Komunikaty PR

Ile kosztuje miłość, czyli Walentynki z ekskluzywną swatką

2020-02-05  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Aby znaleźć miłość, single coraz częściej korzystają nie z aplikacji randkowych, a z… usług ekskluzywnej swatki. To popularny trend na Zachodzie, który już dotarł do Polski. Okazuje się, że ta - wydawałoby się przestarzała - metoda szukania partnera życiowego jest jednak najskuteczniejsza, a single, którzy zainwestowali w miłość, czerpią teraz z niej pełnymi garściami.

Ekskluzywne swatki mają „ręce pełne roboty” nie tylko przed Walentynkami, ale przez cały rok. Dzięki temu coraz więcej singli spędza Święto Zakochanych na randce z tą właściwą osobą. Każdy, kto kiedykolwiek był samotny, wie, że nie jest łatwo samemu znaleźć odpowiedniego życiowego partnera. Jesteśmy coraz bardziej zapracowani, żyjemy w biegu i nie mamy czasu na życie prywatne. Często sukcesy w pracy i wspaniała kariera nie przekładają się na szczęście osobiste. Aby odnaleźć miłość, zakładamy konta na portalach i aplikacjach randkowych, i umawiamy się z osobami na podstawie zdjęcia i krótkiej wymiany zdań. W rzeczywistości często przystojny dyrektor okazuje się zaniedbanym ex-dyrektorem, a seksowna, wolna trzydziestolatka samotną matką z dzieckiem. Wiele randek kończy się rozczarowaniem, a single tracą nadzieję na znalezienie wymarzonego partnera.

- Odpowiedzią na potrzeby współczesnych singli są usługi ekskluzywnej swatki z biura matrymonialnego Berkeley International. Profesjonalni matchmakerzy najpierw osobiście poznają swoich klientów podczas indywidualnej rozmowy - ich życiowe cele, potrzeby, marzenia i oczekiwania wobec partnera, a dopiero na podstawie szczegółowej analizy dobierają najbardziej pasujące do siebie osoby. Berkeley International ma duże doświadczenie i ogromne sukcesy w budowaniu relacji międzyludzkich. Tylko w ostatnim roku liczba naszych klientów na całym świecie wzrosła o 35% - mówi Agata Igras, dyrektor zarządzająca Berkeley International Poland.

Ekskluzywne swatki wiedzą, że w wyborze życiowego partnera liczy się nie tylko wygląd, ale dopasowanie charakterologiczne, poziom kultury osobistej, wartości, a także priorytety. Ich usługi nie są tanie, zaczynają się od 10.000 Euro, ale klienci mają pewność, że to właściwa inwestycja. Co więcej, dzięki biurom Berkeley International zlokalizowanym na całym świecie single mają szansę randkować dosłownie bez granic. Może okazać się, że wymarzony partner lub partnerka mieszka w Londynie lub Nowym Jorku, a bez Berkeley International nigdy nie mieliby okazji się poznać. Dodatkowo agencja matrymonialna oferuje absolutną dyskrecję, gdyż dane i zdjęcia kandydatów nie są umieszczane w internecie. Minimalizuje to do zera ryzyko plotek i niezręcznych sytuacji.

- Ile kosztuje miłość? Osoby, które dzięki naszym swatkom znalazły tę właściwą osobę, twierdzą, że miłość jest bezcenna - dodaje Agata Igras.

 

Więcej informacji: https://www.berkeley-international.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.