Komunikaty PR

Inauguracja Senioraliów z gwiazdą na rynku Manufaktury

2024-05-07  |  10:00
Biuro prasowe

Tegoroczna edycja Senioraliów zbliża się wielkimi krokami. Już w sobotę, 11 maja, Prezydent Miasta Łodzi uroczyście przekaże seniorom klucz do bram miasta, a na rynku Manufaktury, w ramach inauguracji dwutygodniowej imprezy, zagra Krzysztof Cugowski z Zespołem Mistrzów.

Inauguracja Senioraliów

11.05, godz. 11-20, rynek Manufaktury

Przed łódzkimi seniorami aż dwa tygodnie niesamowitej zabawy i różnorodnych atrakcji w ramach jubileuszowej, 10. edycji Senioraliów Uroczysta inauguracja i koncertowe otwarcie odbędzie się ponownie na rynku Manufaktury. Na odwiedzających przez cały czas trwania wydarzenia, tj. w godzinach 11-20, czekać będą liczne atrakcje.

W namiotach partnerów będzie można m.in. wziąć udział w warsztatach malowania na tkaninach, gimnastyce umysłu, szkoleniu z automasażu dłoni z elementami refleksologii czy grze miejskiej w formie questingu związanego z architekturą i przestrzenią Manufaktury. Poza tym czeka także strefa rozrywki – cymbergaj, piłkarzyki, a nawet gigantyczny chińczyk i Jenga XXL! Fani aktywności plenerowych będą mogli skorzystać ze szkoleń z prawidłowej techniki tak popularnego wśród seniorów nordic walking czy slow joggingu.

Z kolei w strefie poświęconej zdrowiu, wykonywane będą bezpłatne badania i pomiary, w tym: badanie poziomu cukru, ciśnienia tętniczego krwi, saturacji, glikemii, BMI, WHR oraz ocena jakości snu. W wybranych namiotach będzie można również skorzystać z konsultacji fizjoterapeutów, farmaceutów i psychologa klinicznego, a także wziąć udział w prezentacji fantomu geriatrycznego do nauki opieki nad starszą osobą.

Plenerowa scena na rynku Manufaktury również będzie tętnić życiem. Przez cały dzień będą występować tam znane i lubiane seniorskie grupy kabaretowe, taneczne oraz wokalne 60+. O godzinie 20 wystąpi gwiazda wieczoru – Krzysztof Cugowski z Zespołem Mistrzów. Legendarny rockman i współtwórca kultowej Budki Suflera, rozpoczął właśnie jeden z najważniejszych okresów w swojej scenicznej drodze. Przed nim jubileuszowy rok, pełen koncertów i muzycznych wydarzeń, którymi uczci 55-lecie swojej muzycznej kariery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.