Komunikaty PR

iRobot x Anna Halarewicz

2020-10-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl

iRobot prezentuje jedyną w swoim rodzaju wersję robota odkurzającego Roomba s9+. Urządzenie wraz ze stacją dokującą zostało ozdobione odręcznymi grafikami polskiej ilustratorki – Anny Halarewicz. Jest to druga tego typu akcja przeprowadzona w Polsce przez amerykańskiego pioniera domowej robotyki. Podobnie jak w zeszłym roku niezwykły robot odkurzający zostanie przekazany na licytację, z której środki trafią na cele charytatywne. 

iRobot x Anna Halarewicz

iRobot jest producentem najpopularniejszych robotów sprzątających na świecie. Odkąd firma została założona 30 lat temu, przyświeca jej cel tworzenia produktów, które niosą ludziom realną pomoc. W Polsce od 2019 roku, za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora – spółki DLF – iRobot pomaga również w inny sposób. Wówczas światło dzienne ujrzała idea współpracy marki z polskimi artystami. Tworzą oni wyjątkowe wersje produktów marki iRobot, które przekazywane są na aukcję wspierającą największą akcję charytatywną w Polsce. W pierwszej edycji kolaboracji „iRobot x …” wizja iRobota Roomba i7+ autorstwa Mateusza Sudy spotkała się z doskonałym przyjęciem i została zlicytowana za kwotę przekraczającą siedem tysięcy złotych, tj. więcej niż dwukrotność ceny sklepowej. 

W 2020 roku organizator akcji do współpracy zaprosił niezwykle cenioną ilustratorkę modową – Annę Halarewicz. Rozwinięciu uległa również formuła akcji, bowiem na efekt końcowy wpływ mieli fani marki iRobot w Polsce. Dostali oni możliwość głosowania w mediach społecznościowych firmy na jedną z trzech propozycji autorki. Jak sama tłumaczy:

„Przedstawiłam trzy projekty dając też szansę odbiorcom, aby sami zdecydowali, który projekt najbardziej przypadł im do gustu. Przyznam, że wizja, która zwyciężyła była dla mnie sporym wyzwaniem. Wszystko to przez linearyzm grafiki, który implikował konieczność skupienia się na szczegółach.” 

Anna Halarewicz w swoich pracach stawia na wizerunek kobiet oraz emocji, które im towarzyszą. Z tego powodu wizja iRobota Roomba s9+ autorstwa ilustratorki stanowi kolejne rozmyślania nad płcią piękną. Dopełnieniem projektu iRobot x Halarewicz są – artystyczna sesja fotograficzna autorstwa Arkadiusza Budkiewicza oraz materiał filmowy, za który odpowiada Konrad Koterba.

iRobot Roomba s9+

Jest to najnowszy model w ofercie amerykańskiego pioniera domowej robotyki. Posiada istny arsenał rozwiązań, które wynoszą efektywność na wyższy poziom. Można wymienić tu np. sensor 3D, który stale analizuje to, co znajduje się przed robotem, by jeszcze lepiej odpowiadać na warunki otoczenia i efektywniej sprzątać w rogach. Ponadto wyposażono go w wymienny, wysoce-efektywny filtr, który zamknie w zbiorniku robota 99 procent cząsteczek pleśni, pyłków i alergenów roztoczy kurzu. Niezwykle wygodnym, również dla alergików, rozwiązaniem jest stacja Clean Base, która znajduje się na wyposażeniu standardowym iRobota Roomba s9+. Dzięki niej można zapomnieć o opróżnianiu zbiornika robota na długie tygodnie, ponieważ zebrane zabrudzenia są automatycznie zasysane do instalowanego w stacji worka. 

iAdapt 3.0 – pod tym kryptonimem kryje się ogrom wygody dla użytkownika i efektywność poruszania się. Technologia ta odpowiada za nawigację iRobota Roomba s9+ w pomieszczeniach. Pod względem wygody obsługi ważna jest opatentowana technologia Imprint Smart Mapping. Dzięki niej Roomba zna rozkład mieszkania, co pozwala na lepsze dopasowanie harmonogramu pracy robota do naszych potrzeb – możemy np. wykluczyć sypialnię z planu odkurzania w sobotni czy niedzielny poranek. Produkty iRobot są stale rozwijane, włącznie z aplikacją na urządzenia mobilne. Dzięki nowej platformie Genius, apka iRobot HOME oddała w ręce użytkowników nowe możliwości. Za jej pośrednictwem roboty z systemem iAdapt 3.0 są w stanie rozpoznać poszczególne meble, abyśmy mogli wysłać je do pracy tylko w ich okolicy. To tylko ułamek możliwości, które dają iRoboty do potęgi Genius. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wejdź w wir wiosennych przygotowań z Foxy Tornado Biuro prasowe
2024-04-30 | 10:30

Wejdź w wir wiosennych przygotowań z Foxy Tornado

Wiosenna nieodmiennie kojarzy nam się z wiosennymi porządkami.Jak zdążyć ze wszystkim zanim w drzwiach staną goście? Z pomocą przychodzi Foxy Tornado – uniwersalny, niezwykle
Dom Trwałość i elegancja - gresy na elewacji
2024-04-30 | 01:00

Trwałość i elegancja - gresy na elewacji

Elewacje stanowią nie tylko nieodłączny element architektury, ale także wizytówkę każdego budynku, definiując jego charakter, styl i estetykę. Architekci
Dom Gresy na meblach - nowe spojrzenie na aranżację
2024-04-30 | 01:00

Gresy na meblach - nowe spojrzenie na aranżację

Początkowo płytki kojarzyły nam się głównie z podłogami i ścianami w kuchniach, łazienkach czy przedpokojach. Ich trwałość i łatwość w utrzymaniu czystości czyniły je

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.