleć o urządzeniu miejsca do wypoczynku na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Nowe niższe ceny objęły między innymi klasyczne meble ogrodowe z serii NÄMMARÖ. W jej skład wchodzą sofy modułowe, fotele, leżaki, stoły w różnych wymiarach oraz praktyczne meble do przechowywania na zewnątrz. Wykonano je z trwałej i odnawialnej akacji z bardziej zrównoważonych źródeł. Aby zwiększyć trwałość i możliwość cieszenia się naturalną ekspresją drewna, meble z tej serii zostały wstępnie pokryte kilkoma warstwami półprzezroczystej bejcy do drewna. Dzięki temu są lepiej chronione przed słońcem, deszczem, plamami i zużyciem.

Do rozkoszowania się poranną kawą na balkonie pełnym słońca, nie potrzebujemy niczego oprócz wygodnego miejsca do siedzenia... i kawy. Fotel ogrodowy NÄMMARÖ zapewni nam taką samą wygodę na tarasie czy balkonie jak sofa w salonie, a jego nowa cena jest niższa o 80 zł.

Składany stolik i para krzeseł TÄRNÖ sprawdzą się idealnie, gdy mamy ochotę na kolację na świeżym powietrzu, ale nie dysponujemy tarasem lub dużym balkonem. Cena tego zestawu została obniżona prawie o 90 zł. Jeśli chcemy posiedzieć na balkonie w trójkę, za zaoszczędzoną kwotę możemy nabyć dodatkowe krzesło, które teraz kosztuje 69,99 zł. Klasyczny wygląd mebli TÄRNÖ, upiększy każdy balkon lub taras, a dzięki funkcji składania możemy je z łatwością schować, gdy sezon dobiegnie końca lub powiesić na ścianie, jeśli będziemy potrzebować miejsca na coś innego.

Jeśli poszukujemy większej personalizacji, wypróbujmy sekcje modułowe z serii SOLLERÖN, w cenie niższej o 65 zł. Mogą być używane indywidualnie lub łącznie, aby stworzyć sofę w dowolnym rozmiarze, która idealnie dopasuje się do przestrzeni na zewnątrz. Materiał, z którego są wykonane, nie wymaga konserwacji i łatwo utrzymać go w czystości - wystarczy przetrzeć mokrą szmatką Dodatkowo sekcje posiadają praktyczne miejsce do przechowywania pod siedziskiem, możemy schować tam poduszki dekoracyjne lub akcesoria ogrodnicze.

Odkryj wszystkie meble i akcesoria na wiosnę i lato w nowych niższych cenach. Dostępność interesującego cię przedmiotu możesz sprawdzić na stronie produktu podając swój kod pocztowy.

W piątki wszystkie dania główne w Restauracji IKEA 50% taniej

Przystępność cenowa jest jednym z kluczowych elementów strategii IKEA. Marka chcąc umilić klientom czas spędzony w sklepie i ugościć ich pysznym jedzeniem z oferty Restauracji IKEA, wprowadziła promocję na wszystkie dania główne. Do 31 sierpnia 2024 r. Klubowicze IKEA Family i IKEA Business Network w każdy piątek mogą zjeść obiad za połowę ceny. Dodatkowo, otrzymają też kupon z rabatem na wybrane produkty w sklepie. Szczegóły promocji tutaj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.