Komunikaty PR

Iluzjonista „pojawia” zaginiony samolot!

2024-05-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Marcin Muszyński jest jednym z najlepszych iluzjonistów w Polsce. Tworzy i reżyseruje największe Magic Show. Jego najsłynniejsze sztuczki to lewitujący fortepian wraz z pianistą, czy pojawienie na scenie auta-bolidu rajdowego. Co nowego ma dla nas pod swoją magiczną peleryną? Już niedługo cała Polska będzie mogła dzięki niemu zanurzyć się w Tajemnicach Trójkąta Bermudzkiego… Jednak, czy Iluzjonista wyciągnie nas z niego z powrotem?

Marcin Muszyński to niekwestionowana Osobowość polskiej i światowej sceny magicznej, ale i również niekwestionowany dorobek artystyczny, przekraczający swoim rozmachem granice wszelkiego pojęcia. Marcin Muszyński, duchowy uczeń Copperfielda, który dawno już przerósł swojego mistrza, tworzy największe magiczne widowiska na największych wydarzeniach i eventach w naszym kraju. Znany jest również z kompilacji artystycznych, między innymi z Dodą, którą wylewitował podczas koncertu w 2010 roku na Aviva Comet.

Tak ambitne wyzwania kreują historię i budzą wyobraźnię do kolejnych wyzwań. Marcin Muszyński na przestrzeni lat latał z fortepianem, pojawiał magicznie autobus, opracował zniknięcie Pałacu Kultury i Nauki, a już niebawem… pojawi magicznie samolot odrzutowy! Tak jest! Dobrze widzicie!

Kilka dni temu na kanale Marcina Muszyńskiego pojawił się premierowo trailer najnowszego wydarzenia i planu na rok 2024, który zaprasza nas do zagłębienia się w tajemnicę niebezpieczną…

Tym razem chcemy wykorzystać zagadkę trawiącą ludzkość od kilku wieków co najmniej – planujemy mianowicie „pojawić” na scenie samolot wprost z otchłani Trójkąta Bermudzkiego… - mówi Marcin Muszyński – Pytanie tylko, czy sami nie zostaniemy wchłonięci do niego wraz z oddaniem samolotu z powrotem.

Całe show owiane jest na razie tajemnicą. Samo pojawienie samolotu bowiem to zaledwie pracochłonny detal, bo o sile koncertów Marcina Muszyńskiego stanowi cała ich, starannie przygotowywana oprawa: historia, nastrój oraz scenografia, w które „ubrany” zostanie samolot zaginiony lata temu w otchłaniach morskich. Wiemy już jednak na tę chwilę, że nie tylko samolot pojawi się na scenie, ale i dawno zaginieni pasażerowie…

A za tym wszystkim stoi (nie)zwykły człowiek. Marcin Muszyński, we współpracy ze swoją żoną, Eweliną, otwarcie przyznaje, że presja towarzyszy im niemalże nieustannie:

Gdy przygotowujemy numery takie jak znikanie auta czy lewitacja fortepianu towarzyszy nam oczywiście ekscytacja i niecierpliwość, aby zobaczyć reakcje odbiorców. Ale potem… przychodzi moment, gdy zasiadamy, aby wymyślić coś jeszcze bardziej spektakularnego. I tutaj zaczynają się schody. Póki co jednak na szczęście jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom – własnym i fanów. To jednak ogromna presja, z którą musimy sobie radzić, a ta potrafi jednocześnie motywować oraz wypalać. Na szczęście poza presją towarzyszy nam we wszystkim również ogromna pasja, która z każdym dniem jedynie wzrasta zamiast maleć! – mówi Marcin Muszyński –  I mówię nieustannie MY, ponieważ mam na myśli zarówno siebie samego jak i moją wspaniałą żonę, która jest w gruncie rzeczy jednocześnie moją największą inspiracją w życiu jak i w pracy. Ewelina wspiera mnie nie tylko na scenie, ale i poza nią. Oczarowuje widzów swoją gracją i urodą, tak jak kiedyś bez reszty oczarowała mnie. Być może to ona właśnie w tym naszym duecie jest PRAWDZIWĄ czarodziejką… 

Już niedługo dowiemy się, gdzie będzie można obejrzeć najnowszy numer Marcina Muszyńskiego, a także zmierzyć się z tajemnicami i niebezpieczeństwami Trójkąta Bermudzkiego. Aktualności na temat występów można śledzić na stronie i w social mediach Iluzjonisty.

 

Zachęcamy do zapoznania się z trailerem najnowszego NUMERU:

https://www.youtube.com/watch?v=NJP9c7CBRlo&t

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.