Komunikaty PR

Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT

2024-06-18  |  16:00
Biuro prasowe

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku. 

Marka Komfort, ekspert w kategoriach: kompleksowego urządzania łazienki, wykańczania podłóg, wyboru drzwi oraz projektowania kuchni rozpoczął właśnie kampanię reklamową pod hasłem “Satysfakcja”. Nowoczesna platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to przełom w branży i odważny krok biznesowy dla Sklepów Komfort S.A.

“Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji.” - mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort. S.A. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność. Z odwagą sięgamy po nieznane i jesteśmy przekonani, że nowa platforma komunikacji, pozwoli nam w zauważalny sposób o tym opowiedzieć.” - dodaje Jezierski.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały nieszablonowe, fotorealistyczne spoty wideo, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem.

“W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych Klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii a nowoczesne technologie nam to umożliwiły” - wyjaśnia Konrad Jezierski. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA

Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Zawiązku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.

Prawo

Coraz więcej rodziców odmawia zaszczepienia dzieci. Statystyki mogłoby poprawić ograniczenie dostępu do żłobków i przedszkoli

W ciągu ostatnich kilku lat liczba uchyleń od szczepień obowiązkowych dzieci i młodzieży zwiększyła się prawie dwukrotnie – z 48,6 tys. w 2019 roku do 87,3 tys. w 2023 roku – wynika z danych NIZP PZH-PIB. W efekcie coraz więcej zapomnianych chorób powraca i rośnie liczba zachorowań m.in. na odrę czy krztusiec. Wraz rosnącym odsetkiem odmów powracają pomysły, by uzależnić od szczepień miejsce w żłobku czy przedszkolu, ale eksperci podkreślają, że potrzebna jest przede wszystkim edukacja rodziców.

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.