iSpot & Cortland razem dla Was
iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller
– łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby
razem dostarczać klientom najwyższy standard obsługi i najnowsze rozwiązania
technologiczne w jednym miejscu.
Synergia iSpot i Cortland gwarantuje klientom wzrost dostępności, wspólne działanie oraz
ekspertyzę dwóch doświadczonych zespołów o uzupełniających się kompetencjach. W
ramach procesu unifikacji, w ciągu najbliższych tygodni salony Cortland zaczną działać pod
szyldem iSpot. Sklep internetowy Cortland.pl nadal będzie funkcjonować niezależnie,
zapewniając wygodny dostęp do rozwiązań i produktów marek trzecich online.
Dzięki połączeniu iSpot i Cortland, do dyspozycji klientów będzie aż 48 salonów sprzedaży
wraz wieloma punktami serwisowymi w kluczowych miastach na terenie całej Polski –
podkreśla Dariusz Zająkała, Dyrektor Zarządzający (CEO) iSpot. – Pozwoli nam to jeszcze
szybciej reagować na potrzeby konsumentów tak, by zapewnić im najlepsze doświadczenia
zakupowe, kompleksowe doradztwo oraz szeroki wachlarz produktów i usług.
Cortland wnosi 180 doświadczonych pracowników w struktury iSpot. Połączenie zespołów
zapewni wszechstronne wsparcie klientom indywidualnym, firmowym i instytucjom
edukacyjnym w jednym miejscu, a także dostęp do innowacyjnych rozwiązań Apple,
autoryzowanego serwisu oraz szkoleń.
iSpot jako jedyny sprzedawca w Polsce posiada status Apple Premium Partner – wyróżnienie,
które otrzymują wyłącznie firmy spełniające wymagające kryteria marki Apple. Marka jest
także liderem wśród Autoryzowanych Serwisów Apple w kraju. Przejęcie Cortland to element
strategii 1923 Investments, która polega na osiąganiu wzrostu poprzez przejęcia.
Szczegółowy dokument opisujący plan połączenia iSpot & Cortland dostępny jest na:
www.ispot.pl

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.