Komunikaty PR

Intrygująca struktura dębowych podłóg

2020-10-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Chapel Parket to marka ekskluzywnych dębowych podłóg tworzonych na indywidualne zamówienie. „szytych na miarę”. Do inwestora należy decyzja o każdym detalu - od koloru, przez sposób wykończenia, po rozmiar. Dzięki temu każdy miłośnik drewnianej posadzki może stworzyć dla siebie podłogę idealną. Wśród propozycji sygnowanych tym brandem znajdują się elementy o nietypowym sposobie wykończenia, m.in. podłogi z poprzecznie nacinaną powierzchnią.

 

Dębowe elementy z kolekcji Chapel Hermitage stworzone zostały z myślą o miłośnikach surowej estetyki. Dzięki specjalnym, wykonywanym piłą taśmową, nacięciom podłoga ma nieprecyzyjną i nieregularną strukturę przez co zyskuje intrygujący wygląd, a podłogi nabierają swoistego charakteru. Poprzeczne pasy - ślady po użyciu piły - nadają drewnu surowego wyglądu. Wybór tej podłogi do przestrzeni mieszkalnej lub pomieszczenia do pracy pozwoli uzyskać wnętrze, które aż kipi energią i charakterem.

 

Seria dostępna jest w palecie zawierającej aż 40 kolorów, a każdy z nich jest rezultatem stosowania specjalnych metod obróbki drewna. Barwa jest akcentowana surowymi śladami pozostawionymi przez piłę taśmową. Kolekcję tworzą precyzyjnie docinane elementy z mikrofazowaniem: lite o grubości 20 mm oraz warstwowe (15 lub 20 mm grubości).

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom W punkt – system odwodnienia TECEdrainpoint S Biuro prasowe
2024-05-24 | 15:45

W punkt – system odwodnienia TECEdrainpoint S

Myśląc o rozwiązaniach odprowadzających wodę z posadzki najczęściej kierujemy swoją uwagę na odwodnienia liniowe, które stosowane są w aranżacji stref prysznicowych. Istnieją
Dom Tajemnicze i nieokiełznane. Takie są „Zjawy” Anny Halarewicz
2024-05-24 | 13:00

Tajemnicze i nieokiełznane. Takie są „Zjawy” Anny Halarewicz

Silne, sensualne i pełne tajemnic - takie są "Zjawy" portretowane przez Annę Halarewicz. Polska ilustratorka i malarka ukazuje różne oblicza kobiecości, poddane
Dom Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo
2024-05-23 | 08:00

Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo

Stosowanie nawozów naturalnych oraz ekologicznych zyskuje na popularności i stanowi ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonego ogrodnictwa. Są one nie tylko bezpieczne dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.