Komunikaty PR

IKEA obniżyła ceny połowy produktów, w tym meble i akcesoria ogrodowe

2024-04-16  |  12:00
Biuro prasowe

Ostatnie obniżki objęły kategorię mebli i dodatków do ogrodu i na balkon.

Raport „IKEA Życie w domu 2023” podaje, że głównym zmartwieniem Polaków dotyczącym życia w domu jest ich sytuacja finansowa. IKEA wierzy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu bez kompromisu co do ceny, jakości, wyglądu czy dbałości o środowisko. Zgodnie z misją marki, nowe niższe ceny sprawiły, że lepiej pomyślany dom jest przystępny dla jeszcze większej liczby osób. 

Jesteśmy dumni, że w nieco ponad pół roku udało się nam zrealizować cel i obniżyć ceny połowy asortymentu średnio o 19%. Obserwujemy, że produkty z NNC cieszą się popularnością wśród klientów i to daje nam pewność, że to była dobra inwestycja. – mówi Andrzej Sadecki, Dyrektor ds. Sprzedaży w IKEA Retail w Polsce. Teraz, kiedy wiosna rozgościła się na dobre, obniżyliśmy również ceny produktów na balkon i do ogrodu, by zachęcić klientów do odpoczynku na świeżym powietrzu. Według naszych badań, Polacy bardzo cenią sobie kontakt z naturą w miejscu zamieszkania i wyróżniają się tym na tle innych narodowości. W raporcie “IKEA. Życie w domu 2023” 20% badanych wskazało, że dostęp do przestrzeni na świeżym powietrzu zapewnia im dobre samopoczucie w domu – dodaje.

Płać mniej, miej więcej z wiosny!

Wraz z nadejściem cieplejszych dni możemy pomyśleć o urządzeniu miejsca do wypoczynku na balkonie, tarasie czy w ogrodzie. Nowe niższe ceny objęły między innymi klasyczne meble ogrodowe z serii NÄMMARÖ. W jej skład wchodzą sofy modułowe, fotele, leżaki, stoły w różnych wymiarach oraz praktyczne meble do przechowywania na zewnątrz. Wykonano je z trwałej i odnawialnej akacji z bardziej zrównoważonych źródeł. Aby zwiększyć trwałość i możliwość cieszenia się naturalną ekspresją drewna, meble z tej serii zostały wstępnie pokryte kilkoma warstwami półprzezroczystej bejcy do drewna. Dzięki temu są lepiej chronione przed słońcem, deszczem, plamami i zużyciem.

Do rozkoszowania się poranną kawą na balkonie pełnym słońca, nie potrzebujemy niczego oprócz wygodnego miejsca do siedzenia... i kawy. Fotel ogrodowy NÄMMARÖ zapewni nam taką samą wygodę na tarasie czy balkonie jak sofa w salonie, a jego nowa cena jest niższa o 80 zł.

Składany stolik i para krzeseł TÄRNÖ sprawdzą się idealnie, gdy mamy ochotę na kolację na świeżym powietrzu, ale nie dysponujemy tarasem lub dużym balkonem. Cena tego zestawu została obniżona prawie o 90 zł. Jeśli chcemy posiedzieć na balkonie w trójkę, za zaoszczędzoną kwotę możemy nabyć dodatkowe krzesło, które teraz kosztuje 69,99 zł. Klasyczny wygląd mebli TÄRNÖ, upiększy każdy balkon lub taras, a dzięki funkcji składania możemy je z łatwością schować, gdy sezon dobiegnie końca lub powiesić na ścianie, jeśli będziemy potrzebować miejsca na coś innego.

Jeśli poszukujemy większej personalizacji, wypróbujmy sekcje modułowe z serii SOLLERÖN, w cenie niższej o 65 zł. Mogą być używane indywidualnie lub łącznie, aby stworzyć sofę w dowolnym rozmiarze, która idealnie dopasuje się do przestrzeni na zewnątrz. Materiał, z którego są wykonane, nie wymaga konserwacji i łatwo utrzymać go w czystości - wystarczy przetrzeć mokrą szmatką Dodatkowo sekcje posiadają praktyczne miejsce do przechowywania pod siedziskiem, możemy schować tam poduszki dekoracyjne lub akcesoria ogrodnicze.

Odkryj wszystkie meble i akcesoria na wiosnę i lato w nowych niższych cenach. Dostępność interesującego cię przedmiotu możesz sprawdzić na stronie produktu podając swój kod pocztowy.

W piątki wszystkie dania główne w Restauracji IKEA 50% taniej

Przystępność cenowa jest jednym z kluczowych elementów strategii IKEA. Marka chcąc umilić klientom czas spędzony w sklepie i ugościć ich pysznym jedzeniem z oferty Restauracji IKEA, wprowadziła promocję na wszystkie dania główne. Do 31 sierpnia 2024 r. Klubowicze IKEA Family i IKEA Business Network w każdy piątek mogą zjeść obiad za połowę ceny. Dodatkowo, otrzymają też kupon z rabatem na wybrane produkty w sklepie. Szczegóły promocji tutaj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.