Komunikaty PR

Iron VR zapowiada pierwszy autorski tytuł z portfolio

2020-11-06  |  12:30
Biuro prasowe

 

Holy Chick! an Escape Room Game – pod taką nazwą ukaże się pierwsza autorska gra spółki Iron VR, producenta gier wideo w wirtualnej rzeczywistości. Spółka zależna Carbon Studio, rozpoczęła właśnie prace nad przygodowym tytułem, opartym o znany i lubiany model rozgrywki Escape Room. Na graczy czekać będą ciekawe łamigłówki, których rozwiązanie pozwoli pokonać kolejny etap rozgrywki. Docelowo gra zadebiutuje na większości popularnych platformach VR, z początku na PC VR w Q1 2021. Jednocześnie Iron VR przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej. Niebawem studio ogłosi tytuły gier z portfolio Movie Games, które przeniesie do wirtualnej rzeczywistości.

- Rozpoczęliśmy prace nad naszym pierwszym projektem pod szyldem Iron VR, osadzonym w doskonale znanym nam świecie wirtualnej rzeczywistości. W humorystycznej rozgrywce, gdzie monstrualne i krwiożercze kurczaki zawładnęły planetą, ciężko będzie zachować zimną krew. Zadaniem gracza będzie skuteczna ucieczka, która będzie wiązała się z rozwiązaniem wielu zadań i łamigłówek. Tak pokrótce przedstawia się nasza debiutancka produkcja, Holy Chick! an Escape Room Game – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR. – Projekt docelowo planujemy wydać na większość popularnych platform VR, natomiast w pierwszej kolejności celujemy w premierę na PC VR w Q1 2021. Liczymy na to, że tytuł zdobędzie sukces i szerokie grono fanów, zarówno gier VR-owych, jak i przygodowych, co w efekcie przełoży się na nasze przyszłe wyniki finansowe  – dodaje.

Akcja Holy Chick! an Escape Room Game rozegra się głównie w przyczepie kempingowej. Schronienia gracz będzie mógł szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. Kolejnym utrudnieniem w ucieczce postaci będzie panel z klawiaturą do wpisania kodu PIN zamocowany na zamkniętej lodówce. Celem rozgrywki jest odlot gracza rakietą na Księżyc.

Rozgrywka posiada cztery rozbudowane poziomy. Pierwszy stanowi wprowadzenie/tutorial, nadający ton i atmosferę grze, mechanika produkcji w pełni wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.

- Nabieramy rozpędu w rozwoju naszej firmy. Czynności produktowe oraz stricte biznesowe idą zgodnie z założonym planem. Chcemy, razem z Carbon Studio, które jest głównym udziałowcem Iron VR, współtworzyć polski rynek wirtualnej rzeczywistości, To co cieszy to fakt, że z kwartału na kwartał rynek ten dynamicznie rośnie i zdobywa nowych fanów – mówi Karolina Koszuta.

W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z notowanym na NewConnect Movie Games, w myśl której przeniesie wybrane gry z portfolio biznesowego partnera do wirtualnej rzeczywistości. Spółka wkrótce ogłosi wytypowane projekty. 

Jeszcze w tym roku Iron VR przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Warunki emisji i nabycia akcji wkrótce zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Oferta będzie poprzedzać debiut spółki na rynku NewConnect zaplanowany na 2021 rok.

Iron VR powstało w celu tworzenia mniejszych grywalnych tytułów (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka specjalizuje się w grach typu SuperHot i Beat Saber. Iron VR zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.

Gwiazdy

Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu

Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.

Media

Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu

Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.