20 najlepszych polskich zdjęć wybranych w konkursie Huawei Next-Image
Huawei wyłonił 20 zwycięzców polskiego etapu konkursu dla fanów fotografii mobilnej – Next-Image Awards 2020. Wśród wyróżnionych prac, zdjęcie „Sea of the blue light”, zgłoszone w kategorii Blisko daleko, zostało uznane za najlepsze. Do konkursu Next-Image Awards 2020 Polacy zgłosili łącznie 11 tysięcy prac.
Wszystkie wyróżnione zdjęcia można obejrzeć na stronie konkursu Huawei Next-Image Awards 2020: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_41382/. W kolejnym, globalnym etapie konkursu, który odbędzie się we wrześniu, 20 najlepszych polskich zdjęć powalczy z pracami autorów z całego świata. Finalnie, zostanie wybranych trzech zwycięzców, którzy otrzymają tytuł Fotografa Roku, nagrodę Grand Prize w wysokości 10 000 dolarów, a także najnowszy, fotograficzny smartfon Huawei P40 Pro. Nagrodzonych zostanie także 15 najlepszych prac ze wszystkich kategorii, a każdy laureat otrzyma 1 000 dolarów oraz smartfon Huawei P40 Pro. Dodatkowo jury wyróżni jeszcze 55 autorów prac, którzy otrzymają smartfon Huawei P40 Pro. Konkurs zostanie rozstrzygnięty we wrześniu.
Uczestnicy konkursu Next-Image Awards 2020 mogli zgłaszać swoje prace w pięciu kategoriach: Blisko daleko, Dobranoc, Witaj, życie!, Twarze i Opowieść. Tegoroczna edycja konkursu fotograficznego organizowanego przez Huawei cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród Polaków. Swoje prace zgłosiło ponad 11 tysięcy pasjonatów fotografii mobilnej. W tym roku najlepsza okazała się praca w kategorii Blisko daleko, a jej autor, posługujący się na stronie Społeczności Huawei pseudonimem S_e_j_l_o_r, otrzyma laptop Huawei MateBook 13 2020. Wszystkich 20 laureatów z Polski Huawei nagrodzi bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.