Iron VR zapowiada pierwszy autorski tytuł z portfolio
Holy Chick! an Escape Room Game – pod taką nazwą ukaże się pierwsza autorska gra spółki Iron VR, producenta gier wideo w wirtualnej rzeczywistości. Spółka zależna Carbon Studio, rozpoczęła właśnie prace nad przygodowym tytułem, opartym o znany i lubiany model rozgrywki Escape Room. Na graczy czekać będą ciekawe łamigłówki, których rozwiązanie pozwoli pokonać kolejny etap rozgrywki. Docelowo gra zadebiutuje na większości popularnych platformach VR, z początku na PC VR w Q1 2021. Jednocześnie Iron VR przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej. Niebawem studio ogłosi tytuły gier z portfolio Movie Games, które przeniesie do wirtualnej rzeczywistości.
- Rozpoczęliśmy prace nad naszym pierwszym projektem pod szyldem Iron VR, osadzonym w doskonale znanym nam świecie wirtualnej rzeczywistości. W humorystycznej rozgrywce, gdzie monstrualne i krwiożercze kurczaki zawładnęły planetą, ciężko będzie zachować zimną krew. Zadaniem gracza będzie skuteczna ucieczka, która będzie wiązała się z rozwiązaniem wielu zadań i łamigłówek. Tak pokrótce przedstawia się nasza debiutancka produkcja, Holy Chick! an Escape Room Game – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR. – Projekt docelowo planujemy wydać na większość popularnych platform VR, natomiast w pierwszej kolejności celujemy w premierę na PC VR w Q1 2021. Liczymy na to, że tytuł zdobędzie sukces i szerokie grono fanów, zarówno gier VR-owych, jak i przygodowych, co w efekcie przełoży się na nasze przyszłe wyniki finansowe – dodaje.
Akcja Holy Chick! an Escape Room Game rozegra się głównie w przyczepie kempingowej. Schronienia gracz będzie mógł szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. Kolejnym utrudnieniem w ucieczce postaci będzie panel z klawiaturą do wpisania kodu PIN zamocowany na zamkniętej lodówce. Celem rozgrywki jest odlot gracza rakietą na Księżyc.
Rozgrywka posiada cztery rozbudowane poziomy. Pierwszy stanowi wprowadzenie/tutorial, nadający ton i atmosferę grze, mechanika produkcji w pełni wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.
- Nabieramy rozpędu w rozwoju naszej firmy. Czynności produktowe oraz stricte biznesowe idą zgodnie z założonym planem. Chcemy, razem z Carbon Studio, które jest głównym udziałowcem Iron VR, współtworzyć polski rynek wirtualnej rzeczywistości, To co cieszy to fakt, że z kwartału na kwartał rynek ten dynamicznie rośnie i zdobywa nowych fanów – mówi Karolina Koszuta.
W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z notowanym na NewConnect Movie Games, w myśl której przeniesie wybrane gry z portfolio biznesowego partnera do wirtualnej rzeczywistości. Spółka wkrótce ogłosi wytypowane projekty.
Jeszcze w tym roku Iron VR przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Warunki emisji i nabycia akcji wkrótce zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Oferta będzie poprzedzać debiut spółki na rynku NewConnect zaplanowany na 2021 rok.
Iron VR powstało w celu tworzenia mniejszych grywalnych tytułów (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka specjalizuje się w grach typu SuperHot i Beat Saber. Iron VR zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.